Fórum - Téma


Vítejte eMPíVíčkáři


Fórum Skupiny Vítejte eMPíVíčkáři



Diskuze skupiny: eMPíVíčkáři, aneb Premacy, MPV, Mazda5 gang

1  2  3  4

2014-04-27 15:38:27

radomiláček: Já vím, ale já už ji tam mám asi 3 roky... Co jsem poprvé zvítězila v motokárách...

2014-06-04 12:35:14

Nazdárek chlapáci a holky...Hlásim se též do klubu...Ať žije Matsuda

2014-06-04 12:41:09

vítej

2014-06-16 17:36:54

dostalo se mi do ruky nejnovější číslo autotipu, už je roztrhané ve srovnávacím testu osmi MPV je M5 poslední

2014-06-16 17:45:34

radomiláček: Jak je to možné..? Kdo zkusil už nechce nic jiného..!

2014-06-16 18:53:33

bellinda: něco málo, než jsem to roztrhal, jsem stihl přečíst, zrovna objektivně to nehodnotili.

2014-06-16 18:53:49

Taky by me zajimalo jaky evropsky a korejsky šunty mužou bejt lepsi...Ze by žabožrout nebo hnujdaj? To snad neeeeee

2014-06-16 20:16:55

5 1,6 MZ-CD 20bodů 8.místo

Fiat Freemont 2,0 MultiJet 24b, 7.m (nechápu co tam dělal, podl mě je to SUV )

Ford Grand C-Max 1,6 TDCi 25b, 6.m

Citroën Grand C4 Picasso 1,6 e-HDi a Peugeot 5008 1,6 Hdi oba 28b, 4-5místo

Volkswagen Touran 2,0 TDI 29b, 3.m

Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI 37b, 2.m

Renault Grand Scénic 1,6 dCi 38 bodů, 1. místo, vítěz testu.

2014-09-22 13:05:07

Ahoj všichni. Doufám, že vám nebude vadit, že jsem se dovolil vetřít do vašeho klubu s mojí ,,novou" pětkou.

Doufám, že se budeme hezky rozrůstat.

2014-09-22 14:04:40

Sem přesvědčenej že to tu nikomu rozhodně vadit nebude

2014-09-22 16:58:38

tak jsem kouknul na ten test 8 MPV, body jsou nějaký divný , ale písemný verdikt zas tak špatně napsaný není.

http://www.auto.cz/mpv-8x...pro-rodinu-nejlepsi-81811

Podělím se o svou zkušenost z podzimu 2012.

Než jsem koupil svou M5 (11/2012), tak jsem si v autosalónech (Opel, Ford, Citroen, Renault a VW) vyzkošel jejich MPV. O mazdě jsem ani neuvažoval, na obrázku se mi nelíbila a ještě k tomu japonec - no prostě ee (óóó jak jsem mohl být tak blbej). Před Majdou jsem jezdil v Octě I 1,9TDi a Seat Altea XL 1,9 TDi.

Měl jsem stanovený strop 600 tis. a můj favorit byl Opel Zafira Tourer. Jenže po vyzkoušení vozu, už takové nadšení nebylo - zadní sedadlo otřesné a nebyli mi schopni nabídnout zabudované stolečky pro děcka.

U Citroenu zklamal prostor na nohy pro zadní cestující a špatné reference na poruchovost elektroniky.

Ford C-Max Grand - krásný, ale posezení už nebylo tak slavné, nepřišel mi až tak prostorný (S-max už bylo jiné kafe, bohužel i cenově), šoupačky mi nenabídly v elektrice (nevím jak dnes)

Renault - v autě jsem fyzicky neseděl, nebylo na prodejně a prodejce se už neozval

VW - auto které neurazilo, ale ani nenadchlo.

Po velkém zklamání Zafiry, jsem se rozhodl pro návštěvu Mazdy. Zavolal jsem, jestli mají na prodejně předváděčku - měli, naložil robku do Alti a jeli se kouknout na tem japonský zázrak. Po vstupu do prodejny (bylo už po 16 hodině, venku tma, tak Majdy byly krásně nasvícené) jsem zahlédl M5. Ta vytlemená tlama M5 mě donutila se taky usmívat, nádherné boční prolisy - no prostě padla mi do oka. Přišel prodejce, předvedl všechny vymoženosti zadních sedadel - posez opravdu parádní - možnost sklopení zadního opěradla dle vlastní potřeby, opravdu hodně místa na nohy a zabudované stolečky. Sedadla ve třetí řadě pro děcka taky super, a za volantem - kua dost dobrý! Poprosil jsem o předváděcí jízdu 1,6 MZ-CD, k mému překvapení mi prodejce dál klíče od auta a ať si to vyzkoušíme, že si s manželkou apoň řeknem co si o té káře myslíme. Po ujetí cca 10 Km jsem věděl, že jsem našel ideální vůz pro naše potřeby. Cenově jsem se taky nakonec vešel, výbava TX Plus - xenony a elektrické šoupadla (konečně si můžu zahrát na autobusáka), k tomu 100 000,- akční sleva, příplatek za zabudovanou navi a střešní spoiler (dělá to Majdu krásnější) konečná cena 585 tis. Grátis povinná výbava + koberečky + metal. lak. Dnes máme najetých krásných 40 500 Km, zrovna jsem přijel z druhé garančky, tak doufám že najedeme bez problému dalších x-tisíc kilásků ať můžu z Majdy vesele učurkávat do trenek. Jak bylo výše napsáno, kdo jednou zkusí tak nikdy jinak - na mě to zatím sedí

