Fórum - Téma


Tribute - Svítí kontrolka ABS + problikává 4WD


Fórum Tribute I Tribute - Svítí kontrolka ABS + problikává 4WD

Informace o modelu: Mazda Tribute I

Diskuze o vozidlu

2005 Tribute 2.3

8 fotek  |  74 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 261 ccm (138 cui), 4-válec, 16-ventil.


1  2  3  4

 Magnetto  
2015-08-19 15:01:17

goha: V pohodě. Nevím proč jsem to tu namotal.. ale i tak, myslím že pokud se budeš o auto dobře starat (až ji koupíš) nezklame tě.

Mazda se může chlubit spolehlivostí a kvalitou ale slabá stránka je koroze. I tu korozi lze korigovat takže kdybych hledal tento druh auta, beru.

Zkus nahodit nějaký link co jsi našel za poklady.

// Zrovna jsem si všiml, že jsme v tomto tématu trochu více "od tématu".. Není tu lepší místo pro tvé otázky?

2015-08-19 15:14:03

magnetto: No jsem tu poměrně nový, tak se zde ještě tak neorientuju

 Magnetto  
2015-08-19 15:28:41

goha: V pohodě. Na klubu je dost informací a myslím že víc už ani není možné dopsat

Zkus tady:

http://www.mazdaclub.cz/f...um-kategorie/tribute-i-83

2015-08-19 15:33:05

magnetto: Díííky moc za ochotu.

2015-08-19 22:24:16

Tak tady je ten prasklej "prevít" ... teď abych spočítal, kolik je na kroužku zubů, abych případně objednal ten správný. Díky RadoMiláček vím aspoň, kde hledat (e-bay) jen všechno co mi vyskočilo v Německu mi píše, že to je nekompatibilní. Zatím ABS kroužek na moji Tributku mají v Británii a USA - jen poštovné je dražší než samotný kroužek.

2015-08-19 22:31:30

blueberry: Hmmmm, to vypadá, že ho roztrhla bobtnající koroze pod ním .... z čehož vyplývá, že asi nebude od věci to občas prostříknout nějakým "omastkem", který by se dostal pod něj a zabránil té korozi růst. Ideálně bych to viděl na mišung nepoužitého motorového oleje s petrolejem v poměru 3:1 ...... veeeelmi dlouhá zkušenost s antikorozní ochranou dutin.

2015-08-19 22:37:04

goha: Něco na tom bude, protože přesně to mi řekl dneska kolega z práce, který se mi o Mazdičku letos staral a když to fotil, tak přesně z jeho úst zazněla stejná slova: "dostala se pod to voda a jak to začalo pracovat, tak to rez roztrhla" ... jak se trochu udělá sucho, hned zbylá kola prostříknu něčím mastným - preventivně.

 Magnetto  
2015-08-19 22:46:40

blueberry: Tak toto vidím poprvé

2015-08-19 22:54:21

Tak já ti ukážu ještě něco, co uvidíš zřejmě poprvé - foceno 01.03.2011.

2015-08-19 22:58:22

blueberry: Hmmm ... tak to nesvědčí o nějak solidní pevnosti To mě skoro i odrazuje

 Magnetto  
2015-08-19 22:58:53

blueberry: To snad není pravda To jako že máme všichni majitelé na to že nám popraskají sváry? Dle mé praxe vím že pokud něco praskne a já to zavařím, tak v případě že to má prasknout znova - tak ne ve sváru ale vedle.. Tak toto je fakt moc Nechal jsi to převařit nebo vyměnil?

// Dívám se na fotku znova (na tu předposlední) a divím se - tam je to jen koroze na sváru nebo opravdu prasklý svár?

// U toho vrchního dílu to fakt nechápu.. Takový kus materiálu

2015-08-19 23:01:59

magnetto: Nechal jsem to od šváry převařit - normálně mi začal při akcelraci vibrovat kardan (auto mělo najeto 35.000 km) a když jsem vlezl pod auto, tak jsem tam našel tuhle praklinu jako kráva a utržený sváry. Asi to lepily vlašťovky. Švára mi to převařil a říkal to samé, pokud to rupne, tak to nebude ve sváru - originální díl by vyšel něco okolo 20.000,-Kč, pokud si to pamatuji správně.

magnetto: Přesně jak píšeš - prasklo to v originálním sváru, mimo jiné.

goha: Co ti k tomu mám říci, taky to nechápu. Ale já si pořád vyžírám nějaké speciality. Kdysi jsem měl Toyotu Corollu a statickou elektřinou jsem zapálil nádrž auta (výpary) na benzince.

2015-08-19 23:56:46

blueberry: No jak na tu nápravnici koukám, tak mi z toho mrazí , asi si by měl každý majitek Tributka to preventivně prozkoumat. Vypadá to na špatný výpočet sil už při konstrukci.

 Magnetto  
2015-08-20 00:19:15

Je to fakt psycho...... Snad to nikdy nezpůsobí nějakou horší nehodu,, Asi to fakt borci japonský poddimenzovali

2015-08-25 20:14:03

....já bych to neviděl zase tak tragicky. Myslím, že tady ještě nikdo neprozradil, že se jedná o nápravnici zadní, konkrétně oko záchytu reakce diferenciálu....optám se, Blueberry, ten vůz jsi kupoval nový? Takové věci nevznikají jen vadou materiálu, ale může hrát roli i enormní namáhání. Tributka je sice SUV, ale do vozu jedoucího Paříž-Dakar má hodně daleko....mám na ní něco pod 150 000 vše je v pořádku....

 Magnetto  
2015-08-26 01:01:42

grisom: Řekl bych, že ten kdo komentoval pozná odkud a z jaké části vozu pochází tento kus železa. Určitě ale souhlasím s tím že od PD má daleko a hlavně i na takových autech které by měli být odolnější (už jen kvůli světlé výšce a mohutnosti karoserie) vznikají takové závady. Dokud to člověk nezkontroluje, neuvidí

2015-08-26 16:31:02

grisom: Auto jsem kupoval s najetými 25.000 km ... tedy nové nebylo. Více ti k tomu nesdělím, možná jsem měl jen "štěstí" a chytl kus s vadou materiálu na nápravnici.

Když mi to "doprasklo" (rok. 2011), že jsem si toho všiml, tak auto mělo najeto 32.000 km a věř tomu, že já teda nemám potřebu někde hopsat terénem a naopak auto laskám jako nejlepší přítelkyni.

2015-08-27 11:35:35

....ale abychom nijak nepodceňovali možnosti našich vozů, přikládám ověřený test Tributky, kde se s ní opravdu nijak nepárali....a prošla víc, než se ctí. Prosím pánové, podívejte se http://www.tipcars.com/ma...-selma-v-terenu-1658.html

2015-08-27 13:05:14

grisom: Už jsem viděl a byla to jedna z puclat, která mi složila obrázek k finálnímu nákupu Tributka.

2015-09-11 23:41:50

Tak vážené dámy a pánové - dneska byl prasklý ABS kroužek opraven. V servisu ho kamarád sundal z poloosy, stáhl, svařil, nalepil zpět a vyřešeno. Jo a cena opravy? - 500,-Kč. ... s vědomím, že v Mazdě mi tvrdili, že se musí vyměnit celý homokinetický kloub vpravo i vlevo na předním kole a že cena dílů bude 26.000,-Kč + DPH + práce, tak se musím jen vesele usmívat. Díky kamaráde Michale.


Odpovědět

1  2  3  4