Fórum - Téma


TURBO


Fórum MX-3 TURBO

Informace o modelu: Mazda MX-3


1  2

2009-07-16 19:27:16

mazdar vsem potreboval bych poradit mam mx3 1.8 V6 24valve.chtel bych do ni nainstalovat turbo je tady nekdo,nebo nevite o nekom kdo by to mohl udelat predem dik

2009-07-16 20:13:04

Ahoj všechno de ,když se chce. Připrav si pořádnej balík.Musíš nechat udělat skoro vše nové.Co já vím tak ja levnější koupit auto s turbem.Pokud narveš turbo do tady toho auta(nepíšeš rok výroby) tak se ti za krátkou dobu vysype celej motor.Prostě nevydrží ,není na to stavěnej.Tobě nestačí něco koem 140koníku (nevím přesně)?

Možná ti tu někdo poradí,ale jak říkám,když vezmu jen ten tlak,kterej tam bude s turbem co ti to udělá s hlavou,ventily,gufery,klikou ,písty atd.?Gufera vylítaj,klika se ohne a hlava ten tlak taky nevydrží .Je to jen na tobě,ale tvoje auto je dělo samo o sobě.

2009-07-19 13:47:01

vse zalezi na tom kolik budes tacit. Kdyz to prezenes tak to muze skoncit tak jak pises...ale pul baru to snese...

Zalezi jak to chces sefovat ,ale je to zhruba tak, ze turbo cca 4-6000kc, wastegate 3000kc, FMU 12:1 3000kc, BOV take plus minus 3k, no a nejhorsi je bud sehnat nebo svarit svody... samozrejme pokud chces jeste mizeichladic na vzduch tak to sou dalsi penize, pak jeste pripocitej nejake trubky a prirby k turbu na mazani a na odvod vzduchu plus nejakej takzvanej drobnej materiel:) cili tady mas zhruba nazcrt na kolik to vyjde...

2009-07-26 21:51:25

Ctu dobre? Nekdo chce turbit? Nezapominejte na me Jestli budes chtit neco vedet o turbu pro V6 tak se mi ozvi,bud 777 137326,nebo probacek@seznam.cz,nebo icq 397923362. Skladal sem to na KL motoru 4 mesice,a uz rok a pul vesele tlacim 0,7 bar

For Luda: Ma japonce,ne Renaulta :) Japonske motory maji dobrou rezervu :) nerikam ze s takovym motorem to auto ujede 300000 km,ale pri rozumnem nastaveni by se do 200000 vlezt mohl. Samoze za sve vezmou stare poloosy a kynetaky,ja uz je vsechny menil...

2009-08-03 07:08:57

hehe :) cekal sme kdy se tu ukazes....;) jinak wesker ma pravdu...pokud cokoli ohledne turba tak s nim :)

2009-08-12 19:49:24

jen tak pro zajímavost http://www.e30.cz/instalace-turba-na-motor-m20

2009-08-16 14:28:46

Jj,z toho sem taky cerpal

2009-08-16 22:49:46

O tom taky uvažuju, zatím koukám po nějakým vhodným turbu za dobrou cenu.

2009-10-14 23:08:37

Zdravím Mazdaci , dostala me takova malá myšlenka ze bych mohl taky pořídit turbo. mam 626 2.2i r.v. 89... neakejch 85kW... druhej kámoš mi tvrdí ze ford probe 2.2 ma skoro stejnej motor jako moje mazda... nevi nekdo Esi je to tak a mohlo by to tak neak fungovat nebo je to jen kec a pujde to do sra*ek ??? moc diky za neakou reakci

2009-10-15 08:58:56

Cau,motory z P1 sou skoro stejne,jen tam je turbo a tam ne Jasne ze rozdily tam sou,treba atmoverze ma vyssi kompresni pomer nez turbo,ale dobre to prej jede i s vyssim kompresnim pomerem Ja bych se toho rozhodne nebal pokud mas moznost obrat nejake P1 o potrebne veci,nebo chces nejakou vlastni konstrukci,tak do toho

2009-10-15 09:14:47

Dekuji za rychlou odpověď , asi do toho pujdu, ale to pRobe je docela 175km odemne... nejsem mechanik takze se Zeptam jeste na jednu otázku, co vse bych tak potreboval aby mi tam to turbo šlapalo a nebyli zadny potíže s motorem???

