Fórum - Téma


Tribotechnické látky - ATOMIUM


Fórum Technický koutek Tribotechnické látky - ATOMIUM



1  2

2016-07-06 15:48:35

Tuto temu by sem chtel venovat tomuto pripravku ktery si hodne lidi mily s aditivy a proto ho zatracuju driv nez ho vyskousi ( toto neni zadna reklama, jenom zhrnuti informaci a pripadne aj zhromazdeni skusenosti lidi ktery to pouzili)

ESTE DODAM NEZ ZACNEME ZE SE JEDNA O CESKY VYROBEK

____________________________________________________________________________________

  • ----------TROCHA TEORIE--------------

ATOMIUM = Tribotechnické látky, co to je? Tribologie - je to věda, zabývající se procesy tření, opotřebení a mazání. Tribotechnicke látky vznikli před více než 20 lety, hlavním odběratelem těchto látek byla armáda. Hlavním účelem byla možnost při mechanické zničené olejové vany motoru, jeho funkčnost bez oleje.

Atomium – jsou to automobilová aditiva (tribotechnická látka), jejichž účelem je chránit automobilové motory, obnovit stav třecích ploch a prodloužit životnost motorů, převodovek a dalších mechanismů. Značka ATOMIUM úspěšně působí na trhu již déle než 15 let a stále expanduje. Nabízí aditiva do motorového oleje, paliv, převodového oleje a hydraulických kapalin pro automobily i průmyslová zařízení s dieselovými, benzínovými a LPG motory.

Tribotechnické látky Atomium se v základu skládají z vyvážené kombinace speciálně rozemletých minerálů, vrstvených křemičitanů (hadec, chlorit apod.) Pokročilá technologie Atomium je navržena s cílem obnovit opotřebené třecí plochy a optimalizovat vůle u opotřebených třecích dvojic v různých mechanismech.

V čem je rozdíl mezi aditivou do oleje a tribotechnickou látkou? Aditiva do oleje působí pouze v oleje, a mění olejovou strukturu, což může zlepšit vlastnosti oleje, může naopak zhoršit. Výrobce oleje dává svoje aditiva do oleje při výrobě, aby oleje měly požadované charakteristiky. Tribotechnické látky nepusoby na olej, oni mění vlastnosti povrchu třecích ploch. Právě proto pokracují fungovat v motoru i po výměně oleje.

Jaký výsledek používání aditiv Atomium? Kvůli snížení koeficientu tření, motor má sníženou spotřebu, zvýšený výkon, a hlavně - prodlouženou životnost!

Účinek ošetření motoru (pro nové motory a ojeté motory)

  • Obnova komprese motoru
  • Snížení hluku a vibrací
  • Snížení kouřivosti
  • Snížení spotřeby paliva a oleje
  • Eliminace nárazů v hydrokompenzátorech
  • Maximální ochrana před opotřebením motoru
  • Jednoduché startování motoru
  • Prodloužení životnosti ošetřených částí (u motorů všeho druhu)
  • Obnovení výkonu motoru
  • Zvýšení výkonu motoru a jeho účinnosti (u motorů všeho druhu a libovolných objemů)
  • Ochrana drahých ústrojí před náhlým opotřebením (dokáže mu zabránit)

_______________________

______________________________________________________

to jsou oficialny informace ktere jsou k dispozici na interneru.

Co ale dal?

  • Existuje plno videi kde ukazuju ucinek Atomia.
  • Motor ktory je tym ochraneny je vraj schopny jet bez kapky oleje (co dakazuji aj na ruznych show na jejich toyote ktera ma uz prej najeto 1200 km bez kapky oleje.

konec koncu neni potreba zadnych reci, zhlednite si to sami na na teto strance http://www.atomium-moravi.../Jezdi-bez-oleje-a4_0.htm (jsou tam videa pod tim)

  • Zajimave je video kde autak ktery kouri jako blazen po doliti atomia prestava kourit za par minut)
  • Prezentuji to v autosalonu kde je aj primo nejakej test kde porovnali dve rovnake auta jedno s atomium a druhe bez, vysledky byly fantasticke. https://www.youtube.com/watch?v=IEGKGMlRzbw
  • nenasel sem zaddnu negativny skusenost s tymhle tim pripravkem.
  • -- Jedine negativum ktere je hodne omylene na internetu je skutecnost ze lidi si tenhle ten atomium milia s aditivem do oleje. to ale neni.

