Fórum - Téma


Uprava odvetrani vika u FS 2.0 16V


Fórum Návody Uprava odvetrani vika u FS 2.0 16V



1  2  3

2007-12-18 18:16:18

premyslel sem jak docilit toho aby do sani neletel humus, ktery se hromadi ve viku ventilu (zkondenzovana vzdusna vlhkost, necistoty z oleje) a pak me napadl odkalovac, ktery sem udelal z hrubeho cistice nafty na nejakou aviji...

Jenom bylo potreba udelat mosazne priruby na hadice, drzak z hliniku, vsechno vylestit a zalakovat kvuli lesku :)

2007-12-18 18:26:28

takto sem mel odvetrani driv, ale po 14 dnech sem poznal ze je to kravina, motor tama nasava vzdusnou vlhkost ktera se pak kondenzuje v oleji a zbytecne si nicite motor.Sice je to pekne, ale tim to opravdu konci, odkalovac nema nevyhody, zachytava humus jak jde videt na predchozich fotkach

Jinak nemam sice mazdu ve znaku, ale mam forda probe -takze mazda 626 FS motorem GE podvozkem :)

2007-12-18 20:35:58

kruci pěkně to maš naleštěny ja z motoru mačkam kroutak jak se da ale naleštit ho to ne ještě pokud moho něco tak jsem zablokoval i přisavani spalin z vyfuku a pěkně se motoru ulevilo jinak hodně zdaru při laděni

2007-12-20 07:23:54

vidis, ja bych ted zase cisty motor vymenil za kobyle:) Jak rikas, EGR prepousteni spalin mam samozrejme zavarene COckem uz davno, to bylo uz mezi prvnima upravama :) to nepotrebuje zadne udelatko navic, staci zavartit a motor hned prestane dychat humus a dostane cisty luft :)

Pro ty co nevedi wo co go:

2007-12-20 16:52:00

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jakej to má vliv, když se to zavaří? EGR dělá hlavně práci, když je motor studenej, nebo se pletu?

2007-12-20 21:00:47

hlavně egr ventil neni tam kde je fotka ten odsava vypary z nadrže a je nahoře u vika a vstřiku a děla se to proto aby do sani šel čisty vzduch a ne bordel z vyfuku

2007-12-21 11:25:09

Sorry, EGR je samozrejme regeneracni ventil odvetrani nadrze, sem se popletl: ) Nase motory ventil prepousteni vyfokovych splodin ani nemaji, treba callibra ma ventil, trery pousti bordel z vyfuku do sani az od urcitych otacek nebo velkem seslapnuti plynu (ovladane podtlakem sani) u nas je to natvrto trubkou, ta je na te fotce kam miri sipka

2007-12-21 11:29:31

JJ ford to ma taky řešeny přes ventil a děla to bordel akorat s motorem ještě že mazda to ma takhle jednoduchy řešeny.

2007-12-21 13:46:26

A když se teda ta trubka zavaří, nebo se tam dá nějaká záslepka, čemu to pomůže? Je to velkej rozdíl, oproti původnímu řešení? Dík

2007-12-21 14:21:49

kdyz ji zavaris ziskas to, ze do sani pujde jenom cisty vzduch a ne cast vyfukovych smradů. Tohle je totiz ciste kvuli emisim, na motor samotny to ma jenom negativni vlivy -vyssi spotreba, nizsi vykon

  • -za cenu lepsich emisí

2007-12-21 14:26:38

souhlas s Venitem mě osobně se zlepšil zatah plus je motor tišší a klidnějši.

2007-12-21 17:07:09

tak tak :)) a uplne nejlepsi je stary ucpany katalyzator nahradit necim pruchodnejsim :))

2007-12-21 19:57:52

No tak doufám, že to tady nečte žádnej ekolog.... Až budu mít čas, tak do toho pudu. A s tím katlem je to docela v klidu nápad, protože mi na něm stejně rezonujou plechy, tak tam fouknu trubku... jinak dík za odpovědi

2007-12-21 22:26:22

nechci moc kecat Venitu do dila ale nedat tam zpatky vlnovec co tlumi vibrace a motor chodi cca 5cm dopředu a vzad je docela velky risk davam ti tak 500km a roztrhnou se ti všechny svary na vyfuku ja dělam katy tak že vnitřek vyklepu a tu trubku dam dovnitř a zaklepu hrany a ovařim.

2007-12-22 06:14:49

kdes prisel na to ze sem vyndal vlnovec? :) se na tu fotku podivej jeste jednou a poradne:) je samozrejme tam kde ma byt :) Jinak rezonance nejdou od katu ale vetsinou od upadnutych prepazek posledniho dilu vyfuku -takze to dej na zvedak a rukou po vsem zespodu postupne pobouchej, nejlip at ti nekdo proslapava plyn a pod autem poslouchej odkud to jde.

Ono ja bych Kat vymenil za novy, ale nema to smysl, mazdy zerou olej a kat by byl zniceny a zaneseny po 3000km

2007-12-22 06:49:26

odlučovače oleje se dají koupit a nevypadaj špatně

2007-12-22 07:43:11

jasneze se daji koupit i v CR, ale posledne sem je videl za tusim 1300. sklenena nadobka vyjde na necele 3 kilca:) a vidis do ni

2007-12-22 09:57:56

to je sice pravda ale přeci jen to má lepší vzhled než skleněnka ala Avie,jinak to není žádná novinka mám doma dva japan.skoro veterány z r.1982 a 1986 a ty to mají origo z výroby

2007-12-22 10:09:37

tyjo sberatel japoncu:) co to mas zac? vidim tam chladic oleje, nejaka US verze s automatem?

Novinka to samozrejme neni, jen mi to tu chybelo v navodech stejne jako mnohe dalsi napady :)

2007-12-22 10:17:30

no ten vymalovanej je Cordia 1,8 turbo ten druhej je 1,4 turbo Colt byla to výhodná koupě tak mám o zábavu postaráno automaty to nejsou zajímavostí u toho Coltika je převodovka s půlenými kvalty takže 8x vpřed a 2x vzad jinak sem sice přes myšáky ale Mazdě vzdávám poklonu protože dělají fakt pěkný vozítka ( RX 8 to je krása) ,sám sem měl kdysi MX3


Odpovědět

1  2  3