Fórum - Téma


Vadny EGR ventil


Fórum 6 GG / GY Vadny EGR ventil

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GG / GY  |  Naše vozidla


1  2  3

2013-04-16 22:34:54

ufis: Ahoj muzu mit otazku,jesli zaslepish ventil,tak ho musisch i odpoit? dk za otpoved

2017-01-26 10:18:03

Vzhledem ke stari clanku to bude asi spis pro ostatni nez pro loopera... moje mazda si delala proste co chtela. Nekdy jela jak krava, nekdy mi zase prislo, ze nemam vykon - jako bych nemel turbo. Strkal sem to do ruznejch servisu a nikde nic nezjistili. Diagnostika cista, egr vycistenej a funkcni, vstriky OK, turbo, na ktery sem to nejdriv svadel, v poradku (tlaky, pohyblivost lopatek). Az ted v zime, bylo asi -15°C sem nemohl nastartovat a povedlo se asi na patej pokus pod plynem. Nicmene zustala mi svitit kontrolka motoru a ESP a auto v nouzaku. Dojel sem s tim domu a pak i do servisu (to sem nevedel, ze si zadelavam na pruser a mel sem jen pekny stesti). V servise to napichli, zjistili chybu P0016 (poloha klikoveho hridele) a poskocenej rozvodak (nastesti ne tak aby se mi to v motoru potkalo). Kazdopadne nove rozvody a serizeni na znacky nejspis vyresilo muj problem s obcasnejma ztratama vykonu a obcasnyho pocukavani. Zatim sem najel asi jen 200km nicmene mi prijde, ze auto konecne tahne tak jak ma, motor se stisil i na volnobeh, auto tolik nehuli a nesmrdi. Vlastne je to nakonec logicky... pokud byl uz predtim o zoubek poskocenej remen (i kdyz byl relativne novej), casovani nebylo presny a od toho ty moje problemy zacaly. Prozradilo se to ale az tim, kdyz se rozsvitily kontrolky... Tak snad to nekomu pomuze...

2017-05-06 22:12:24

Mazdar!

Prosím o radu, pro větším sešlápnutí plynu mazda kouří jak parník, šel jsem po podtlakových hadičkách a našel jsem závadu na tom plastouvým tlumiči před turbem, vyřešil jsem propiskou :D nezabralo, následůjící den se vše zpravilo a mazda táhla a nehulila. PO trech jízchách najednou ztratila výkon a zacla zase hulit, takže jsem šel znova po hadicích, ale zdá se byt vše OK a membrana na turbu se přitáhne.

Když bylo vše OK tak membrana na volnověh střidave přitahovala a povolovala, tedka se jen trochu přitáhne.

Proto bych se chtěl zeptat KDE SE NACHÁZÍ KLAPKA PŘIVODU VZDUCHU. Popř co na ní zkontrolovat.

Díky MOC :)

2017-05-06 23:44:29

myky.kes: klapka je hned pod egrem ale ta pokud se nepletu tak jen chcípá motor

2017-05-11 09:28:13

erredar: a nevíš jak ji vyčistit, protože není možno se k ní dostat, je uvnitr litinového bloku. a vzduch jde dovnitř zespod.

2017-05-11 09:58:47

myky.kes: klapajde sundat s celym blokem.

2017-05-11 09:59:13

myky.kes: klapa jde sundat s celym blokem.

2017-07-12 11:11:00

Ahoj. Mam problem s EGR (P0400; nehybe se) u M6 2.0D 2006 po FL tzn. ktery je ovladan motorkem (ne podtlakem jako pred FL). Nemohl by prosim nekdo kdo ho vyndaval (nebo videl jak ho nekdo vymontovaval), napsat postup jak ho vyndat nejefektivneji? Problem mam se 2 matkami, ktere spojuji EGR a EGR chladic - je k nim debilni pristup. Diky

2017-07-21 03:11:59

Zdravim, chci se zeptat jestli nemate.nekdo zkusenost byl jsem v servisu kde.mi vymenili egr ventil za repasovany po 50 km se.mi opet.rozsvitili kontrolky tak jsem tam jel znovu chybu smazali ale pry jeste.musi zkontrolovat nejake kanalky solenoidu. Je mozne ze egr spatny nebyl a měnili ho zbytecne? Auto predtim jelo normalne.nekourilo akorat svitili kontrolky ted kouri ale jede normalne.. nekdo rady?

2017-07-21 06:22:43

karlos: neslyšel jsem že by šel repasovat,max. vyčistit ale né vždy to pomůže.Zkus ho zaslepit a uvidíš jestli byl špatný.

2017-07-21 15:09:27

ale kdyz ho zaslepim tak asi neprojdu na emisich ne? musim jit ted na stk tak to musim dat do kupy... no delali to v servsiu vypada ze je novy nebo repasovany.. chteli za nej 2800.. bylo to ok ale po 60km se to rozsvitilo a auto kouri jako prase.. takze to znamena ze je ted otevreny a prepousti vsechno do sani?

2017-07-21 16:03:44

karlos: jestli to je tim.ehr tak ano zustal v blbe poloze otevreny,jestli mas au to ok tak to na emisich nepoznaji pokud ti nebude vyhazovat chybu

2017-07-30 12:37:06

(EGR M6 2.0D 2006 po FL)

Pro pripadne dalsi tapajici. Tak se mi to nakonec povedlo. Je potreba odpojit hadici, co vede od intercooleru do klapky (ISV) a odpojit jeden pol od starteru a odsunout svazek, co je k nemu prichyceny. Pak jdou ty matky (spojujici EGR a EGR chladic) povolit - sice blbe ale prece.

2017-08-11 09:34:16

Ahoj najde se nekdo kdo by me poradil?mam mazdu 6 2.0 100kW rf5c a sviti me kontrolky el.motoru a esp.diagnostika ukazuje egr.ventil ale ja sem ho vymontoval vyčistil byl celkem čisty,vymenil sem hadičku byla praskla a cca po 50km znovu sviti konrrolky

2017-08-11 15:56:37

vadne solenoidy.

2017-08-11 17:01:50

miso7711: děkuji za odpoveď!jenom se zeptam co to sou ty solenoidy a jak se daji opravit?nebylo by nějamé foto?děkuji

2017-08-12 10:04:05

Ja bych se chtel taky jeste zeptat po vymene EGRu (za repasovany z Pavlic, tam i meneno) mi auto ve vyssich otackach kouri docela dost. Na neutral to moc nezakouri jen pri jizde pri zatezi. Nevite cim to muze byt? Taky solenoidy? Pomuze zaslepeni nebo ne?

2017-08-17 04:00:45

Zdravim jenom bych mel dotaz ohledně solenoid nechá se to někde koupit?diky za kazdou odpoveď


Odpovědět

1  2  3