Fórum - Téma


Tribute 2.0 neudrží volnoběh


Fórum Tribute I Tribute 2.0 neudrží volnoběh

Informace o modelu: Mazda Tribute I


1  2  3  4

2015-01-19 11:03:05

aj galaxy bol diesel a dokonca od vw

2015-01-19 22:15:08

trulo: čavte chlapci ,jasom mal ten isty problem s volnobehom na tributke 2.0, a dost sa to upravilo ked mi prebrusil kamarát vôle ventilov pretože to začalo štartovať na 3 valce ,od tej doby je kľud a ovela sa zlepsil ten volnobeh vôbec to nekape a otáčky kolíšu len sem tam a len trochu . ALE teraz som kúpi tribute 3,0 a mám ta problém: ked je studený tak niekedy pri prudkom pridaní plynu ,napr. pri obiehaní a pri otáčaní, a následnom pustení plynu zrazu skape ,robí to len za studena aj na benzín aj na lpg a pri studenom štarte akoby sa nezapol sytič .neviem si rady. prosím ak viete poradte . Dik trulo:

2015-01-19 22:42:08

pri predbiehani sytič

2015-01-20 08:25:33

Nezda sa vam ze su to prilis poruchove auta tie Mazdy Tribute, ved to su vazne poruchy a ukazuje sa ze sa vyskytuju velmi casto. Tiez nechapem naco si niekto kupi dalsiu ked ta predosla mu robila take problemy... Neverim ze tu vzdy pisu naozajstni uzivatelia vozidiel, skor autopravari a garazovi majstri...

2015-01-20 09:16:04

je to mozne pravdou je sa do nich montoval motor YF od fordu sice vela ludi neda na z-tec dopustit ale tento sa montoval asi len do tributov , pochybujem ze nejaky garazovy mechanik si da rady ked ani mechanici v mazde a podla mojej skusenosti ani vo forde si nevedia poradit.( a podla mojich skusenosti ked zlihaju vsetky drahe opravy a pocitac nic nevie zistit riesenie je vzdy az podozrivo jednoduche.

2015-01-20 09:24:45

podla mna to salo falosny vzduch cez nejaku prasklinu na hadicke, najma ked bolo huruce pocasie, trhlina sa zvacsenim roztvorila, sala do motora privela vzduchu (zly pomer) a motor nechcel naskocit... az neskor ked to vychladlo

ale preco boli nizke tlaky vo valcoch??? zaklepane sedla ventilov? podpalene ventily?

2015-01-20 09:52:16

je to mozne ako dalsi krok ak nepomoze cistenie palivoveho systemu mi logicky vyplyva pretesnenie sania a potom generalka ventilov, pravda je ze ford si z tvrdostov ventilov velmi tazku hlavu nerobi.

A este jedna vec az na malu premiove ale naozaj premiove znacky automobilov materialy pouzite v autach stoja za fajku dymu ,predsa nepotrebuju aby sme mali auta 10-15 rokov ale iba maximalne 7 a potom hura si kupit nove to je ale chytre a ekologicke.A este jedn ekologicky postreh mal som xsaru 1,9 hladky diesel spotreba 4-5 l nafty neskôr som kupil 806 kde bol ten isty motor ale z turbom a katalizatorom a kopou elektriky -spotreba 8-10l , moj zaver pridusim ta kazdych 2000km vyhodis sadze z katalizatora vedla cesty a zozeries raz tak vela nafty to je ekologicke .to iste plati aj o egr ventiloch a rekuperacii vyfukovych plynov.

2015-01-20 18:22:46

trulo: kupil som si druhú pretože až taký velký problém to nebol a jednu mám do práce druhú pre manželku.a za tie prachy tazko najdem niečo lepsie 4x4 . s fordackým motorom mám len dobré skusenosti 10 r. som mal 3 mondeá benzín, bez poruchy 1x vodná pumpa a najazdene spolu cca 200000. menil som len spotrebak. až teraz na mazde prve problemy ale nieje take hrozné zas už moc nestratíš pri predaji.

2015-01-21 08:44:36

predat ak to neblbne pri predvadzacej jazde a potom aspon tri mesiace tak ok, Ale myslim si ze skor treba prist na tie tajomnosti co to sposobuju, a hlavne sa s nimi podelit aj z ostatnymi lebo slovaci su divny narod ked som sa ja natrapil nech sa trapia aj ostatny.

2015-01-25 21:20:07

Pani, jak to tu tak citam co vsetko ste pomenili, tak ma napada, a nebude chyba v elektronike? Proste riadiaca jednotka - studeny spoj na plosaku, vysuseny kondik, zle vyladeny firmware ktory sa uz nevie dobre adaptovat na vybehany motor, a pod. Proste skusit tam prehodit VCU, je to otazka minuty. Ak tieto zetecy boli vo focusoch a mondeach tak toho musi byt na mraky. Aj ked je kludne mozne ze mazda si tam dala svoj mozok. Pokial mavericky s tymto nejake problemy nemaju, by to aj hodne vysvetlovalo. Kazdopadne by som tam skusil origo fordacku VCU, bud z mavericku, alebo ak bude pasovat steker tak kludne aj z mondea alebo focusu.