Ma s tim nekdo skusenosti?

Pouzil to nekdo v mazlovi nebo jinim aute?

2016-07-06 18:14:22

Noooo, hodně zajímavá videa...zkušenosti s tím nemám, ale kdyby to fungovalo tak jak prezentují, určitě bych to používal, ale znáte to, důvěřujte reklamě

no myslím, že po natočení tohoto dílu autosalonu, se asi zvýšila prodejnost

Jsem zvědaví na recenze obyčejných (nauplacených) lidí.

Pak bych do toho šel

2016-07-06 18:39:05

juan05: Bez reklamy se jen tezko dozvieme o nejakých produktech.

Ja to vnimam tak zee vyvoj de dopredu. aj oleje si zdokonaluji, davaji tam ruzne dalsi cistici zlozky a jine chemie ktere delaji olej lepsi v tom v tom a v tom. a lide to proste kupuji, ved vidite jak se meni specifika oleju od ACEA po API, od A1 az po A5 , od SJ po SN atd.. . takze proc by tohleto nemohlo fungovat.

Neni to ale aditivum do oleje. ATOMIUM pouziva olej jenom jako nosic, nemeni jeho zlozeni a charakteristiky.

Je toho hodne popsane na internete kdyz date do Googlu atomium, od hlavnej oficial stranky az po dalsi ako moravia co em tu daval link prootze ma zajimava videa tam.

Cenove si myslim ze je take dostupny protoze podle navodu se ma nalit 1 flasticka pred vymenou oleje, prebehat s ni max 1000 km a pak to vymenit olej. pak nalit po vymene oleja novou, a pak este jednu o dalsi interval. cize kdyz to tak vememe cenove tak je to v prubehu 21000 km najezdenych investice 3000 kc (za predpokladau ze olej menime kazdych 10 tisíc km)

To je uplne zee zanedbatelne by som rekl.

A vydrzi to prej az 50 000 km v motoru a chranit ho, plus znizeni spotreby, vyrovnani kompresniho pomeru atd.

naozaj doufam ze tady pride nekdo kdo to do dveho mazla dal a zistime jeho spokojenost.

DOPLNENE:

jenom taka zaujimavost, pokad by to znizilo spotrebu jen o 0,5 litru tak je uspora pri aute ktere jezdu za 8 litru az 7630 KC.

plus dalsi veci jako ochrana motoru, zvyseni vykonu atd, jsou jenom benefity navyse

2016-07-06 20:20:23

Jasně, však já jsem to nechtěl nijak hanit! Jak jsem psal, videa i informace velmi zajímavé! Nebránil bych se to zkusit! Tedy hned jak bude ta má mazdička zdravá :(

2016-07-06 20:39:29

Pridam jeste tresnicku na dorte.

Pred nedavnem sem psal dost vela mailu s panem ktery se mi ozval a nakonec sem zistil ze je to primo technicky reditel vyroby ATOMIA.

Porovnavali sme pouziti atomia s chemickym vyplachem (doufam ze se nebude zlobit, kdyby jo tak ja to pak pozadam admina aby to zmazal) ale myslim si ze nebude problem ak uvedu jeho par emailu kde vlastne mi odpovida na dotazi kde porovnavam pouziti ATOMIA vs CHEMICKY VYPLACH MOTORA.

  • Ad1

Dobrý den. Atomium není chemická Aditiva je to produkt s přírodním minerálem a bez žádné chemie,když přidáte Atomium do motorového oleje a ujedete s tím 1000km tak se vám motor vyčistí od usad zvýší se mu výkon a sníží se spotřeba paliva,protože Atomium snižuje tření v třecich částech

  • Ad2

Atomium rozpustí usazeniny na emulzi žádný kanálek se neucpe máme velkou praxi i u starých vozidel který mají najeto přes 350 tis a ještě k tomu u dizlu kde karbonu je víc než u benzínových motoru.

