Fórum - Téma


TURBO


Fórum MX-3 TURBO

Informace o modelu: Mazda MX-3


1  2

2009-10-15 14:26:01

ja bych napsal, ze muj motor z roku 95 nezere olej, necoudi, necuka, proste je opravdu v top stavu, ale to byste mne pak poslali do haje, ze ten radovej 6valec neni japonskej a ze je to neco jinyho...

takze to nenapisu a bude klid.

2009-10-15 16:20:20

wesker. Jen tak dál, někteří lidi to prostě nepochopí. mě motor taky nečudí, ventily necvakají, na 10 000km mi zmizne tak cca decka oleje, tlaky mám přesnětakové jaké mají být. jediné co bylo měněné je pístek na olej. čerpadle, žádné kroužky a nic takového. Voda se taky neztrácí, akorát waserpumpe byl nějaký plastový shit co se měnil při rozvodech, takže vyměněno za origo kovovou japan pumpu. TeĎ jsem dělal rozvody, měl jsem venku celý motor kvůli úpravám a nikde žádný problém. Poloosy vyměněné to je fakt. Ramena jakbysmet, ale to se u větších kol musí čekat.

2009-10-15 17:14:04

Je dobře, že se tu střetávají názory. Není totiž motor jako motor. Já nejsem profík, mechanik ani nic podobnýho a sám na autě udělám olej, brzdy a končím, ale i mým snem bylo vlastnit oturbenou mrkačku ve výbavě 21.století a vím, že tento sen se dá splnit až bude na kontě zbytečných 200 000 a sehnaný sponzor. Co jsem zjišťoval ,přturbit motor nebo dát biturbo je pro motor lepší než turbit základní motor. Naskýtá se pak otázka překopání celého auta a uplně jiný motor...dost složitá věc...Naopak abych nehanil snahu získat turbo...i když jsem si pořídil "jen" Escorta 1,8TD, kde se motor cítí dobře do 140-150 :-D, má turbo a je to skvělá věc Takže šetřete a snažte se vymyslet tu nejlepší variantu...Mazda 6 2,3iTurbo

2009-10-15 18:10:31

No kdyz sem ho koupil tak si za studena fouknul,ale to sem mu musel dobre nalozit Ted uz je to jine,jezdivam sprinty a tim sem ho dodelal... Ted pres zimu budu delat komplet GO,vybrus,krouzky,gufirka ventilu,zdvihatka...no zkratka na co si vzpomenes

2009-10-15 18:48:10

To Wesker: To mi pak řekni, na kolik tě to přišlo, když to uděláš sám na koleně, a nepočítáš práci. V mazdě za tyto práce dřív chtěli pěknej balík. ..... Jinak zrovna tento motor jsem měl 3x /323F, 2x xedos/, takže je celkem znám. A všechny tři motory /jak přes kopírák / vždycky když začaly mít najeto kolem 120ti tis.,nebo stáří cca. 5 let, tak začaly všechny do jednoho žrát olej, všechny byly jeté na plné syntetice /první na polosynt./ a stejně nic nepomáhalo. Jak ztvrdly stírátka ventilů /dělali je z jakési směsi gumy a kov. prášku/, začaly chlemtat . Člověk to samo řešil dolíváním oleje, protože ve zn. servisu se tahle oprava rovnala tak skoro 1/3 prodejní ceny jetého auta.

2009-10-16 09:04:09

Pane,praci pocitat nemuzu, pac NMT Engineering je servis pro japonske auta a je muj a pritelkyne Delam sice prevazne Toyoty, ale tady ten motor znam taky vic nez dobre Abych se priznal,ta GO vyjde asi 38000 za dily bez pistu Ale co nadelam, nejsem dojizdec motoru, proto ta GO a ne vymena celeho kusu Jo a s tim olejem, u motoru KL se mel davat olej s normou API SG/CD, coz je 15W40 Ja tam leju MOTUL MOTORSPORT 300V, ktery prevysuje vsechny dosavadni specifikace...jinak Mazda ho pouziva taky

http://nd03.galerie.cz/71...55195039_u.jpg?1255676574

2009-10-16 09:29:00

no právě, k těm 38 tis. připočti dalších 30-40 co si vezmou za práci v mazdě, což se nikomu samo nechce dávat. Je ale fér podoktnout, že prolínání oleje přes vent. kroužky je taková kosmetická vada. Holt za nějakej čas musíš vždy dolít 0,5 l oleje. To je celé, na chod motoru, nebo na něco jiného to nemá vliv. Takle ještě dodnes jezdí dvou klukům auta, co si je ode mne brali, a už to pár let je. ..... Jo a je ti Weskere jasné, že ten olej o kterém píšeš je sice dobrej v létě a na ostré zatěžování motoru v otáčkách, má vysoku odolnost proti stěru za vys. teploty, ale naprosto nevhodný na zimní starty.

2009-10-18 21:08:34

Ja mam pocit,ze se tady ty prispevky ani nectou a uz se na ne odpovida...Nevim proc bych mel davat nejake penize v Mazde,sem tady uz psal ze me automechanicina japoncu uz nejakou dobu zivi A johne.watsone,nemusis mi davat skoleni ohledne oleju,dobre vim ze na tento olej se v zime jezdit neda,vzdyt uz taky jezdim minimalne a navic za par tydnu jde auto do garaze a motor ven

2009-10-18 21:27:43

Tak sorry. ......... Jinak tvrdíš, že ti V6 z r. 93 vůbec nekouří a nežer olej a teď z tebe vyleze, že s tím jezdíš tři týdny do roka . ..........Bože to jsou debaty, to fakt nemá cenu .

2011-04-03 11:55:20

našel jsem náhodou tuhle diskusi a rád bych se do ní vložil,mám taky v plánu dat turbo do auta,je to 323F BJ, ještě řeším jestli dvoulitr,nebo počkat až si naši koupí nové a udělat to na naší 1,5 16V, jen bych potřeboval přebrousit motor na 75,5 a hodit tam písty z MX3 1,8, a nějaké renomované ojnice,americký trh je tim docela zasyceny, navic je spousta aut k inspiraci, viz. projekt Mazdaspeed Protege co dělali tuším amíci ve 2000ks sérii. Jetsli to klapne tak z toho udělám projekt na diplomku a některé věci bych dělal u nás na strojárně a teda počítám taky minimálně se stotísícovou investicí jen za motor...dále se zeptam,protože elektronika není moje silná stránka, co všechno je potřeba upgradovat? stávající ECU přeprogramovat nebo koupit pořádnou třeba od AEM? co všechno k ECU je potřeba pořídit? dík

2012-01-02 16:43:14

nevím co motor v mx3 vydrží ale jsem pro rozhodně turbo sám mám oturbenou MX5 která najela už nemálo km, tlačím 1 bar na skoro seriovej vnitřek BP motoru, ale rozhodně to není o tom tam namontovat turbo, na veškery oblbováky k jednotce hned zapomeň moc to nefunguje a když tak v hodně malech tlakách takže zbytečny investice prvni co bych řešil tak je to rozjet na nějaké rozumné jednotce

2012-01-03 19:31:14

Watsone nemám co dodat, máte pravdu ! Jarda

2012-01-04 16:44:12

Kurna, toz jede to jak pila Nejni to nahodou sprint ze Slusovic??

2012-01-15 17:43:24

Tak to je pěkná raketka


Odpovědět

1  2