Fórum - Téma


Voda v nádrži.


Fórum Technický koutek Voda v nádrži.



1  2

2010-03-08 15:21:17

Je známo, že když je benzín v nádrži delší dobu ještě k tomu přes zimu začne se z něj oddělovat voda, ta jako palivo motoru moc nechutná. Jelikož moje auto je už přecejen babička nepochybuju že tam pár litrů vody bude. Nevíte jak se jí zbavit? Známý který dělá v autodopravě hromadu let říká že vždy na jaře nalije do nádrže několik deci líhu na pálení ( prostě líh ) a voda s lihem projde motorem jako-by nic. Jaký na to máte názor vy???

2010-03-08 20:37:24

Urcite tam nemas az litre vody. Ale par deci to moze byt.

Lieh sa bezne pouziva na naviazanie vody vo vzduchovych systemoch nakladnych aut, ale ja by som odporucil Velfobin do benzinu. Je to origos na to urcene, naviaze na seba vodu a spali sa. U nas sa predava v sieti Slovnaft. Pouzivam to v zime, ked mi voda v nadrzi zmrzne a pripchava palivovy system. Stalo sa mi to uz na Fabii a tento rok aj v Mazde (dlhotrvajuce silne mrazy).

Pri prvom pouziti sa dava cela flasticka na jednu nadrz. Potom uz len trochu, na udrziavanie pocas obdobia silnych mrazov.

2010-03-08 21:21:25

Díky za info, poohlédnu se po tom.

2010-03-08 22:09:04

Já tedy používám syntetický líh,k dostání v drogerii.Na podzim(kdy začíná přituhovat)a ted na jaře,dávám do plné nádrže tak 0,5 - 1 l.Opravdu to naváže vodu,a beze zbytku se spálí z benzínem.Velfobin dělal různé usazeniny,pamatuju ještě s aut s karburátory,kdy to klidně přicpalo trysky.

Takhle když to pravidelně provádím,si auto nikdy nezakucká

2010-03-09 08:26:10

Díky a info, myslel jsem asi ten stejný líh.

2010-08-07 12:52:46

Už 40 let přídávám do benzinu na 20 l tak deci lihu a nemá to chybu. Dělám to na podzim a celou zimu.(Vozím sebou líh a vždy při tankování tam něco chrstnu.Takže-žádná velká míra.Je to nejlevnější a zřejmě nejúčinnější prostředek. Nejvíce vody do nádrže dostaneš,když je takové počasí a stav nádrže,které přeje její kondenzaci na stěnnách.Vody v benzinu je také,ale pokud je molekulárně navázána, tak se s benzinem i spáli."Zimní" benzin a nafta obsahují složky, které tomu napomáhají.Líh dělá tu samou službu.Jenže-proč by ti to měl výrobce jakéhokoli jiného sajrajtu říkat? P.S.Slučování vody,lihu a benzinu si můžeš vyzkoušet doma na stole.

2015-02-03 16:19:22

dnes mi z mazdy volali ať se přijedu kouknout co tankuji do své majdy. Po dvou letech provozu, najeto 46 tis. km se bude měnit nádrž. Bohužel záruku na nádrž mi neuznají , koroze způsobena vodou v palivu, nemohla se tam dostat jinak, než při tankování. Tak pozor kde tankujete. Přikládám foto dva roky staré nádrže M5 1,6D. Vím kde tankuji, ale jak dokázat že voda pochází od nich, to tedy nevím. Ti co mají plastové nádrže ,mohou být prý v pohodě. Odnesl to zatím jeden vstřik

 Tielk
Martin
2015-02-03 19:06:10

Tak vcelku by nebylo spatny vedet kde jsi teda tankoval at víme cemu se obloukem vyhnout.Diky za info.

2015-02-03 19:57:05

Tankuji v okolí Opavy, nechci tady špinit čerpací stanici, když nemám jak dokázat, že zrovna jejich nafta mi způsobila škodu. Ono se to mohlo stát už někdy v létě na dovolené v Chorvatsku, 2 měsíce po dovolené se měnil komplet zanesený palivový filtr, který naznačoval že není něco OK.

