Fórum - Téma


Volnobeh a klimatizace


Fórum 626 GF / GW Volnobeh a klimatizace

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2007-05-28 23:39:03

manualni klimu spina vypinac a bezi neustale , tlakove cidlo je umisteno na vysouseci a kompresor se pripojuje a odpojuje v zavislosti na tlaku co vytvori kompresor , tedy nema to nic spolecneho s tlakem chladiciho media , teplota se da regulovat pridanim tepla -jednoduche a ucine neni treba davat si soky na anginu a vypinat ji a zapinat , automaticka klima bezi neustale po sepnuti a vypina ci opet pripina ji teplotni cidlo v soucinosti s tlakovym cidlem, tlak chladiciho media je dan pri naplneni ,systemu je vsak vice a teplotu reguluje system pomoci elektromotorku na vetilu teple vody a vzduchovych klapkach jsou to treba systemy climatronik jine maji audi, fordy,mazdy,

2007-05-29 00:09:29

mazání klimakompresoru je přímo závislé s monožstvím chladiva v okruhu, jelikož kompresor nemá žádný zásobník na olej, tak lítá s chladivem v okruhu, pokud je chladiva méně, tak se olej nestíhá vracet zpět do kompresoru a může to způsobit časem problém s kompesorem. Pokud ovšem bude chladiva víc než-li doporučené množství kompresor se začne přehřívat a olej ztratí svou mazací schopnost.

2007-05-29 00:13:30

Metrix: wosle, pakliže má otáčky bez zátěže vpoho, tak je lepší když se nebude do nastavení klapky vůbec vrtat Především z důvodu rozhození CO emisí! Raději každému doporuč demontáž škrtící klapky, a dokonalé vyčištění dosedacích ploch přívěry vzduchu. NIKDY ZBYTEČNĚ NEKVRDLAT NASTAVENÍM!!

2007-05-29 12:05:29

krakonos & kodlx: Diky za vysvetleni nejasnych technickych detailu. Uz jsem si od vas precetl spostu prispevku a vetsinou nesou cennou informaci a maji hlavu a patu. Good work

kodlx: Takze pokud dlouhodobe bylo v obehu malo chladiva, je mozne, ze kompresor nebyl dostatecne mazan a muze ted pusobit velkou zatez ...a doplneni chladiva uz moc asi nepomuze. Je to tak?

Chladivo necham ale doplnit kazdopadne (spis z duvodu, ze uz moc nechladi).

Chybove kody zadne nehlasi, takze jedine jeste zkontrolovat cidla... Zvladnu to s multimetrem nebo budu muset auto zavezt do servisu?

2007-05-29 19:09:43

OK..koukám, že píšu asi docela kraviny..ALL: SORRY! ..tak to já raději už do diskusí nebudu nikdy nic psát

2007-05-30 02:41:11

metrix: dokážeš v mnoha případech poradit dobře se spoustou věcí, ale je dost problém pokud se problém řeší tím že někde něco doladíš, v tu chvíli máš určitě po problémech, ale jde o to že když máš motor za běhu napojenej na emisní mašinu tak sebemenší úprava nastevení polohy škrtící klapky na volnoběh, nebo obtokového šroubu at na váze nebo na klapce má za následek zhoršení emisí, což znamená nerovnováhu směsi pro motor. V konečným důsledku se mu naakumulojou drobné závady, k tomu všechno rozešteluješ a když už si s tím nebudeš vědět rady tak to hodíš do servísu, a tam budou muset ostranit jednat závady a k nim ještě další závady které si tam člověk udělal sám. A nejhorší z nich je rozeštelovaná škrtící klapka.

2007-05-30 02:41:49

Metrix: Za toho wosla se ti omlouvám!

2007-05-30 07:47:31

taky uz jsem nasel par odkazu jak ma spravne fungovat klima

Jinak se nam to tu pekne rozepsalo....

2010-03-14 18:01:43

Jen pro doplneni a uzavreni teto diskuze: auto jsem mel v Mazda servise, kde mi nejdriv tvrdili, ze klima je naprosto vpohode. Po x-te navsteve uznali, ze opravdu zatezuje motor nejak moc a postupne vymenili odlucovac, expanzni ventil, a buhvi co jeste (za nechutny sumy). Problem porad pretrvaval - uz jsem mel dost, zavez jsem to do servisu, kde se zabyvaji klimatizacema a tam za par minut testovani zjistili, ze vetraky natahujou vzduch mimo chladic a dochazi k prehrivani vysokotlkakyho okruhu klimy. Takze opravou bylo zajistit, aby vzduch sel co nejvic skrz chladice a problem vyresen.


Odpovědět

1  2