Fórum - Téma


umřela mi mazda


Fórum 626 (obecně) umřela mi mazda

Informace o modelu: Mazda 626



2011-11-23 01:19:38

Čau lidičky potřebuju poradit. Mam mazdu 626 2.0i 85kw. Poslední provedené práce byla výměna Fridexu. Jel jsem z práce a nešlo topení, pořád to foukalo studeně i když budík na teplotu byl uprostřed. Potom mi umřela a nešla nastartovat, asi po 5 pokusech to vypadalo že mam vybitou baterku ale je to divný, protože dobíjí dává 14,2V. Jo a chladič byl úplně studenej a obě hadice byli i s chladičem bez vody. Může mi prosim někdo poradit co mam skusit a udělat abych byl opět pojízdnej?

2011-11-25 18:01:01

Normálně si ji utáhnul, tedy bez vody se zadře, po schladnutí bych oskoušel znova start, nemáš co skazit, třeba i roztáhnout na laně, ale dolej vodu, fridex teda raději a zavři si u chladiče kohoutek aby si to neměl jako prutokáč

Pet
Petr
2011-11-26 13:23:46

to asi bylo zavzdusneny,kdyz to netopilo a mel jsi tam malo vody. Ja kdyz menil vodu tak jak se to postupne ovzdusnovalo tak se mi tam veslo vic a vic vody.

2011-11-26 19:13:22

Samozřejmě, to bylo hodně zavzdušněný,zřejmě jen narychlo dolytý fridex....Proto netopilo,i jak píšeš poloprázdný chladič,hadice....Hrozná škoda,pěknýho auta...Tohle chlapci nejsou Felicie,nebo Favority,tohle je Japonský auto,

který když má tu správnou udržbu a péči,tak je skoro nesmrtelný...

2011-12-05 21:37:09

Výměna chladící kapaliny se prostě nesmí odfláknout, pak to končí takhle upečeným motorem. Jinak to že auto přestane topit musí být signál k tomu okamžitě zastavit a kontrolovat chladící soustavu, pak je pozdě smutnit nad upečeným motorem, jak je málo vody rozhodně se s tím nesmí dojíždět.

Mimochodem ke komentáři výše: Prakticky cokoli (feldy a favority nevyjímaje) je nesmrtelný za předpokladu správný údržby a péče, jestli je to jeponský nebo ne, na tom nezáleží Nehledě na to, že co jsem zažil na orpavách 626-tek a felicií, zase takový rozdíly tam nejsou, nebavím se teď o jízdním konfortu, ale z hlediska montérek je to všechno na jedno brdo, jen ty feldy jsou jednodušší, levnější a všechno je rychlejší

2011-12-07 17:06:50

rekl bych ze se fouklo tesneni nebo praskla hlava. kdybys chtel motor, mam funkcni 2,0 FS z MX6ky kterou mam na dily.

2011-12-10 00:01:15

Čau,co s těma autama děláte?Dolij si odpadovou nádobku,dolij chladič,zahřej.Když padne voda,tak znova.Když to bude topit,ale chladič bude studený,tak vyměnit termostat.Nevíš co tam kdo lil před tebou.Třeba to bude zasrané.Pak už zbývá vyčistit chladící systém,ale pokud ten motor blbne a nejede a jestli hulí,to už sundej hlavu a nechej opravit.Češi mají zafixované,že se o japonca nemusíš starat a to je chyba.Doporučuji si sehnat data o těch autech co vlastníme.Mazda doporučuje měnit olej 2x ročně u benzínu,nevím jak u dieselu.Ale sám jsem byl překvapený,když jsem to našel v práci v databázi.To nepočítám kontrolu kabeláže a jiných věcí.Všichni víme ,že mazdy dosti stárnou.Pokud máš FS,tak udělej repas motoru,těsnění,tlak ,brus,termostat,kruhy,rozvody.do 9 tis se vlezeš pokud si to uděláš sám a motor dá dalších 200 tis,ale to už ta mazda shije,bohužel.Sám vlastním 626 GF sedan 2.0 glx 85kw r.v 1997 a bez rozvodů mě to stálo 5 tis,ale vlastní práce.Motor jede krásně.Pak mám GD,2.2 I 85 KW r.v 1989 a na tom autě jsem měnil jen tlumiče a ramena.To podle mě to byla kvalita.Ale to platí o každé značce do roku 1994.Musím přiznat,že denně opravuji vw,renault,peugeot,škoda, a jiné evropské auta,do toho i americké vozy,ale třeba kia,nebo hyundai,mitsubishi,nissan,mazda,suzuki honda tak takové auta na heveru nemám,proč?Když je člověk p... tak zničí každé auto,ale japonci a korejci jsou technici,né karosáři.Pokud to nekoupí jiná automobilka a nepoplive to technicky.Příklad je Ford a Mazda.Kupovat jinej motor je asi blbost,stejně ho budeš muset opravit.Motory Fs po 200 tis prostě umřou a musíš je opravit..Cílená konstrukční chyba,to dnes automobilky zaměrně dělají.Nechci si hrát na chytráka,ale tak to bohužel je.Mě mazda baví.

2011-12-15 17:12:39

Tabinnoise : Mohu vědět, v čem spočívá ta cílená konstrukční chyba na motoru FS?

2011-12-16 14:17:26

jejdatady je to samej odborník.Jenda: ty Feldy a Favority,bylo myšleno právě že jsou na opravy o dost jednodušší,

a zvládne to každý JZDák....ale Mazdu už ne....Jinak já se tady nebudu rozšiřovat,kolik sem měl aut,že jsem se s tím živil atd....já jen vidím,že tento klub značně upadá....dřív sem se tu ještě lecos zajímavého dozvěděl...

2011-12-16 15:54:31

V materiálu,ale to dnes všude.U těchto motorů dělám někomu každou chvíli kruhy a gufera.Jinak jsi to asi uvařil.


Odpovědět