  • Ad3

Například vezmeme na porovnání přípravek bg na průpllach oleje. Bg je chemická přísada která se přidává do oleje maximum na 40 minut pak už to může poškodit motor kvůli agresivní chemii a když to vyčistí motor od karbonu tak nevyrovná to poškození které udělá karbon.Atomium se přidává na 1000km před výměnou odstraňuje kisličniky a karbon od kovů a vyrovnává drážky které udělal karbon.kdyz děláte průpllach motoru tak poznáte dobře vyčištěny motor tak ze stichne,v porovnání BG a Atomium tak u obou motory stichnou ale u atomia se ještě sníží spotřeba paliva a emise a ještě se zvýší komprese ve vlacích

To jsou take nejzasadnejsi odpovede k porovnaniu chemického vyplachu a pouziti atomia

2016-07-06 22:30:14

Mno.. mám Corsu, která je před koncem svého života a kde to žere olej zastudena až hrůza, mám sto chutí to zkusit, co to s ní udělá :) Tak když to provedu, dám cca za měsíc vědět.

2016-07-07 10:42:45

ada4: Tak to by bylo zajimave to odsledovat. A muzes pred tim zmerit tlaky ve valcich

2016-07-21 11:01:47

Zdar všichni. Tak jsem se po dlouhém váhání a bádání rozhodl praštit se přes kapsu a koupil jsem za cca 2.500,- 3ks Atomium pro mou benzínovou M6 2,3l. První aplikována cca před týdnem a půl. Tento víkend budu po naježděných cca 750km měnit olej. Dle prvních zkušeností (dá - li se to tak již nazvat) se motor ztišil a má asi i hladší chod. Moudřejší však budu po delších zkušenostech. Aplikuji a budu aplikovat přesně dle návodu. Budu průběžně informovat. Zajímá mě hlavně spotřeba oleje která jak všichni víme je bolestí většiny našich Mazd.

2016-07-22 16:11:10

Vdaka uzivateli Newcastle a jeho odkazu na stranku ktoru admini zmazali se nam dostali dalsi informace o ATOMIU, takze bych se snimi rad podelil.

Je to z nejake prezentace kterou sem si s nadsenim precet.

_________________________

Proč používat látky „Atomium”

