Fórum - Téma


Turbo


Fórum Tuning a úpravy Turbo




2008-11-29 17:40:53

caute da sa pridat na motor z mazdy 626 GF 2.0 84kw bentin turbo ak niekto ma neaku radu alebo skusenost moze mi napisat.diky

2008-11-29 19:11:09

Oje...

Odstřihni ECU, namontuj Webery, prdni tam turbo alespoň z třílitrovýho Sprintera...

Motor to asi dlouho nevydrží, ale to neva. Páč za tu dobu to určo někde stihneš rozstříknout...

Sorry ale musel jsem

Chvilku hledej, zjišťuj a pak se ptej

2008-11-30 10:43:25

Sorry, ale kdo se ptá na takovýhle věci, neměl by se do oturbení atmosféry vůbec pouštět. Přečti si knížku od Corkyho Bella - Maximum Boost, kde je popsaný v podstatě všechno co se týká přeplňování.

Když bych to měl zestručnit, tak začni kompletní generálkou motoru + snížení kompresního poměru, pak budeš muset vyřešit nový svody k turbu + výfuk od turba až dozadu, chlazení a mazání turba olejem, případně ještě dochlazování turba vodou (podle typu turba), intercooler, jiný svíčky, programovatelná ECU + MAP sensor, úplně jiná spojka, sériová palivová pumpa to taky nezvládne, nový vstřiky atd....

Až to všechno uděláš, tak zjistíš, že při sešlápnutí plynu v zatáčce pojedeš rovně, protože velkej výkon na přední nápravě je celkem na nic....

Kup si raději RX-7 FC TII, nebo 323 GTX, nebo aspoň MX-5 na kterou se dělají turbokity a má hnanej zadek a ušetříš celkem solidní balík, než když budeš oturbovat 626....

2008-11-30 11:08:15

jak to napsali kluci nademnou, turbo na tohle auto je nesmysl... věř mi... do auta který má cenu nějakých 80-100klacků narveš podobný peníze a stejnak ve finále zjistíš že nestíhá podvozek, brzdy a tak... a že do toho musíš narvat minimálně dalších pade aby ses v tom nezabil... podle mě je fakt lepší koupit něco jiného.... můj názor, nikomu nevnucuju

2008-11-30 22:32:08

diky za radio len som chcel vediet ako by to asi vyzeralo ale vydim ze lepsie je ozaj kupit nieco lepsie

2008-12-01 08:08:48

Obrať se na Metrixe, ten do jeho GE turbo dal. Měl s tím sice dost problémů, ale měl ho tam. není to zase až takový megaproblém jako tady píší všichni nademnou - např. programovatelnou ECU tam neměl. Pokud máš na autě ostřiky pístů tak o to líp. Pak už je to o tlaku, nemůžeš tam napálit mega tlak, myslím, že ideál byl nějakých 0,4 bar, ale to ude vědět metrix, já se jen díval Ale nečekej mega zázraky, protože jestli chceš od turba hodně tak to znamená komplet překopat motor a tak, pokud ti stačí málo tak se zeptej Meta, ale každopádně můj názor je se na to vy.... a koupit si už něco s turbem a tam se dají dělat věci Ale to stojí taky peníze. Případně tam nainstalovat kompresor.

2008-12-04 20:49:56

Čau,no pokud si pamatuju,tak sem tady psal,že sem dělal turbozástavbu na motor KL-DE.Jezdím už skoro rok na půl baru a pořád šlape jak hodiny Takže kdyby někdo potřeboval nějakou radu nebo zkušenost,stačí napsat nebo cinknout,poradím Zadarmo Oturbit se dá všechno co smrdí benzínem a vstřikováním a pokud člověk chce,tak to jde. 777 137 326

2008-12-04 21:31:23

Jaký je asi nárůst výkonu při montáži takovýho turba? A v jakých cenových relacích se dá pohybovat?

2008-12-05 17:25:14

Výkon tě z průseru netahá Bez upravy dat v RJ to výkon nijak závratně nezvedne,ale za to se dost citelně zvedne krouťák Mě se zdvihl o 43 Nm jen namontováním tuba a pár věcí bez kterých to nejede jak má.Vyšlo mě to na pár tisíc,pač sem kupoval jen ty nejdůležitější věci,zbytek sem si dělal sam

2008-12-06 21:37:14

Noo, šikula. Dát tohle dohromady muselo dát hodně práce, ale myslim že konečnej výsledek stojí za to

2008-12-06 21:53:37

Wesker : Respekt . Jak jsi resil vstriky, a ECU resp. davkovani paliva v pomeru s mnozstvim nasavaneho vzduchu ?

2008-12-07 20:24:57

No jen ty vyfukove trubky sem delal 3 mesice Ale svezeni je fakt kraaasne ECU mam zatim origo,mam nachystany piggyback SMT6,ale zatim v polici,pac neumim udelat program ale ja na to prijdu,pro jistotu mam druhy motor Vstriky schanim z Millera,ale mam smulu,pac nenachazim.Na origo to taky jede,ale s MCE vstrikama to pojede lip Pomer palivo/vzduch mam osefovane FMU 12:1,osvecil se lip nez stavitelny regulator tlaku paliva,pac udrzuje prednastaveny pomer v zavislosti na tlaku/podtlaku Kdyztak mrknete na www.gabriel.osoba.cz a www.nmt-racing.nolimit.cz,tam sou nejake fotky


Odpovědět