Fórum - Téma


ventilky do nových AL disků


Fórum 6 GG / GY ventilky do nových AL disků

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2012-03-25 21:30:12

Budu pořizovat nové AL disky a nové pneu. V nabídce na kompletaci je možnost instalace - gumových,ocelových nebo skrytých ventilků.Zatím jsem měl vždy gumové a o jiných jsem ani nevěděl - poradte co je nejlepší. Jaké jsou zkušenosti s těmi skrytými které se mi líbí.

MAX6  
J.
2012-03-25 21:32:47

Se skrytejma žádný zkušenosti taky namám,ale rozdíl mezi gumovejma a kovovejma je jen vzhledovovej a ty kovový ti nikdo neuřízne nožem a nedaj se zvohybat. Ale podle mě jde jen o dizajn.Funkčně je to jedno.

2012-03-26 22:24:47

Ja ted koupil nerezovy ventyly na kola mel sem jednou odlehceny a cely zoxidovaly a zezelenaly sem zvedavej na ty novy hlavne ta cena me prekvapila oproti tem minulejm suntum nejzpis z ciny

2012-03-26 22:36:22

ja si taky jednou koupil ventilky... cerveny... ventilky nejakym zahadnym zposobem zkorodovali a prirezli k ventilkum, kdyz jsem se je snazil povolit, tak jsem ventilek utrhnul no nektery veci by meli zakazat prodavat...

2012-03-26 23:30:46

šel bych jednoznačně do skrytejch.. nerezáky jsem měl na bmw a zrezli!! u skrytejch odpadá problém kradení čepiček a jsou i hezký

2012-03-26 23:31:56

jendoun - nebyly hliníkový ?

Pet
Petr
2012-03-27 08:46:05

Hlinikový čepičky jsem měl taky, musel jsem pak do pneuservisu, aby mě vyměnili ventýlky

2012-03-27 13:13:40

jj čepičky hliníkový sou prů..r.. zoxidujou nebo zkorodujou a jenom díky tomu že sem měl nerezoý ventilky tak sem je neurval když sem je sundával kombinačkama dolů..

2012-03-27 18:58:32

Cau.. jen k tem novejm ALU. Dej si pozor na zalis, aby mel rafek aspon podobny parametry jako v TP. Je celkem skoda kvuli "o neco" lepsimu vzhledu po par tis km nadelat z napravy hromadu srotu.. Ted budu po 150tkm menit lozisko a rozhodne bych ho nechtel kvuli hezcim (vysunutejsim) ALU menit kazdejch 20 az 40 tkm.. a to nemluvim o cepech.. Dost jsem o tom cetl. Ono to v TP z nejakyho duvodu ten rozmer je. Nejakej Jap. Ing. zaveseni navrhl s kolama jako celek

2012-03-27 21:22:21

Už mám vybrané - Platin P-58 Silber 7,0 x 17 5 x 114,3 ET - 48 To by mělo vyhovovat né ?

2012-03-27 21:32:12

ja tam mam 18ky z rx 8 a no problemo nechal sem si je zapsat do tp a cepy a ramena OK i loziska ono je lozisko a lozisko

2012-03-27 22:04:19

Mno jde o ten zalis. ten mas 48 a origo je 55 to je rozdil 7mm. nekde jsem cetl, ze 50 je max unosny, aby ti dily napravy zachovaly primerenou zivotnost. ale tech 48 je snad ok. Ja jsem kazdopadne neexperimentoval a koupil origo s ET55 :)

Jinak Tomsone, kolik mas na tech 18 najeto? Jinak maji ET50 takze asi jeste v poho.. Spise neorigo kola se vyznacuji malym ET, protoze je delaj aby se libila, tzn. prodavala :) Jinak co se tyce lozisek taxe samozrejme bavim o origo kvalite. Ona ani origo kvalita taky neni neznicitelna a myslim a kdyz tam vrazis distancni podlozky treba nad 10mm, tak je to na lozisko uz taky slusna palice :)

2012-03-27 22:15:59

JOEM6 : Auto mam ctyri roky na zimu davam 16ky a najel sem snim 75 000 takze jesli sem najel na 18 padesat tisic mozne to je najeto mam uz 210 tisic spis sem mel problemy s prenima brzdicema nekvalitni kompozice na pistkach ve trmenu pistky orezli a pridirali se klasicka nemoc. Cepy zatim origos tycky stabiku sem menil a zadni tlumice mely uz narok na ty km ale jinak nemuzu rict ani popel super auto

jinak mas pravdu maji ET50

2012-03-28 17:16:12

Nové disky budou na CX 5 - na zimní pneu. Originál mají zális -ET 50 ovšem chtějí za 1 kus přes 6 tisíc a to nehodlám dát. Tak když tam dám ET 48 tak to jsou 2 mm. a to snad půjde - né ?

2012-03-28 17:23:39

Jj. 2mm si myslim, ze je ok. A co takhle origo na M6 :)

http://www.mazdashop.cz/m...dvozek/5/695-Lite-kolo-17

Tvrdost kola bude taky nekde jinde. Levnejsi neorigo kola jsem slysel, ze jsou jak blato, a na ty nase silnice..

2012-03-28 17:49:01

Nestraš s tím že je to bláto - když vlítneš do díry s originál kolem od Mazdy tak prorazíš pneu a disk je též pěkně deformovaný - stalo se mi to nedávno - stálo mě to 3 000,-

2012-03-28 18:38:39

Jen jsem chtěl zmínit, že rozdíly ve slitinách opravdu jsou a nějak se na tu cenu dostat musí. Zkrátka v nějaký díře samozřejmě poškodíš i origo (ale ve stejný díře může být levný disk třeba do "ležatý osmičky" :) ), ale slyšel jsem, že s levnými značkami jezdí lidi i často na rovnání nebo vyvažování. Jeden známý mechanik co má autoriz. servis na oply už 20 let mě např. říkal, že měkčí slitina je poměrně i např. Dezent a to si myslim, že není značka z nejlevnějších :)

2012-03-29 11:16:22

Je to pravda, třeba originál disk z focusu ST se téměř nedá srovnat jak je tuhý když je poškozený, kdežto kdejaký ronal pomalu prstem.

2012-03-29 18:40:07

A nezáleží jen na slitině, ale i na technologii. Nejtvrdší kola jsou vyráběna "kováním". Tzn. lití pod vysokým tlakem. Ty se vyznačují velmi nízkou hmotností, protože vysoká tvrdost dosažená technologií umožňuje použít menší množství materiálu.

2012-03-30 11:08:30

A co jsou levná kola?Jak se poznají?2000k?3000k?


Odpovědět

1  2