Fórum - Téma


verva diesel


Fórum Pokec všeobecný verva diesel




2011-01-01 22:18:53

Tak přátelé tímto děkuji benzině za to že jsem nemohl v -16 nastartovat tankuju JEN Verva Diesel.Já blbec si myslel že nejdražší nafta bude dobrá.Už nevěřím nikomu.Takže VIF a obyč. nafta a nazdar BENZINoooo Odpoledne po 10 startech tůrování jsem to probral k životu bylo ale -7 .... chudák auto :((((( Je pravda že těch 55l projedu až za 1,5 měsíce....ale jsem rozčarován

2011-01-01 22:43:57

zistil si len to ze na pumpe kde si ju nabral neminuli od leta zasobu nafty

doris  
Doris
2011-01-01 22:53:40

Tak to je fakt ostuda, ale bohužel je to dáno konkrétní pumpou. My máme v okolí dvě Benziny a mohu skutečně konstatovat, že jedna má palivo vždy O.K. , mají i velké odběry. U té druhé bych ale netankovala, tam už to tak dobré není. Pokud to byla ještě letní nafta, tak je to dost zlé nejen kvůli zamrzání, ale pokud v tom bylo určité % biosložky, tak ta už po té době bude ve zcelá jiné konzistenci. Acho jo.

2011-01-01 23:21:42

popis: "nastartuju jdu si oskabat sklo a za minutu mi to chcipne.zkusim znova a na max.2s to chytlo pak konec chcip,odejdu od auta a odpoledne kdyz se oteply tak na podesate startrovani uz to frci"

Nechtel jsem se zahazovat aditivy i kdyz stoji babku a jen cepovat kvalitni naftu,ale dneska uz vazne nelze verit nikomu...Vite jak jsem ji vsude vychvaloval? Predpokladam ze reklamace neexistuje na naftu? pac nejradsi bych jim rozbil cumak!

P.S.: nebo čepovat min kdyz tolik nejezdim?a jeste davat do Vrvy aditivum?To se mi ale vazne prodrazi jizda :D

doris  
Doris
2011-01-02 00:17:04

My většinou tankujeme méně paliva a častěji, aby bylo stále čerstvé. Jinak i do Vervy přidáváme aditiva, hlavně když se s autem jezdí méně, jako třeba nyní v zimě. Je to jistota, že nafta bude O.K za jakýchkoliv podmínek a vydrží déle v použitelném stavu + má to pozitivní vlastnosti pro motorové díly a celý systém. Bohužel v naší zemi plné podvodníků už člověku nic jiného nezbývá.

2011-01-02 09:26:25

Také tankuji vervu u velké benziny, kde je stále odběr. Do nafty také přdávám aditivum a zatím žádný problém i v těch největších mrazech. Zkoušel jsem to při -16 st. C. Tady je docela zajímavý článek z loňska http://www.rozhlas.cz/rad...al/podkuzi/_zprava/537113

2011-01-02 12:08:30

Ono je to s tou naftou slozite, ve firme mame svou tankovacku a sem tam nechavam delat rozbor nafty u cert. spolecnosti. V podstate vzdy VSE naprosto vyhovuje normam a skoro vzdy slovni hodnoceni obsahuje "uz delsi dobu jsme tak dobrou naftu nedelali". ALE, auto proste na Vervu jede subjektivne lepe, a prokazatelne mam s Vervou mensi spotrebu a "daleko klidnejsi starty". U "nasi" nafty pokud auto nenecham pred rozjeti v mrazech (0 - -10stC) aspon minutku nastartovane na volnobeh, tak pri rozjeti je to typicky "traktor". S Vervou nic takoveho. Zajimave je ze pri vetsich mrazech mi auto "klepe" daleko mene a kratsi dobu. Nadrz nafty mi vydrzi max tyden a ani v nasi tankovacce se dele nez tyden neohreje, takze starim paliva to neni. Proste je to alchymie, a ja na Vervu nemuzu dopustit.

2011-01-02 12:28:41

Zitra koupim a priliju VIF a snad se to uz nestane. Pac jsem nekde cetl za jiz aditivovana nafta s dalsim aditivovanim nemusi delat dobrotu.Zkratka jsem alespon vyskolenej a budu davat VIF

doris  
Doris
2011-01-02 12:49:50

thom.s: Toto je přesně ono, i v mém případě stejná zkušenost s Vervou. Myslím, že ten rozdíl dělá vyšší cetanový index paliva, Verva by měla mít 60 cetanů místo běžných 55. Jinak aditivace navíc neuškodí, jedině kde bych viděla problém, je při dodatečném přidání přísady, která je proti zamrzání nafty. Pokud je v naftě již obsažena ve správném množství, tak další obdobná přísada navíc může mít za následek opačnou tendenci, ale tohle jsem jen vyčetla, prakticky nevím, zda je to tak. Vif, Liqui Moly a několik dalších výrobců mají kvalitní výrobky, kterých bych se nebála.