  • Tribotechnické látky „Atomium” – to je možnost vrátit automobilu mladost. Roste vám spotřeba paliva? Automobil se nechce rozjet? Objevuje se kouř ve výfuku nebo se začal kamsi ztrácet motorový olej z motoru? Je možné vyměnit staré díly za nové, ale to je dlouhá a drahá oprava. Alternativou je ošetření motoru a ostatních agregátů tribotechnickými látkami „Atomium”.
  • Tribo znamená řecky “tření”. Zvláště v třecích uzlech vzniká to nejhorší – opotřebení. Třecí plochy, které uskutečňují pohyb jedna vůči druhé mnohokrát za vteřinu, tiše “oškrabávají” kov z povrchů. Zvětšují se třecí vůle, zhoršuje se kvalita dosedání a v souvislosti s tím i funkční možnosti.
  • U motoru slábne komprese, palivo vniká do maziva, snižuje se výkon. Převodovky začínají hučet a „narážet“ při řazení. Diferenciály a převodovky vibrují.
  • Když tribotechnické látky „Atomium“ vniknou do motorového nebo transmisního oleje, tak jsou činné zvláště tam, kde vzniká základní opotřebení – v třecích uzlech. Aktivním komponentem látek je přírodní minerál, který provádí pouze jednu věc – obnovuje opotřebení třecích ploch. Víc nic. Pouze jediné – vytváří podmínky, za kterých se opotřebený povrch pokrývá novou kovovou vrstvou ze železa, které je obsaženo v mazivu.
  • V místech tření díly získají nový povrch, elastičtější a tvrdší než originální kov samotného dílu. Ale co je hlavní, tento povrch je schopen daleko pevněji udržovat těsnou vrstvu maziva. Molekuly oleje se rozmístí na novém povrchu daleko blíže k sobě, to znamená, že váš motorový olej, jako by ani nebyl, začíná lépe plnit svou funkci.
  • Podívejte se, co se děje v motoru! Vůle mezi stěnami válců a písty, to je hlavní třecí uzel v automobilu. Tribolátky „Atomium“ optimalizují vůle, husté mazivo zajišťuje hermetičnost spojení dílů. Plyny a palivo přestávají vnikat do klikové skříně, olej nevniká do spalovací komory. Zvyšuje se a vyrovnává komprese a to je hlavní podmínka pro to, aby se obnovil výkon a akcelerace. Bude se vám líbit šlapat na plynový pedál.
  • Zlepšuje se kvalita hoření palivové směsi. Současně s tím, vzhledem k hustému mazivu, se snižují třecí ztráty. Snižuje se spotřeba paliva, snižuje se toxicita výfukových plynů.
  • Olej nestéká z regenerovaných stěn válců ani při dlouhém prostoji automobilu. Motor se daleko lehčeji spouští, funguje měkce a tiše. Mizí vibrace.
  • Stěžovali jste si na klepání hydrokompenzátorů? Vzhledem k novému povrchu, který pomáhají vybudovat tribolátky „Atomium“ se zlepšuje spojení dílů, normalizuje se tlak. Už nikdy vás toto klepání nebude znepokojovat.
  • Obnovují se povrchy všech dílů, které se třou: vačky rozvodových hřídelů, krčky kolenového hřídele, jeho opěrná ložiska. Motor je plně chráněn před dalším opotřebením. Jeho životnost vzrůstá dva krát až dva a půl krát.
  • Vzhledem k udržení mazací vrstvy na třecích plochách bude motor schopný fungovat i při havarijní ztrátě oleje. Prorazila se vám kliková skříň daleko od města? To není nic strašného. Při malých otáčkách můžete dojet až do opravny a uchovat motor neporušený. Je třeba provést ošetření nyní a nemusíte se bát, že vás potkají nepříjemné příhody.
  • Používáte drahý motorový olej a bojíte se ho zničit látkou „Atomium“? Zbytečně. Látka je neutrální a nemá žádný vliv na olej, nemění jeho vlastnosti. Provede pouze jednu věc – dovolí, aby se v třecích uzlech vytvořil nový povrch.
  • Obáváte se, že bude třeba často doplňovat látku? Spletli jste si „Atomium“ s jinými technologiemi. Aktivní komponenty látky se nespotřebovávají. Je to pouze katalyzátor, který dovolí nové třecí ploše, aby se vybudovala z kovu, který je obsažen v oleji. „Atomium“ funguje celou dobu, dokud jste nevyměnili olej. Proveďte ošetření podle návodu a nová třecí plocha bude chránit motor po dobu 60-70 tisíc kilometrů bez jakýchkoliv přísad.
  • Automobilu je možné pomoci, když ošetříte nejen motor, ale i ostatní uzly. V mechanických převodových skříních a také v diferenciálu a ostatních převodovkách budou ošetřena ozubení. Hustá vrstva maziva na novém ochranném povrchu dovoluje ozubeným kolečkům měkčeji vstupovat do záběru. Mizí hučení a vibrace. Regenerovaná opěrná ložiska přestávají odebírat výkon, zvýší se inerční chod automobilu, a to hlavní, sníží se spotřeba paliva.
  • Pomohou látky „Atomium“ automatické převodovce? Ano. Kromě ozubených koleček látky obnovují povrch plunžru v olejovém čerpadle hydraulického bloku. Čerpadlo může dodávat nominální tlak, což synchronizuje činnost hydrauliky a elektroniky a převodovka přestane „narážet“ při řazení.
  • A máte ve vašem automobilu variátor? Nepoškodí sestavu, když snižuje tření? Tribolátky „Atomium“ nejsou antifrikční přísadou. Nesnižují tření. Dovolují udržet na třecích plochách hustější vrstvu maziva. Do variátorů se používá speciální transmisní olej, který zajišťuje kvalitní záběr řetězu a kuželů. Hustší vrstva se bude s úkolem vyrovnávat lépe – řetěz nebude prokluzovat a opotřebovávat plochu kuželů.
  • Tribolátky jsou schopny regenerovat i čerpadlo hydraulického posilovače řízení. Normalizovaný tlak kapaliny dovoluje lehčeji otáčet volantem, zajistí správnou funkci přepouštěcích ventilů. Zmizí hučení v krajních polohách volantu.
  • Tribotechnickým látkám „Atomium“ je jedno, jakou konstrukci motoru nebo transmise má vaše auto. Je jim jedno, jaký typ oleje používáte. V agregátech s malou spotřebou, i ve velkých výkonných motorech sportovních vozů látky provádí pouze jednu věc – vytváří podmínky pro obnovení opotřebení kovových třecích ploch. Nemají vliv na díly z pryže nebo kompozitní materiály. Nefungují tam, kde není tření. Dovolí mazacímu materiálu lépe plnit své funkce tím, že se pevněji udrží na regenerovaných plochách.
  • Váš automobil vám ještě může dělat radost z jízdy. Bude přesně a ekonomicky fungovat, jízda bude komfortnější, ekologičtější a co je nejhlavnější, bezpečnější!