2014-09-22 17:49:36

Ahoj. Moje zkusenosti s moji novou fajfkou zatim nejsou tak velke. Predesle auto byla 1octavka. Takze prvni co jsem mohl posoudit je paradni prostor pro 6 cestujicich. Ten sedmy si to asi tak neuzije . Kazdopadne me prekvapila i spotreba auta. Da se snim krasne jezdit za 5:7L . Uvidime co ukaze zima. Jinak je v ni krasne svezeni. Po tech letech v octavce, jsem uplne zapomnel ze se da v aute taky jezdit pohodlne a bez prerazene patere. Uz se zase nebojim cesty na dovolenou. Auto mam po kolegovi z prace. Kupoval ho nove a jezdila ho jeho manzelka ( nastesti). Auto je uplne netknute. Zadny rez ani iderky. A uvnitr jako nove. Vse mu delal kamarad a autorizovanem servisu. Dokonce i zarovky. Jedine co me strasi je bouchani na predbi naprave. Ale to bude asi ulozeni raman, nebi neco podobneho. Nechci tu vyvolat hned od zacatku nejake zlo, ale chci se zeptat, zda tu ma nekdo zkusenost zda se da nejak vypnout automaticke zozsviceni svetel. Je to petka 2008. Dekuji moc vsem za pribrani do rodiny

2014-09-22 19:11:09

madkam: díky za perfektní recenzi, pěkné počtení

sakalanubis: automatické rozsvěcení světel - zkus mrknout k M6, mohlo by to být podobné

oběma přeji spoustu spokojených kilometrů

2014-09-23 09:04:22

madkam: už ma Rado predbehol, ale fakt ma hreje, keď to čítam

sakalanubis: my sme šli s našou Premacy do HR (Klimno, KRK), iba 2-3 cicpauzy a striedal ma švagor, inak prakticky bez zastavenia. Nejaká únava bola, tož nejde nám klíma, ale rozhodne to nebolo bolenie chrbta. Bez ohľadu na kilometre, či 10 alebo 1000, rovnako bez ťažkostí vystupujem z auta.

A je mi tiež potešením privítať ťa medzi nami

2014-09-23 16:35:53

merlinhawk: Předem ti děkuji za přivítání. Stejně jako všem.

Tak přesně na to se těšim. V HR jsem byl s mojí první mazdou starou 626, pak Xedosem 9 a naposledy s Octávkou1. A jako na jedinou cestu si pamatuju s tou octávkou. Byl jsem rozlomenej jak horník po šichtě. Na ty ostatní cesty si nepamatuju protože to byla pohoda. No a s Fajfkou to bude určitě super. Překvapilo mě, že na tak relativně velké auto se řídi jak běžný osobák . Doufám, že s autem nebude žádný problém. Mám na to štěstí.

2014-09-23 20:21:58

chlapi díky, bylo to napsáno ve spěchu, tak jsem se nerozepsal víc. Jinak s Majdou jsme byli taky už 2 x v HR - Privlaka u Zadaru.(jezdíme tam pravidelně už 6 sezónu) Domácí vlastní M6 r.v.2006 a na naší M5 čuměl jak vykuchaná Orada. Mazdu tam považují za kujevsky dobjé auto. Musel jsem ho samozřejmě povozit. Jezdíma tam dvě rodiny - moje je 4-členná a druhá 3-členná. Takže po vyložení bagančat z kufru, vyklopím kouzelné sedačky a máme 7-místné fáro. Jezdíme tam na 14 dní a nejsme ti, co musí celé dny hnipat u moře (proto preferuji dovču vlastní dopravou), takže ráno nasednem a hurá za krásy Chorvatska - klidně jedem i 200Km daleko (NP Plitvice, NP Krka, Vrelo rijeke Une, Cerovacké jeskyně atd.) je tam opravdu co obdivovat. Je taky sranda jak obdivují Majdu, když vidí kolik nás z Majdy vystupuje .