2011-01-02 15:17:47

I já doporučím sledovat pumpy, jaký mají odběr, já jezdím Agip, zde tankuje celá flotila místní pekárny, takže odběr nafty je. I tak přidávám aditiva, jak do nové M6 tak do staré. Nyní zkouším BG 244 diesel do staré mazdy.

Jinak VIF, a nějaké aditivum zakoupené v mazdě. Bezproblémový start i v největších mrazech (-21°C), obě auta.

2011-01-02 15:48:09

Potvrzuju dobrou zkušenost s Agipkou. Tankuju Agip diesel tech od února, kdy mám M6, ted v zimě přidávám ještě VIF a, musím zaklepat, bezproblémové startování i chod motoru i v těch největších mrazech, kdy jsem měl auto venku (jak tady, tak v Alpách)

Máte někdo další reference na Agip diesel tech, zda je srovnatelný s tou vychvalovanou Vervou?

doris  
Doris
2011-01-02 15:56:03

U nás sice Agip poblíž nemáme, abych mohla alespoň subjektivně porovnat, ale mám pocit, že Verva od Benziny je jediné palivo na českém trhu, která má 60ti cetanové číslo. Prémiové nafty jiných benzinek mají bohatší aditivaci oproti obyč naftě, ale mají "jen" běžných 55 cetanů. Je ale možné, že jsou v současné době u nás i další prémiová paliva, která jsou na tom podobně, jako Verva. Hlavní je, aby ta nafta byla bez nežádoucích přísad a byla čerstvá. Hodně mne zklamala Shellka, zaznamenala jsme výrazné zhoršení, už tam netankujeme.

2011-01-02 17:23:11

Ahoj, nikomu svým názorem nepomůžu, ale českým benzínkám se vyhýbám. Beru naftu v Rakousku a mám svatý pokoj. Bydlet u hranic je někdy výhodou . Nafta je teď za 1,189 EUR což už není levnější než-li u nás jako tomu bylo dříve, ale spoléhám na to, že kvalita je lepší. Představa, že si do auta leju nějaký olej na vymazávání šalování, nebo naftu řezanou olejem a to za ty nekřesťanský peníze je pro mne hororový příběh a je jedno jestli stojím u Shell nebo u jiné benzínky, stačí že je česká a už mám strach co tam zase můžu lít za patok. Vervu jsem zkoušel, ale za ty peníze? U nás je největší problém, že grázlové kteří můžou takový sviňárny dělat mají prostor k tomu, že si přivezou cisternama nějaký patok z Německa a rozprodají si to kdoví kam, to se opravdu může stát jen u nás.

Ben
2011-01-02 18:26:09

Taky jsem jeden z propagatorů vervy od benziny. Více jak jeden rok jezdím pouze na vervu. Zimu 2009/2010 jsem startoval v pohodě i když parkuji venku na ulici. Letošní zimu tj. od konce listopadu 2010 do současné doby sice motor nastartuji napoprvé, ale musím déle točit. Příčítal jsem to tomu, že možná ještě mám letní, protože jsem tankoval 26.11. 2010. Teď jsem natankoval arktickou vervu, která by měla být do -26, ale zatím starutuji stále stejně - napoprvé ale déle točím startérem, podotýkám, že palivová soustava (vstřiky, čerpadlo) seřízena v polovině listopadu 2010. Já si osobně myslím, že je to těmi zasr..... biosložkami. A to jsem zvědav, co to bude dělat s motorem, až tam v dalším obdobím budou přidávat až 10% těch sraček místo dnešních 7%.

doris  
Doris
2011-01-02 19:42:06

Do Vervy se v zimě to biosviňstvo nedává, alespoň na naší Benzině měli to palivo na zimu bez biosložky (mám to prověřeno) a to bylo dokonce už i v listopadu. Jinak přes léto je toho sviňstva v prémiové Vervě méně. I tak by se na zimu měli pumpaři vyvarovat použití MEŘO v naftě, dělá to hroznou neplechu. Chjo, tyhle nesmyslné nápady EU....

2011-01-02 21:18:57

Verva neverva ,biosložka je ze zákona přidaná a to do jakékoli nafty a to myslím 5% Dieseltech nabo verva obsahují ji i tyto


Odpovědět