Fórum - Téma


vibrace volantu u 626 GF


Fórum 626 GF / GW vibrace volantu u 626 GF

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2010-01-25 21:36:13

To není ,ceny jsou tam mnohem stravitelnější jak na GF a nechápu proč vždyť už je to taky stará hydra 12let a takový zázrak a výkřik techniky to taky není! Řekl bych tak o třídu horší než tvé GE a předchozí GD ,vzhledem k tomu v kterém roce to opustilo rýsovací prkno. A ten šroub je to taková dutá matka s rozměrem tuším 22mm vyrobil jsem si na to takové udělátko protože opravdu v dílně nemám imbus 22mm -ten by byl asi tak půl metru dlouhý hádám? Vzal jsem nízkou matku m18 na klíč 22 a vevařil do ní další matku o rozměru m8-klíč 13mm a vypadá to jako redukční ořech na golu akorát 6ti hraný GE to má určitě stejný a je to směrem k podlaze řidiče dost na h....o přístupný jen plochým klíčem a ještě pod určitým úhlem kousek ze spodu a pak z podběhu ale vyndavat převodku se mi nechtělo -znáš to airbacky atd. mít rozmontovaný půl auta kůli čtvrt otáčce jednoho šroubu, a bacha moc to nepřetáhni aby nebylo řízení ztuhlý aby se vracelo volně a pak by šlo brzo do hajzlu vše by se v něm vymačkalo , a když se utahuje ta kontra kráva matka musí se ta středová seřizovací přidržet jinak se při zajišťování vždy ještě hne a je to tužší.Déle jsem se na to připravoval jak opravoval ,hodně úspěchů a nervů

2010-02-10 18:23:40

...marek....:tak jak si dopadl,co ty silentbloky?!Jen mne udivuje že si zase psal že.... mám objednaný nový ramena.Hele Máro!,proč celá?!

2010-02-10 19:08:07

Mazdárec- TAURUS ano celá ramena, protože ta cena ramen byla 1600.- za jeden kus a je to dost dobrá cena ,kluk co má obchod s díly mi je nabídl když jsem poptával samotné silenbloky tak by stáli něco kolem 1300.- od nippartsu a celá ramena jsou výroby japan ale značka je mám pocit koito ta dodávala na starší mazdy světla a nějaké mech. díly a ta cena je určitě nestandartní , a mám pocit že mi udělal tak trochu lepší cenu, tak trochu proti službička jednou jsem mu též trochu něco zařizoval. Tak jsem to zkusil a vzal celá ramena. Ale mám je ještě v igelitech v garáži jelikož se mi nechce v tomto hnusném počasí se válet pod autem a čekám až bude trochu tepleji. Jinak kontakty od tebe jsem využil a volal jsem panu vochozkovi ohledně ABS a mluvil s ním asi půl hodiny fakt machr a sháněl přes něj čidlo ale bohužel to nedopadlo ze strany jeho dodavatele a nakonec jsem ho sehnal na moravě v Halfar mazda přes burzu nd na netu, jako- nové origo díl mazda cca za 2500.- přičemž cena tady a v praze v APSpořilov asi 3400.-s dph ,jinak druhovýroba je prý jen jedna a strašný aušus. Tak snad už bude zanedlouho jaro abych už to vše vyměnil a umyl od tý hnusný sole auto je jak dobytek jak venku tak ve uvnitř všechno mokrý a zasolený jako svině. Já už chci teplo!

2010-02-10 19:55:28

A ještě k těm snímačům ABS už jsem též řešil i vrakáče tak snímač starší na gf prodaj ty optrlejší a to za průměrnou cenu 1000-1500.- a když jsou slušný třeba jako SUMA v Úvalech tak mi ho nedaj jen s celou těhlicí protože u GF než ho prý vodolujou tak ho zničí protože je vždy zakyslé v těhlici tak že se na něj musí klepnout a to je v 95% jeho smrt protože tytdle snímače jsou strašně chatrný na úder proto na GF tak odcházej do hajzlu ,tak jedině i s těhlicí aby se nemuselo do něj řezat a to mi potvrdil i Vochozka mazda ,tak že jeden snímač a 5kg železa. Začátkem ledna jsem volal na mazdavraky plzen a řekli že ho určitě mají tak kolem 900.- tak at mi ho pošlou ,přišlo čidlo na GE tak jsem ho poslal zpět a když jsem jim volal, tak se divily že GE a GF mají každá jiné čidlo no ale prachy poslali tak to dopadlo o.k. Tak jsem objednal nové a budu mít klid. a platí to pro 323BJ ,626GF/GW a Premasy

2010-02-11 09:38:27

Ty silentbloky jsou zkontrolovaný a ok. Na volantu je cítit vysloveně kovová vůle. No převodku už mám doma, jen se nějakák nedostává času na výměnu

2010-02-11 22:13:58

..marek...:Ahoj,tak těraz už chápem!! No já ty ramena koupil nějaké z belgie v.r 2003 taky tak 1660 kč ks ale naše cesty stojí za vy..ž prdel tak odešly čepy a ty malé silentbloky --takže sem v listopadu po výměne.Ale v servisu i z geometrií za cca 2200 kč.S těma čidlama -škoda no!Nové máš zatraceně drahá i tak

2010-02-11 23:28:20

Je to tak, prostě když už je to tak drahé tak by to mohlo něco vydržet , no i když autu je vlastně už skoro dvanáct let tak má nárok i když ujeté km to mu moc nesedí mám nějakých 150 000km ale auto zažilo dost v pražském provozu proto pístní kroužky- výměna a podvozek hlavně př. náprava vymydlená ,ale stejně je to tak že starší modely vydrželi mnohem víc atˇuž GE tak i GD ty byli konstruované 1/2mega km v extrémních podmínkách to mi potvrdil i profík který dělá mazdy 20let ,TAURUS ví o kom píšu . A s těmi dnešními auty se to nedá a nedá srovnávat ,a to platí dnes už o všech značkách , stačí si tu přečíst v diskuzích třeba o modelu M6 ( chtěl bych je vidět až jim bude tak 16let to budou hotový vraky protože kdo do toho bude cpát ty nekřestanský prachy za ty ceny dílů ) -vždyť jsou to skoro nová auta a všichni se o ně určitě starají alespoň tady v klubu a těch starostí a hlavně jaké závady samé věci o kterých na GD člověk vůbec nevěděl ,jako motory mechanické věci atd.na GD když nezačlo auto hnít po 15 letech tak jen chtělo benzín ,olej ,destičky ,rozvody a zase dalších sto tisíc dokola . A hltala kilometry ,vím o čem mluvím když jsem se sní loučil měla 430 000km -poctivých a to že i tahala vlek a odtahala rekonstrukci baráku. Jak za dob našich rodičů, akorát před vlekem stál ruskej žigul. Já to vidím kolem sebe jeden si koupí novýho francouze problém elektrika a ložiska a auto ještě smrdí novotou ,druhej němce a to je náprava po 50tis v hajzlu pak zase palice na motoru a to jsou auta tak 2-3 roky starý a cena 600tis a víc.kvalita jak kdyby to prodávali rákosníci na trhu .no co jedno platný heslo -záruční doba je doba životnosti . TAK NA CO SI STĚŽUJI MÁM TO 12LET STARÝ A 150LITRŮ KM ZA SEBOU A AUTO JEZDÍ -lepší jak někde ho mít u prodejce pořád reklamaci . Tak kvalitě mazdar -tedy kvantitě


Odpovědět

1  2