 Magnetto  
2015-02-03 20:43:24

To je fakt super... Místo aby někdo zveřejnil pumpu kde natankoval vodu, ji kryje a svádí to na sebe ...... Hoši, netankujte v Opavě

2015-02-03 20:50:07

magnetto: tak zase je nemůže obvinit, když tankoval i jinde. je to správné.

 Magnetto  
2015-02-03 20:56:34

radomiláček: No nevím nevím... V tom případě bych to nesváděl na pumpu vůbec a sváděl to jen na sebe - nebo to vůbec nezveřejňoval...

2015-02-03 21:01:32

jak můžu nějakou pumpu obvinit, když k ní jezdím tankovat i jiné auta (pracovní peugeot boxer 2,2Hdi a Oct.II 1,9 Tdi) které mají podstatně více nalítáno a nemají problém. Mají plastové nádrže, takže nemá co rezivět, bohužel M5 má plechovou a plast pro tento model není. Ze známých co tam jezdí, taky nikdo nic nezaznamenal.

Jen nějak nemůžu vstřebat, že po dvou letech mi může odejít palivová nádrž. Fotky jsem zveřejnil jen pro zajímavost, jak rezavá nádrž vypadá. Za 20 let co řídím, jsem to ještě neviděl.

 Magnetto  
2015-02-03 21:03:50

madkam: V pohodě...

2015-03-18 17:55:44

Tak servis nádrž vyměnil, vyměněny všechny vstřiky + nějaké trubičky a těsnění. Po 3 týdnech co jí mám doma, mi servis sdělil konečnou cenu za opravu po různých slevách a dohadech co půjde ze záruky a co ne (uznali dva vstřikovače na kterých se objevila el. závada) je 39 tis. Nevím jak se dohadovat dál, protože v posledním vzorku nafty dle servisu voda nebyla (tankováno tam kde z 80% tankuji GOLD Neplachovice) a mazda si stojí za svým, že nádrž nemohla být vadná a koroze vznikla při natankování vody, ale kde? Já to auto jezdit na vodu vážně neučil. Máte někdo nápad jak se dál bránit. U dva roky starého auta v záruce je to pěkná šupa mezi oči.

 Magnetto  
2015-03-18 18:08:47

madkam: Co? Tolik máš zaplatit za opravu? Tvl, tak to je celkem dobrá pálka i když se ničemu nedivím po tom co po mě chtěli v AS Mazda 110 000 za GO motoru...

Asi bych našel nějakého soudního znalce přes auta a jen tak se ho zeptal co dál. Jinak kdyby jsi nevěděl kudy kam, existují instituty které zdarma nebo za libovolný příspěvek do kasičky u vchodu pomůžou lidem v nesnázích. Najdeš to na netu.. Kdyby ne, dej vědět, nasměruji tě Toto bych jim ale rozhodně nedal.

2015-03-18 18:33:44

madkam

Probůh kterej servis ?!

Doufám že mně tohle nepotká a ta částka v záruce je docela pecka mezi voči.

 Magnetto  
2015-03-18 18:35:12

bouu: Uvidíme co z toho nakonec bude... Není servis jako servis.. Momentálně jen můžeme držet palce ať to nemusí platit celé a ať to má co nejdřív z krku.. Když se vzpomenu na moje tahanice s AAA Auto, je mi na

2015-03-18 18:41:33

bouu: ty se bát nemusíš, CX5 nemá plechovou nádrž, takže ti nemá co rezivět.

magneto: původní cena byla něco kolem 70 tis. Cena 39 tis. je po odečtení slev a těch dvou vstřikovačů.

2015-03-18 18:41:45

magnetto:

Jj, četl jsem to, bylo to tak trochu proto že si tvrdohlavej mezek magnetek


Odpovědět

1  2