Fórum - Téma


Uprava odvetrani vika u FS 2.0 16V


Fórum Návody Uprava odvetrani vika u FS 2.0 16V



1  2  3

2007-12-22 11:17:36

moc pekne: ) osobne bych uz radsi sel do mišivbuši, videl bych u nich utociste pred problemy, ktere na mne porad haze mazdacky motor:) -ale za to muze predchozi majitel -debil, kdyby menil olej jak se ma, bylo by vse jinak :(

2007-12-22 11:24:09

tyhle problémy má dost lidí který koupí starší auto v ČR já sem si radši přivezl z němec tam to mají servisovaný a nikdy sem problémy většího typu neměl

2007-12-22 12:23:01

je to tak, v DE se na kacku tak nehledi azdaleka tolik lidi si tam neopravuje auto sam jako v CR -duvod je jasny

Kdyz sem probaka privezl, hned sem se vrhnul na oleje...... z motoru sem vypustil asi 2L cerne sracky, ktera skoro netekla:( bylo me tehdy do breku...tak to uz druhym rokem vsechno postupne repasuju, pistni kruhy sou posledni veci :)

Jinak proc si motor teda kuchal?

2007-12-22 12:40:41

nekuchal jen ho dávám trochu do gala upravoval sání ,nový náplně + kabely + svíčky,měnil kloub ještě mě čeká servo a pak se vrhnu na kastli ,jinak pokud koupíš auto z němec z autohausu a ne od překupníka tak je to z 90% servisovaný u nás to je obráceně

2007-12-28 08:08:04

ono koupit neco v DE je vetsinou VZDY lepsi jak sebejistejsi kup v CR, sme narod šmelinářů, to je jasne :/

Jinak nemas v nabidce celni sklo na probe rv96? asi i s new pirelou

2007-12-28 08:42:40

ono nejlepší na tom je že origo díly tam vychází levněji než u nás někdy až o 30%,jinak to okno je pálka 6300,- možná by to šlo levněji ale to zjistím až po novým roce

2008-01-04 00:45:30

ohledně toho sání výfukových plynů... nestačilo by pouze saslepit hadičku co vede do airboxu? nechce se mi vytahovat celý motor a vařit něco na svodech (mám 2.0V6 KF) a je to na zadních svodech..

2008-01-04 16:15:55

nejak te nechapu, odsavani vyfukovych splodin je vedene primo do sani, co myslis s airboxem??

2008-01-05 01:48:35

já mám teda u BAčka hadičku do víka airboxu.. vede to od zadních svodů přes nějaké ventily..

2008-01-05 07:51:47

to je pouze snimac podtlaku nebo nejake odsavani vyparu, ted presne nevim:) ale to se spojenim vyfuku a sani nema nic spolecneho, tam je natvrdo trubka jako malicek v takovem nehorlavem opleteni

2008-01-06 19:00:43

aha, to jsem si možná spletl s tím výstupem z filtru s aktivním uhlím na ty výpary.. no možná už vím kde je ta vpusť těch výfukových plynů.. je to asi přímo taková roura v tom hliníkovém tělese sání a vede od těch svodů.. vůbec tam dozadu nejde vidět, a hadic je tam plno.. bohužel manuál k mámu motoru je nesehnatelný :/

2008-01-07 16:49:51

ano, to je ono. Staci tu trubku na pristupnem miste poradne zmacknout aby co nejmin propoustela, pokud se ti nechce svarovat a rezat

2008-10-20 00:04:05

K pôvodnej téme mám otázku . Ten bordel čo zchytávaš ide cez PCV ventil, takže predpokladám, že môže byť zasratý viac ako škrtiaca klapka. Dá sa vyčistiť?, alebo niekde kúpiť nový?, ja som ho v katalógoch nenašiel. Mám pocit, že ten môj zostane otvorený, až kým nedostane prudší vzduch v smere v ktorom sa zatvára.