2015-01-26 07:41:24

boxpo: zaujimave mozne riesenie, vsetko je otazka minuty, akurat skoda ze na to neprisiel, resp. nepristupil k tomu ziadny z mechanikov (ani v Mazde), auto vzdy bolo v dielni zopar dni (nie minut) a vymienali vsetko doradu (sviecky, skrtiacu klapku, IAC, atd atd), ved zakaznik stale dufa... a plati... vsetko jedna banda

2015-11-24 12:50:07

Cafte Tributaci. Podelim sa s mojimi skusenostami. Auto mi za studena zle startovalo - trebalo dlho tocit... kedze je na LPG, tak mi poradili aditivum, lebo mam asi zalepene vstreky. Dal som - Pro-Tec a jazdil iba na benzin. Bolo to casom horsie a horsie, az som musel startovat na 2-3 krat kym studeny motor naskocil. Ked auto preplo na plyn, tak vsetko OK az na to ze obcas kolisali volnobezne otacky. Za tepla auto naskocilo hned, lebo zaplo hned plyn.

Ked uz to bolo ozaj vazne a auto na benzin skapinalo za jazdy, tak som siel odbornikovi na cistenie vstrekovacov do Pezinka, kde na stolici odtestovali ich stav. Take perfektne vstrekovace tam vraj este nemali - problem je inde. Odmerali sme tlak na rampe a problem bol odhaleny - nizky tlak znamenal vadne cerpadlo. Nastastie je to benzin, cize cerpadlo stoji facku oproti dizlom - cca 300€. Bohuzial je Tribute atyp auto a tak ho nikde nemali skladom, jedine eBay... siel som s tym môjmu garazistovi a rozobral cerpadlo, ze ho opravime. Pri demontazi som objavil prasknutu hadicku na vystupe z cerpadla. Vymenili sme ju a odvtedy ide auto ako lusk. Ano este stale obcas kolise volnobeh, no tam typujem na 90% IAV = ventil volnobeznych otacok. Ked ho vycistim, tak vam dam info ako to dopadlo.

Auto ma stale nejake poruchy a niekedy uz uvazujem ze ho dam prec, no vzdy to nejako opravim za facku a zmenim nazor .

Do buducna budem pri vybere auta jednoznacne vyberat mainstream, na ktory zozenem diely lahko a za 5 korun...

2015-11-24 19:47:29

Jednym z podobnych SUV na ktore sa u nas daju velmi lacno zohnat vsetky diely je Landrover Freelander :) Ine SUV s takto lacnymi dielmi nepoznam. (mozno Lada Niva, ale to uz nieje pohodlne SUV)

2016-11-10 17:14:31

Zdarec chlapy. už na to nemam nervy .. mam takový problém mam mazdu tribute 3.0 v6 2001 a za studena nejede .motor cuka. Špatný chod motoru a nedrží volnoběh. Nastartuju a zhasne asi při opakovaném zkoušení až se motor zahreje tak jede už bez problémů. AIC Ventil jsem měnil i čidla vody ale nic. Prosím o radu jinak jde auto ze skály :D

2016-11-10 21:07:31

čau,mal som podobný problém na trib. 3.0 ,naštartovalo a skapalo ,nedržalo volnobeh ,kolisanie otáčok,skapalo aj za jazdy . dva týždne dozadu vyriešené ,zaseknutý krokový motorček volnobehu a ide to ako ďas.robota na pol hoďku,skús možno pomôže.

2016-11-11 06:56:41

namornik: no krokový motorek je taky nový ale je možné že taky muže byt špatný ale děkuju mě to i střílí do sani ale jen za studena

2016-11-11 07:27:08

A len tak mimochdom také veci ako sviečky a káble si už asi kontroloval,lebo pár rokov dozadu mi taketo miečo na mondeu robili káble,tiež to strielalo do sania a zle štartoval.

2016-11-11 08:28:26

caute, fuha, tu sa to este stale toci dokola, rovnako ako pred 3 rokmi, kedy som to nestastne neopravitelne auto Mazda Tribute dal prec. Teraz mam opat Mazdu MPV (2002), dizel, 2,0. Bezproblemove auto. Nemalo ziadnu, opakujem ziadnu poruchu, raz mi unikala chladiaca kvapalina, dolial som, vyriesene. Vela zdaru.

2016-11-11 08:45:09

Nuz ak chces SUV so 4x4 a kupil si Tribute tak mas dve moznosti. Nechat a opravovat, alebo kupit ine radovo drahsie. My sme tu asi viaceri ten prvy pripad . Zatial...

Inak mne otacky na volnobehu za tepla stale kolisu. Cistil som aj IAC aj MAF. Takmer ziadna zmena. Zaujimave je ze ked dam dolu privodnu hrubu hadicu vzduchu od filtra, tak auto krasne volnobehuje, ked ju nazad len prilozim, tak okamzite klesaju a stupaju. Egr som este neriesil.

2016-11-11 10:44:23

namornik: kable a svíčky nove je zajimave ze za tepla to jede krasně a dobře startuje.


Odpovědět

1  2  3  4