Fórum - Téma


Tribute - Svítí kontrolka ABS + problikává 4WD


Fórum Tribute I Tribute - Svítí kontrolka ABS + problikává 4WD

Informace o modelu: Mazda Tribute I

Diskuze o vozidlu

2005 Tribute 2.3

8 fotek  |  74 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 261 ccm (138 cui), 4-válec, 16-ventil.


1  2  3  4

2015-07-26 21:13:00

blueberry: Chyba by měla zůstat uchována v historii závad, i když už není aktuální....upřímě, nevěřím v náhodné a samovolné opravy. Myslím, že dříve nebo později se závada objeví znovu, pokud to nebylo jen nějakou nečistotou. Co nejdříve si na diagnostiku dojeď a dej vědět, čím to bylo....Jiří

2015-08-07 20:20:26

Tak vážení - diagnostika zjistila na motoru závadu primární - cívka C - co konkrétně tedy je za problém nikdo nechce konkrétně určit, že prý zřejmě může odcházet cívka C - jak určím která je cívka C?

Co se týče závady na ABS +4WD, tak mám prý prasklý kroužek na pravé poloose a snímač na ABS a 4WD občas prostě nenačte a proto mi to vyhodnotí na palubce chybou.

V Mazda Pardubice doporučeno: výměna celého homokinetického kloubu (samotný kroužek nelze sehant jednotlivě) a doporučeno rovnou vyměnit i druhou stranu - originál homokinetický kloub stojí 13.000,-Kč bez daně a nabízí i repliku za 3.000,-Kč.

Rád bych znal Váš názor - jít do originálu či stačí replika, vyměnit oba klouby a nebo jen ten, kde kroužek vykazuje chybu?

No a na závěr ještě jeden dotaz - už jsem slyšel i názory, že prasklý kroužek lze stáhnout ve svěrce a zavařit, či stáhnout a zalepit lepidlem na kov a že uvedené bude bez problému dále šlapat jak má - co vy na to?

2015-08-07 20:53:17

blueberry: Pokud by se našel někdo, kdo by to uměl zavařit, tak proč ne, jinak výměna 1ks replika.

2015-08-07 21:01:22

goha: Hledám někoho, kdo s tím má zkušenost a už něco podobného v minulosti dělal.

2015-08-07 21:07:01

Výměnu by měl zvládnout každý zručnější mechanik.

2015-08-07 21:58:11

blueberry: nvm to z hlavy, jak je to u tributky, ale pokud jde kroužek sundat, tak sehnat klidně i vytřískaný kloub z vrakáče a přehodit jen ten kroužek.

2015-08-10 19:58:41

blueberry: ...tak pokud se jedná o chybu cívky, počítá se od rozvodů, tedy třetí odleva...ale nejdříve bych šel po svíčkách, měl jsem stejný problém, vyměnil svíčky a byl pokoj(BOSCH Double Platinum HR7KPP33+49)...a ten kroužek, asi bych radil jít do repliky a vyměnil jen vadnou stranu. Rady, že je dobré měnit obě je jen způsob, jak vytáhnout z Tvé kapsy víc penízků....ale možná, že mi někdo osvětlí důvod

2015-08-10 20:02:00

.....ale pokud by šel sundat samotný kroužek, ani tomu bych se nebránil....ale zkušenosti s tím nemám, takže nemohu doporučut ani odmítnout...

2015-08-10 23:11:09

grisom: Svíčky jsem měnil před dovolenou - mají tedy najeto cca 2.000 km. To s tím taháním peněz z kapsy mi řekli už všichni, s kterými jsme se na toto téma bavil. Důvod, že na levé straně kroužek taky praskne a proto je to třeba už teď vyměnit mi přijde jako dost špatný argument a to jsem laik.

Jo a pro mne polopaticky s tou cívkou ... třetí zleva je z pohledu z kabiny a nebo když stojím před otevřenou haupnou - tedy třetí od pravého kola (od levé ruky k pravé)

2015-08-10 23:29:54

válce se počítají od rozvodů k převodovce (existují výjimky, co mají rozvody u převodovky, ale to se tebe netýká a je to pro rýpaly), a orientace dílů se vždy určuje ve směru jízdy. takže sedíš za volantem, první svíčka je vpravo, čtvrtá je vlevo u převodovky.

tedy pokud má tribute motor příčně a ne podélně.

2015-08-11 00:48:00

radomiláček: díky - takhle jsem to potřeboval vysvětlit. Na to jak je postavený motor s převodovkou se podívám ... takový detail jsem zatím nesledoval.

2015-08-11 07:45:10

blueberry: podle pár aut na sautu je příčně

2015-08-11 10:09:28

radomiláček: Jo tak to bude - však ani nemusím chodit do garáže. Podíval jsem se na fotky svého auta co tu mám a vidím to.

2015-08-11 11:24:55

....ještě k té chybě cívky: Ta chyba motoru je jak stará? Pokud jsem pročítal zdejší komunikaci, o této chybě jsi psal až po čtení diagnostiky, takže předpokládám, že nastala před dovolenou....tedy před výměnou svíček, tedy asi vyřešeno...

2015-08-11 13:13:14

grisom: Chyba nastala při návratu z dovolené - tedy cca 1700 km po výměně svíček - chyba se však sama "smazala" - pak jsme to načetli na diagnostice z paměti.

2015-08-19 13:34:12

Trochu OT ... má Tributka "hydroštely"?

Díiiíky za info.

2015-08-19 14:17:12

goha: TRIBUTE I. (EP) má hydraulická zdvihátka

2015-08-19 14:34:36

magnetto: Díky, jen zatím nevím co znamená Tribute I. (EP)

Pro vysvětlení, zatím ji nemám, jen uvažuji o jejím nákupu (nebo Ford Maverick, ale to by snad mělo bý stejné), tak se proto zajímám, protože chci 2.3i a dát do ní LPG, tak proto ten dotaz na ventily.

2015-08-19 14:53:50

goha: Jestli se nemýlím, označení EP je stejné jako označení např. PREMACY "CP", 323 "BJ" nebo podobně.

Našel jsem info o tom, že tato "jedničková Tribute hydroštely má ale také to může díky datům výroby být jinak. Pokud by jsi koupil mladší Tribute s mladším motorem, může být klidně inovace v tom že hydroštel nahradila podložka stejně jako u motorů FS..

No, zkus pořádně projet celé fórum ohledně Tribute. Osobně bych ji bral radši než Forda ale myslím že platforma je to fakt totožná.

Každý preferuje něco jiného, osobně moc dieselům a velkým autům nerozumím

2015-08-19 14:55:17

magnetto: Já ale nemluvil o dieselu, ale o benzinu 2.3.


Odpovědět

1  2  3  4