Fórum - Téma


TURBO - kdy zabírá??? Mazda 6 2.0 Di 10


Fórum 6 GG / GY TURBO - kdy zabírá??? Mazda 6 2.0 Di 10

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3

2015-10-29 22:14:23

Ahoj

Thomas17: Já řešil podobný problém (mám 105KW 2006), hadičky jsem měl jak na obrázku, dal jsem na doporučeni tady z fora a přehodil jsem je.

Po tom jsem se ptal v servisu a říkají že to mam špatně, že to má být jak na obrázku.

Porovnával jsem to pak i se stejným autem 105 Kw, a měl to taky jak na obrázku.

Ale magda 6 89 KW RV 2002 od kámoše to měla přehozené.

V servisu mi dokonce řekli, že je více méně jedno jak je to zapojene, že jde stejně hlavně o ten prutok vzduchu a je jedno kterým směrem (tedy jak jsou zapojené hadičky)

Takže težko říct jak to má být.. každopádně když jsem to zkusil přehodit, nezdal se mi žádny velký rozdil, ale když jsem je pak hodil zase zpátky(tedy dle obrázku), zdalo sem i to mnohem lenivější...

Takže teďka to mam přehozené (asi špatně) už asi půl roku.. stejně se mi to zdá lenivé, když přeřadím např. z 3500, tak se turbo dlouho roztáčí ( asi 2s ).. a hlavně jednou za čas hlavně když je venku vlhko auto úplně ztratí výkon ( stačí vypnou zapnou auto, nebo šlapat déle po plynu.. a pak se to zase rozjede do normálu, má to takový tupý zvuk když to nezabírá )

2015-10-29 22:19:49

pipa: Tak to je zajimavé tedy.

Po pravdě když jsem ti hadičky přehodil a mám je tedy teď "špatně" přijde mi že to auto je takové lepší že jde to Turbo líp, ale na druhou stranu jak píšeš ty někdy mě přijde že když podřadím nebo přeřadím že Turbu chvilku trvá než se roztočí a zabere....

Když jsem to měl před tím tak jak to má být, tak když jsem brzdil motorem tak kolikrát od cca 1900ot/min a níž mě Turbo lehounce pískalo, když jsem to přehodil tak tenhle jev zmizel... takže teď jak se říká babo raď.

Ještě to zkusím odzkoušet když ty hadice nechám "špatně" a pak to přehodím zpátky jak to má být a uvidím

2015-10-29 22:38:23

Pískáni je asi normální, v tunelu apod. je to hodně slyšet :D Mě to dělá okol 1500-1700.. a vždycky si řeknu. to jde slyšet ta síla :-D Ja ty hadičky řešil jen proto,protože do těch 2000 tisíc se mi zdá velký nárust výkonu a pak už vůbec, jako že bych raději auto předjíždel ve 2000 tisicích než ve 3000, protože mi příjde že to víc táhá.

A taky se mi někdy stávalo, že to moc nechtělo táhnout... ale třeba o minutu později ve stejné situaci to táhlo už vpohodě.. to teď když to mám prohozené tak se mi to nestává... asi mám špatně něco u regulace turba nevím...

Hlavně když to jezdí :)

2015-10-29 23:04:48

pipa: Jo taky řeším to samé... že když mám 3 stupeň dupnu na to tak do cca 2100ot/min a pak mě příjde že už auto netáhne tak jak by mělo ale nevím kde je problém jelikož auto na diagnostice apod je v pořádku.

Uvidím no byla mě ještě doporučena dekarbonizace motoru a pal.soustavy tak uvidíme

2016-01-02 19:45:29

Zdravím, nevím jesli to patří zrovna sem, ale nic lepšího jsem nenašel. Dneska jsem si všiml, že v místě, kde se hadice od intercooleru napojuje na trubku (za EGR) mám poblito od oleje.Když jsem ji rozpojil, byl vnitřek mokrý od oleje. To samí i na hadici od turba do IC.(viz foto). Vím , že nějaká trocha oleje se tam dostat může, ale tohle už je asi na repas? Jinak žádný další projevy špatného turba jsem nezaznamenal (úbytek výkonu, divný zvuky ap), možná to při razantním sešlápnutí plynu trochu víc kouří, to si myslím, že před tím nedělalo.


Odpovědět

1  2  3