Fórum - Téma


Velka Koroze Mazda 6


Fórum 6 GG / GY Velka Koroze Mazda 6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

doris  
Doris
2008-11-21 10:17:25

Navíc Ti garantuji, že pokud budou lakovat jen ty opravené díly bez zástřiku do dveří, bude to jooo poznat. Stříbrné metalízy jsou v tomhle dost problém a dobrat jejich strukturu i odstín je náročné.

2008-11-21 10:23:14

Hmm ja vim je to dost, jenze najit kvalitni servis, ktery to zvladne bude tezke, tak snad nekdo hodi nejaky tip jeste, protoze jsem Prazak a treba Havirov mam trochuz z ruky, i kdyz bych to tam mozna mohl odvest a zpet pendolinem

2008-11-21 10:24:43

Prosim te ja jen zasnu, jak to vsechno jako zenska vis??? Je to vubec mozne??

doris  
Doris
2008-11-21 10:37:13

Jasně, Havířov je hodně daleko a je nesmysl jezdit kvůli takové opravě tak daleko. Není to žádná neobvyklá práce, karosáři a lakýrníci toto dělají běžně. Vyhni se akorát garážníkům a hledej lakovnu, která je členem SAČR nebo má výborné reference.

Jinak auta jsou mé hobby už několik let, mám je ráda a sama si s potěšení zajišťuji jejich údržbu. Jsem spíš technický typ člověka, ale vaření a domácnost taky zvládám....

2008-11-21 10:52:07

U Doris je to normal. Na to si zvyknes. Teda pokud Doris neodradi jiste osoby radit ostatnim

2008-11-21 10:58:57

Rad bych si vazil kdyby jsi nemluvila jen o svych autech a jak je mas v dokonalem stavu. Rekni radej cim jsi ty blatniky nastrikala a pomuzes mnohem vic nez tim jak jses tu rozepsala aby jsi mne mlademu cucakovi vysvetlila ze nemam chovani. Rekni co jsi tam dala aby se zamezilo rzi a budem stastni vsichni. Jen takova mala otazka, Proc reznou jen zadky a predky ne, kdyz do predku se pere daleko vic bordelu pri zataceni? Predky mam jak nove bez jakehokoli zasahu ale zadky jsou uz vymene a ceka je to znova.

2008-11-21 12:12:18

přední blatník je samostatný kus na kterým je pouze plast.podběh ale zadní je nabodovaný na plech.podběh pokud se nejlépe vždy před zimou nenastříká podvozek a dutiny (ty stačí 1x za 2-3 roky) tak se začne tvořit rez v místech kde to přiléhá k sobě a není šance se tam normálně dostat

2008-11-21 12:43:50

Jj Doris toho ma asi plne zuby soude podle toho ze uz nema fota v profilu no ja mel taky sto chuti udelat neco podobneho.

to vojta: jde videt, ze jako mladeho cucaka te nikdo nenaucil rict prosim....Doris tady nema zadnou povinnost rozdavat rady kde komu....kdyz ji nejses sympaticky, tak se ani nedivim, ze neni sdilnejsi

Jinak ta cena 44tis mi neprijde nejak premrstena....mozna by se to dalo sundat o nejakych 5tis, ale musite brat v uvahu stav te koroze. Pokud to chce clovek opravit poradne na tak mladem aute, tak by se mel smirit s vyssi cenou. Takhle opravovat nejakou starou plechovku, tak to bude stat taky treba 15tis a hodnota celeho auta bude treba 50tis

2008-11-21 14:23:18

To souhlasim ja sem predpokladal cenu pres 20 tisic pokud to skutecne opravi dobre atd a daji to kompletne do kupy se vsim vsudy...takze zkusim je sundat osobne a podbne. Ale kadzopadne pokud by nekdo vedel jeste o nejakem servise tak budu moc rad

2008-11-21 18:18:26

Tady v tom threadu se narazilo na skutečnost, která mne na těch Mazdách děsně mrzí. Koroze je svinstvo a chtě, nechtě se v tomto případě musí uznat, že je Mazda v antikorozním ošetření daleko za VW, Francouzema apod. Doris to řeší svou pečlivostí a já jsem byl taky nucen nakonec pod tu Premasku vlézt a ošetřit celý spodek, protože vypadal jako spodek Pažouta, kterýho jsem prodal před třemi léty a byl z r. 88...Nikdy jsem na autech neřešil zástěrky ale na Premasku jsem je bohužel musel namontovat dopředu i dozadu....hnus, ale velice účinný. Když občas kouknu na Ochcávku nebo Pašáka na vagoně je mi smutno, když vidím ten kvalitní nástřik na spodku...