doris  
Doris
2016-07-22 16:48:37

Kdysi jsme zkoušeli přísadu do oleje od Liqui Moly - Motor Protect. Na chodu motoru, jeho dotěsnění i nižší spotřebě paliva to bylo opravdu znát, takže něco tyto přísady do sebe mají. Ale!! Je nutné znát chemizaci těchto aditiv, protože existuje celá řada "zázračných" výrobků, které slibují divy, ale mohou obsahovat chlor nebo další velmi nebezpečné látky, které sice výborně mažou, jenže postupně motor zničí díky fatální korozi. Takže byla bych velice opatrná. Kvalitní motorový olej obsahuje vše potřebné a v optimálním poměru, aby to bylo pro motor a jeho komponenty ideální. Výrobci olejů dobře vědí, že existují přísady, které mimo jiné výrazně zlepšují mazivost, ale je to právě za cenu zvýšené koroze nebo jiných fatálních následků, jež během krátké doby zničí motor, proto to do svých olejů nedávají. Pravidelná a nebo i dřívější výměna oleje + používání kvalitního paliva je základ, tohle žádné zázračné aditivum nenahradí ani nenapraví, když není řádně prováděna správná údržba.

Jinak ten popis k Atomiu mne mimo jiné docela pobavil, protože každý normálně smýšlející člověk neuvěří takovému blábolu, že na mastný = olejem pokrytý povrch cokoliv přilne a vytvoří novou kovovou vrstvu. Viz toto - cituji " ......– vytváří podmínky, za kterých se opotřebený povrch pokrývá novou kovovou vrstvou ze železa, které je obsaženo v mazivu." Holt marketing......

Tohle si přečtěte, stojí to za to:

https://www.oleje.cz/clan...isady-do-motorovych-oleju

Osobně tento výrobek nezatracuji, ale použila bych ho jedině u auta, které je už hodně opotřebené a zralé na GO. Případné negativní následky po použití nežádoucího aditiva by nebyly pro majitele tolik bolestivé.

2016-07-22 17:13:28

doris: to neni aditivum do oleje. Prosim precti si to cele, protoze porovnavat chemicku latku kteru spominas s cisto miniralnymi latkama neni adekvatni.

Okrem toho neexistuje zadna negativni skusenost s tymto vyrobkem (myslim si ze kdyby exitovala sirila by se rychlosti blesku)

Naopak prave to ze lide to vnimaji ako aditivum do oleje spatne chapou jeho pouzitelnost a zatracuji to driv nez pochopi co to vlastne je.

 míra
2016-07-22 17:16:28

Pokud by mi motor bral hodně oleje,tak bych neváhal,koupil nové pístní kroužky(Goetze) vhodné na starší písty a válce,vyměnil gufera na ventilech a mám klid.A zachráním katalyzátor i lambdy sondy.Nejsem zastánce aditiv do OLEJŮ.

2016-07-23 11:51:24

Trochu vám to tu osvětlím ač se tedy budu opakovat a na klubu jsme již před nějakou dobou uveřejnil kompletní článek ohledně čištění motoru který naleznete zde: http://www.mazdaclub.cz/c...osetreni-motoru-ano-ne-67

Jsou tu možnosti, a to:

  • Pokud motor spotřebuje větší množství oleje, je potřeba udělat jeho oprava a to jak píše Míra, výměna komponent (pístní kroužky, gufera ventilů, gufera vačkových hřídelí atd.). Pokud kroužky již neplní žádnou funkci, je nutné je vyměnit - ne čistit!
  • Pokud je přetažená interval výměny oleje nebo byl použit špatný olej, je nutné motor před výměnou oleje vypláchnout chemickým přípravkem a pořádně vyfoukat stlačeným vzduchem aby všechen původní byl kompletně odstraněn.
  • Pokud olej protéká z motoru, je potřeba vyměnit těsnění které prosakuje a tedy neplní svoji funkci. Nic více, nic méně.