Za dovčou jezdíme nějakých 980Km - nějakých 10,5 hodiny čistá jízda, řídím celou cestu cca 3 zastávky (na přechdu HU/HR Starý Goričan je povinná zastávka, pro vychutnání pravé chorvatské kávičky - už aby bylo zase léto ) a o únavě se nemá cenu bavit, je to neskutečné, jak se stím dobře jezdí. To jsem si myslel i o Altei, která oproti Octě byla prostornější, ale v pohodlí a v jízdních vlastnostech na Majdu prostě nemá.(precizní řízení a řazení - kdo má možnost jezdit s různými vozy, tak tohle musí ocenit) Taky když jsem se rozhodl pro změnu, tak plno známých si ťukalo na čelo, že měním Alťu za Majdu. Jenže oni nikdy Majdu nezkusili (nebo jiného japonce), takže budiž jim odpuštěno jejich nevědomí, nebyl jsem jiný (jak jsem uvedl v předchozím příspěvku)

A ještě jedna historka z posledních dnů - nastupuji před hypermarketem do majdy a přichází ke mně starší pán 55+ a jestli mě může chviličku zdržet. Pomyslel jsem si no pokud mi budeš něco vnucovat , tak tě spatřičnými výrazy pošlu někam. Jenže on položil otázku jak prý jsem spokojený s autí. Jsem se nadechl, nahodil tvář dětského andílka a odpověděl že jsem moooc nadšený. pán povídá - no já mám tady tu premasku, je už starší tak se koukám po novější Majdě. Premaska už mu prý dvakrát zachránila život, takže chce zase něco takového. Tak jsem ještě jednou řekl jak z Majdy učurkávám do trenek a pak se zeptal na motor.

Já: no je to diesel, ale je tam francouz.

pán: Áááá sssss ouuu francouz?

Já: jj francouz

pán: no jo, ale francouz!? No já nevím.

Já: taky jsem měl obavy, ale věřím že to kluci japonští vykutili

pán: tak vám děkuji a nashledanou

já: není zač, nashle

No máme zatím málo najeto, ale věřím že opravdu nezklame. Starší verze tohoto motoru se dávala do M3 kde to má celkem kladné ohlasy, tak se jim snad povedlo odstranit těch pár drobností a je to už dokonalé

2014-09-23 20:45:09

sakalanubis: to přirovnání k horníkovi je trefné, hlavně poté, co jsem v neděli byl opět v hornickém muzeu a pán nám říkal, před sto lety horníci rubali 12hod v prostoru 50cm vysokém.

2014-09-25 13:50:31

Ahoj kolegové.

Nenašel jsem příbuzné téma tak to dávám sem.

Uvažuji o koupi nové Mazdy 5.

Vzhledem k tomu, že dost jezdím město a couračky tak jsem ustoupil od 1,6D a koukám se po 1,8i.

Prosím o reference na tento motor (spotřeba apod.) a zda-li to již někdo hodil do LPG.

Všeobecně k 5:

  • jaké největší výhody vidíte v 5?
  • jaké největší nevýhody vidíte v 5?

Je nás v rodině 5 (2 dospěláci + 3 děti) a myslím že by nám šoupačky a 7-mi místné auto vytrhlo trn z paty.

Předem dík a přeji pěkný den.

2014-09-25 22:38:13

dodo1976: proč jsem si vybral 5-ku (nad kterou jsem ohrnoval nos) jsem uvedl o posty výše. My jsme 4 (2 dospěláci a 2 poklady 12 a 9 let). Sedmimístnou ji využívám hlavně na dovče a několikrát do roka na výlet, když přibereme babču s dědou, nebo když jedeme na lyže, tak je možnost. si sedadla posklápět, že děcka sedí za sebou a díky sklopeným sedadlům vznikne dost velký prostor pro lyže a přeskáče. To jsou u mně hlavní plusové body pro 5-tku - papírově menší kufr např. oproti Octávii nebo Altei XL, ale v praxi rozhodně více použitelný. Jasně je řešení nosič + rakev, ale mi to vyhovuje takhle.

Nevím jak velké máš děti, ale 3 sedačky nebo podsedáky se ti pohodlně dozadu nevejdou, takže budeš muset použít jednu z třetí řady, která je(oproti jiným konkurečním MPV) pro děti dostatečně pohodlná i na delší trasu. Tady vydím asi jedinou nevýhodu. Ohledně motorizace ti neporadím, 13 let jezdím pouze s nafťáky, takže ani nevím jak se s benzínem .jezdí.

2014-09-25 22:56:27

máme starší premacy CP a vzadu máme caretero diablo a caretero movilo (nedávám link, za měsíc nemusí bát aktuální) a věřím, že bych tam třetí sedačku dal. když se tam vlezu já, se svou nadváhou, tak sedačka musí taky.

edit: vezmu o víkendu podsedák, co mám ve sklepě a zkusím to.


Odpovědět

1  2  3  4