2008-11-21 19:38:39

Ahojte.Podla VIN cisla spadam do zvolavacej akcie Mazda na vymenu lemov,ale...Prave som dostal email od Mazda Motor logistics Europe,Waranty specialist...Na motorove vozidla zakupene z Talianska nemusia platit take iste podmienky ako pre vozidla zakupene na slovensku.Krajiny sa totiz vyznacuju roznymi prevadzkovymi podmienkami,ktore maju vplyv na zivotnost jednotlivych casti automobilu.Samozrejme existuju vymimky, ktore mozno udelit vozidlam zakupenym v inych krajinach prevadzkovanych v nasich podmienkach.Tieto vozidla musia splnat urcite podmienky,ktore posudzuje autorizovany opravca v spolupraci s importerom.No ja neviem ,ale ak raz tie lemy nie su z vyroby uplne kosher,tak by to malo byt jedno v akej krajine je auto prevadzkovane.

2008-11-21 19:41:45

Ahojte.Podla VIN cisla spadam do zvolavacej akcie Mazda na vymenu lemov,ale...Prave som dostal email od Mazda Motor logistics Europe,Waranty specialist...Na motorove vozidla zakupene z Talianska nemusia platit take iste podmienky ako pre vozidla zakupene na slovensku.Krajiny sa totiz vyznacuju roznymi prevadzkovymi podmienkami,ktore maju vplyv na zivotnost jednotlivych casti automobilu.Samozrejme existuju vymimky, ktore mozno udelit vozidlam zakupenym v inych krajinach prevadzkovanych v nasich podmienkach.Tieto vozidla musia splnat urcite podmienky,ktore posudzuje autorizovany opravca v spolupraci s importerom.No ja neviem ,ale ak raz tie lemy nie su z vyroby uplne kosher,tak by to malo byt jedno v akej krajine je auto prevadzkovane.

2008-11-21 19:53:03

prnicipielne je to sice divny, ale na druhou stranu, konkretne v Italii toho mam projeteho uz hodne a v zivote jsem tam napr. nevidel Felicii s rezavymi patymi dvermi (krome tech s ceskymi znackami ) takze na tom neco bude. Ono je rozdil jezdit s autem tady v CR, kde jsou pliskanice, soli se anebo jezdit v Kalabrii , kde maji aktualne 19 C

2008-11-21 20:01:00

A co sůl od moře v itálii?

2008-11-21 20:04:46

nerozumim. jak se dostane sul z more na auto ??? Tam se dostane tak mozna pisek.

2008-11-21 20:11:27

Re Peca: Najdi si vic diskuzi semnou a s Doris a tech PROSIM tam napocitas urcite vic nez prstu na jedne ruce. Hold asi je uz unavena vecnym radenim, pritom by jen stacilo poslat link a hotovo, pak by jsme ji podekovalia byla by stastna ona i ostatni...

2008-11-21 21:31:02

dopr: občas jsem u toho když se dovalí nějaká motorka z Itálie a ty, co jsou od moře bývají dost v zuboženém stavu a je na nich moc práce. Hodně to odnášejí hliníkové a chromované díly, kterých je na chopperech dost. Hoši co to tahají říkají, že je to z toho vlhkého klimatu nasyceného solí. A to samé je to i na autech. "Jak jsem koupil, tak prodávám", proto můj dotaz

2008-11-21 21:31:28

to vojta: Njn, asi smula, ze tady si ho zrovna nepouzil....verim, ze nejsi takovy buran, ale taky zkus pochopit fakt, ze i ten link by musela doris najit, takze je asi jedno kdo ho bude hledat Vzhledem k tvemu veku si myslim, ze nemas problem s pc, takze urcite najdes co potrebujes. Zkus taky mrknout na nissan club jestli si to uz neudelal....

A co se tyka tech lemu, tak jsem ani nevedel ze ma M6 v tech zadnich podbezich ten koberec s plastem....co jsem videl novou M6, tak byl blatnik jen vyplastovany....s tema kobereckama jsem se setkal u fordu, tak jestli ten napad nedostali tam

2008-11-21 21:35:37

Jj, na te soli od more asi neco bude. Kdyz jsem byl na mem jedinem mazda srazu u Sudicaka, tak rikal, ze jeho mazda 6, kterou ma dovezenou z USA chytila po ceste pres more, taky rez, kde to slo (srouby atd.) mozna to dela jen to vysoke vlhko primo u more....osobne nevim jestli muze para obsahovat tolik soli.

2008-11-21 21:44:28

To by jste se divili co všechno obsahuje vzduch,mimo par a sloučenin síry a dusíku(kyselý déšť a pod.)také třeba i písek ze sahary . Takže ta sůl tam je taky ,ale do jaké vzdálenosti od pobřeží se ve formě aerosolu dostane to fakt nevím.


Odpovědět

1  2  3