To Indy, Venito: Vravíte tam dačo o EGR ventile na uhlie. Ten na uhlie je EVAP. EGR -Exhaust gas recirculation

(EGR) . No ja ho tam mám (EGR) a ta trubka ide pod saním (ako keby cez chladič-som si domyslel, šak je to teplé)do nejakých ako keby tlakových ventilov (dvoch-poprepájané hadičky) a odtial jedna priamo do sania a druhá cez EGR ventil, ktorý sa pripája pri otáčkach vyšších ako 1500 (manuál). Mám to aj odmerané cca 1300. Len neviem, čo tá priama hadička. Možno by som to odpojil. Možno aj na tej 323 je to cez ventil a stačí vyťiahnuť kábel . V návode na GF som ho tiež videl,ale je zložitejší má až 4 riadiace signály, takže si myslím, že vám to nejde priamo do sania, ale nevidel som. Usudzujem len z toho, že sa mi zdá, že je to na všetkých mazdách. Staršia GV, novšia GF.

2008-10-20 20:03:32

jednocestny ventil co je nahore vika zkusis jednoduse, ocistit, a treba prez hadru do pusy a skus foukat z jedne nebo druhe strany, jak se ma chovat vis, aspon okusis jak chutna mechanicina:)

Vycistis ho treba benzinem.

nevim proc pletes uhli a EGR, nevim jak to ma 323, ale muj motor FS ma jenom trubku natvrdo mezi sanim a svodama, takze proste cilem je ji zaslepit, ale treba 2,5litry V6 uz tam maji ventil a jak pises otevira se v urcitych otackach

2008-10-20 21:48:27

Prefukoval som ho a pracuje správne, až na to, že keď sa otvorí tak sa zavre až pri určitom tlaku z opačného smeru Preto som písal o čistení, že by to malo súvisieť s touto témou. Neviem ako ho dať dole je vo veku a neviem, či musím rozobrať celý ten plech z vnútra veka ventilov. Asi bude riadne špinavý? Uvažujem, či mi kôli tomu aj netečie spod veka ventilov. Dal som nové tesnenie a dotiahol momentom 10Nm, ale jak to vytočím tak to povolí.

PS: Na prvej strane ste s Indim trochu nepochopitelne písali o EGR a uhlí tak som to chcel objasniť pre ďalších čitatelov . A stým EGR ventilom sa mi len nezdalo, že práve ty ho nemáš-ale vzhladom na tvoje vedomosti ho asi fakt nemáš. Len ma napadlo či nie je v tom tele sania nejako zabudovaný.

Tebe sa teda stále recirkulovalo, pred zavarením. O kolko to môže znížiť spotrebu?

2008-10-21 20:37:30

me se ten ventil chova stejne jak pises ty a vse pracuje jak ma, takze mu nic nemas:) jen ho preventivne proplachni benzinem.

Plechy zevnitr vika sem mel sundane oba a popravde sem pod nema cekal stejne jak ty bordel, ale opravdu v nich nebylo skoro nic a vpodstate sem to zbytecne kuchal.

Na spotrebu to vliv ma cca 3 deci tipuju, zalezi jak jezdis, druha dobra vec je ze to poznas i na vykonu, podle mereni na brzde a dalsich drobnych uprav ktere s timto byly sem dostal nahoru ze 112koni na 120 a zaslepeni EGR v tom ma svuj podil velky

2008-10-21 22:29:18

Já bych teda řekl,že ten odlučovač a to napojení máš špatně.Jak sem viděl z té fotky,kde máš ty dva filtříky,tak jsi ten odlučovač dal na blbou hadici.Měl by být tam,kde je PCV ventil a ne na hadici,která vde do respektive z airboxu.Protože vzduch jde z airboxu do víka a pak přes PCV ventil se přetlak odpouští do sání.Tudíž tobě se zasere olejem ten filtřík,cos tam nechal a pak ti to plyve bordel tou druhou hadicí zpět do airboxu.

2008-10-22 08:49:02

To Venito:Ale ako si ho dal dole? Asi si ho nepreplachoval na veku?

ToKucik: Tak ako vravíš Kucik, ale v tej diskusii "K čemu která hadice" to už tak má Venito, či nie?. Tento článok je o dosť starší a zdá sa mi, že vývoj ide dopredu aj u Venita .

2008-10-22 09:49:14

Máš pravdu v tom mým tématu to už má správně.A já to budu řešit ještě jiným způsobem,takže mi do motoru nepůjde nic

2008-10-22 10:38:12

Ani benál??? Tak potom prezraď ako to funguje. Aj bez toho odvetrávania nádrže to ma tiež zaujíma ako to funguje.

Uvádzam odkaz, kde je OCT správne pre ostatných: http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=16731


Odpovědět

1  2  3