Pokud jsou gufera v motoru nebo i pístní kroužky které mají být stírací v hodně špatném stavu, tak agresivními přípravky dojde k jejich okamžitému zničení a převedení pevné části na "plyn" nebo "prach" a tím ještě víc motoru uškodíte. Kusy zteřelého gumového materiálu se rozpadnou a tím ucpou kanály nebo udělají větší neplechu. Co se však dostaví za efekt? To že "sežrané" kusy nebudou vůbec plnit svůj účel a tím dáte uniku oleje do spalovacího prostoru zelenou. Pokud gufera na ventilech zteří a budu je pročišťovat něčím co je rozpustí, nebudou tam žádná a tím oleje bude ubývat více.

Všechno má své meze a trvanlivost. Nechápu tedy proč čistit něco co je již opotřebované něčím, co to ještě více zničí. Pokud bude olej pravidelně měněn a bude používán kvalitní, motor vydrží více a při správné používání také déle.

Kdyby stačilo pouze vypláchnout nějakou dekarbonizační látkou celý olejový okruh, proč bych tedy já a další lidé měnili pístní kroužky, gufera a dělali generální opravy motoru?

  • Aditiva do nafty jsou k použití pouze při tankování levné či nekvalitní nafty aby jste nějakým způsobem obohatili její směs. Stejné pletí i u benzínu.
  • Aditiva do oleje jsou k ničemu pokud používáte správný a kvalitní olej.

Co používám já?

Občas do plné nádrže (jako zrovna teď) naliji čistící přípravek vstřikovačů.

Do oleje nic nepřilévám a do benzínu také ne. Když si řeknu, že budu tankovat na UNICORN nebo ONO a ušetřím za palivo, potom se mi to sakra prodraží na opravě auta (motoru).. Oprava mého motoru stála hrubě přes 25 000 Kč a to jsem si celé dělal sám. Takže tak.

Mimochodem, na každém balení přípravků které by měli "čistit" a dekarbonizovat motor je jasně napsáno, že TENTO PŘÍPRAVEK NEOPRAVÍ OPOTŘEBOVANÉ DÍLY MOTORU!!

doris  
Doris
2016-07-23 13:40:14

magnetto: Krásně výstižné a pravdivé. 100% souhlas.

2016-07-23 14:45:44

UcineK BG109 a jeho cistici schopnost.

Nemuze nijak rozezrat gufera nebo jine casti motora okrem karbonu a jinych usadenin. Okrem toho nekdo mi nekdy rikal ze usadeni karbon je abrazivny.

Osobne povazuji dekarbonizaci za vnutorne vycisteni motoru bez potreby jeho rozebrani. Je to jako vycistit pracku s pouzivanim calgonu bez jej rozobrania. Anebo vycisteni umyvacky nadoby s pouzitim specialnych pripravkov take bez jeji rozebrani.

Rovnaku funkciu vnimam aj ako dekarbonizaci ktora neni nic jiniho nez jen vycisteni motoru zevnitr. Pravidelnim cistenim funguje lepe a je stale jako novej v perfektnej kondici.

http://www.bg-care.cz/sk/...pora/co-je-dekarbonizace/

Je logicke ze pokad je neco fyzicky v motoru poskodzeno ze se to nenapravi. Ale to tu ani nerikam.

Je to jenom druh starostlivosti nic vic nic min.

2016-07-23 18:01:37

Jak já pořád říkám, komu není rady, tomu není pomoci.

Nechápu jak to mám už vysvětlit ale to co tady prezentuješ za přípravky - jsou úplně na hovno!

Ano, toto pomůže pouze v případě že jsi první majitel auta a víš o něm kolikrát a jak často byl olej měněný a také za jaký. Pokud někdo nalije olej 10W-40 do motoru kde byl vždy 5W-30, podělá se to hned potom co dáš 5W-30 zpět bez výplachu protože mají úplně jiné vlastnosti.