2009-10-15 09:26:11

Nejlepsi by bylo cely motor i s elektrikou Potrebujes hlavne turbo,vyfukove svody a cast vyfuku za turbem, dale listu se vstrikovaci a regulatotem tlaku paliva,benzinovou pumpu,a kdyz uz tam budes tak si muzes pribalit klidne sani a cele vzduchove vedeni i s mezichladicem A takove ty drobnosti jako je mazani turba a vratku zpatky do vany. No zkratka bych vzal vsechno co uvidis ze tvoje atmoverze nema nebo ma jine

2009-10-15 10:38:09

Všichni co si chcete dát turba do 15let a více starejch kár, tak dejte ty prachy dohromady, za polovinu z toho vám to všem rozmluvím , a za druhou polovinu si udělejte pořádnou vožíračku se šmetinama . Protože pořád furt ještě UŠETRŘÍTE V tomhle má Luda naprostou pravdu /jasně že prodavač v tůůničském obchodě vám bude říkat pravej opak, potřebuje totiž prodat /. A i kdyby jste nakrásně ten výkon zvedli, tak ono auto není jen motor, to jsou taky brzdy, závěsy, tlumiče, tyče řízení, tuhá karoserie a tak. A po těch letech tyto věci mají co dělat sami se sebou, natož třeba s 20-30ti koňmi navrch. Byl bych nerad, aby to vyznělo jako že na vás kluci machruju, ale tyhle nápady ............... . Pokud chci auto s větším výkonem, s turbem, tak si koupím auto s turbem. Je to nejlevnější varianta.

2009-10-15 10:57:19

Naprosto souhlasím s John.Watsonem. Když už se rozhodnu zvedat razantně výkon motoru měl bych na to připravit celé auto a to hlavně brzdy. Jinak bych si objednal rakev .... nejspíš bude potřeba

2009-10-15 11:31:10

Ještě taková malá technická poznámka k tématu. Všichni turbo-špekulanti , proč třeba u VW auta s atm. 1,4kou stojí zákl. ceny a proč motorizace 1,4 TSI stojí cca. o 200 tis. víc? Pomineme li, že se na tom VW jistě ještě dobře napakuje, tak myslíte, že mezi těmi motory je rozdíl akorát o pár "forrychtungů" za 3,50 Kč /polopatě řečeno/?

2009-10-15 11:34:44

Ja doufam ze ten kdo chce turbit,s tim pocita ze to neni jen o montazi turba...ze to odeserou poloosy,klouby atd...Samoze se musi pocitat i s lepsim podvozkem a brzdama Ja to u takove upravy beru jako samozrejmost,proto o tom nepisu.Koupit si auto s turbem nemusi byt vzdy levnejsi variantou,ale lepsi...Jenze nekomu muze prijit obycejna seriova turbina trochu "nudna"...

2009-10-15 11:45:37

Sou v tom roky vyvoje a napad ktery okoukali u Mitsubishi.Primy vstrik paliva do spalovaciho prostoru.Kdyz to spojite s turbem,tak dostanete dost dobry vykon...Oproti oturbene atmoverzi,pac ta ma vstrik paliva pred ventil. Navic je to VW,ten jejich motor TSI ujede daleko mene nez se zacne srat,nez oturbeny mazdacky motor v dobrem stavu Vlastni zkusenost

2009-10-15 13:31:27

TO wesker: Tak pokud mrknutím oka si s otrubováním ještě sfoukneš poloosy, závěsy, brzdy, spojku......., tak v tom případě jsem tě odhalil - Ty budeš zajisté Chip Foose z pořadu OVERHAULIN.

P.S. - kterej motor KF /předpokládám že mluvíš o svém probe/ je po 10ti a víc letech v dobrém stavu. Ukaž mi ho, rád se na něj podívám.

2009-10-15 13:48:46

Nemyslim mrknutim oka,ja sem to sfoukaval behem 2 let co s turbem jezdim Zavesy a spojku sem menil,kdyz sem si to Probe koupil Klouby sem menil pred rokem,byly jeste originaly,a poloosy me cekaji...Jinak do Probe se daval motor FS a KL Dobry motor se pozna tak,ze nehuli,nezere olej a nic v nem neklepe,jinak takovych motoru je fakt malo,ja sem mel zrovna to stesti

2009-10-15 14:01:59

Jasně, bavíme se pořád o stejném motoru a jeho variacích - mx3, mx6, xedosy, 626 v6, fordy probe. ..... Ale jestli mi u auta r. 93 budeš tvrdit, že si studenej nezačmoudí, že nemusíš pečlivě hlídat olej /pokud sis nákladně nepohrál se stírátky ventilů, píst. kroužky, nejlépe i zdvihátky ventilů/ - tak KAPITULUJI , KONČÍM , .........


Odpovědět

1  2