Jestli chceš, přijeď. Na svém BJ jsem měnil písty, kroužky, ojniční ložiska a také všechno těsnění. Písty mám i s původními kroužky které opravdu vůbec neplní žádnou práci. Horní těsnící kroužky které mají těsnit jsou už jen od pohledu ve stejné úrovni jako píst a jsou zalepené karbonem a usazeninami že by jsi z toho mohl vyrobit karbonovou kapotu (vtip)..

Stírací kroužky jsou na tom stejně a ještě hůř. Mají stírat olejový film ale není čím protože gumoplast ze kterého jsou vyrobené zmizel a rozprášil se na prach.

Pokud naliju sajrajty které tu prezentuješ do takového motoru, uvolníš tím tento shit a kroužky které mají stírat (tj. ty kusy co tam zůstali) zmizí v páru a kolem pístu bude olej protékat vesele ještě více. Ten první krám ve videu je už jen podle selského rozumu k ničemu protože písty jsou v případě atmosferických motorů z hliníku nebo jeho směsi. Není tedy možné aby něco co naliješ do motoru dalo pístu příkaz k tomu aby začal růst jako zlomená ruka. Prostě to není reálné!

Asi čekáš aby ti někdo potvrdil že to opravdu funguje ale ode mne se to nedočkáš protože jsem vůči těmto podvodům dost konzervativní. Na vyčištění základního nepořádku dobré a určitě to k něčemu pomůže ale prostě to nespraví motor tak aby byl jako nový. To co na stěně pístu nebo válce chybí nic nedoplní a nedá popud k tomu aby to tam vyrostlo či to regenerovalo..

Generálce se prostě tak nebo tak nevyhneš a to už opravdu jdu s cenami nad 20 tisíc korun protože jsem to několikrát podstoupil. Příkladem místní člen třeba zrovna FISHBONE (píšu jej protože má k dispozici fotky).

Jo a srovnávat pračku nebo myčku se spalovacím motorem není zrovna na místě protože v pračce nejsou takové tlaky, teploty a zátěž. Něco jiného je vodní kámen a něco jiného tzv. karbon který není karbon ale spálené kusy oleje a kovových špon.

Jedna věc co je zajímavá je, že každý motor který jsem generálkoval vyjel na první nastartování a hlavně nespotřeboval ani kapku oleje. Výkon opět nalezen, spolehlivost vyzkoušená a životnost prodloužená.

Jedu do garáže. Mám tam motor který je vyndaný z auta. Vyčkej na video.

2016-07-23 18:30:58

Magnetto, to co tu píšeš je pravda. To ti nikdo nebere. Jenže tu nemluvíme o výplachu motoru, ale o látce která nejdříve odstraní nečistoty a pak NAHRADÍ/VYPLNÍ POŠKOZENÉ ČÁSTI VYSKÓZNÍ LÁTKOU která zlepšuje tření motoru a utěsňuje třecí vůle, čímž mimo jiné snižuje spotřebu oleje. Nejedná se o výplach ani chemii která má přikázat opotřebeným částem se regenerovat. Atomium NENÍ ADITIVUM ANI VÝPLACH MOTORU. Už je to tu napsáno několikrát a zdá se že to nikdo pořád nechápe. Atomium má více méně oddálit nutnost generálky. Ne ji suplovat.

2016-07-23 19:33:48

Atomium a bg109 oba delaji dekarbonizaci. Akurat atomium dela veci navyse.

Chces mi rict ze kdyz vemu v priklad pistni krouzky a su obalene karbonem tak vdaka tymto pistnin krouzkum obalenych karbonem mi motor funguje a neprepusti olej? A kdyz teda tam naleju neco co odkarbonuje tyto pistni krouzky tak se usadeny karbon odstrani z pistnich krouzku a zacne olej protekat pres ne? Hmm

Mimochodem bavime se o totalnr jinych motorech co se tyce stavu.

Za prve muj motor zere olej 2.5 dc na 2500 km. Co je normalni. A mozna nezere ani tolik kedze sme zistili ze mi proteka opej pres olejpvu vanu ze je pptreba ju pretesnit.

Tvoje BJ pred generalkou zralo na 1000 km liter oleje. To uz je rozdil. Tam je zjevne ppskodzeni motoru a je ptreba generalky. Pisu to aj na strankach atomia ze pri takom poskodeni nepomuze nic jiniho nez GO.

Tu se ale bavime o tom ze je potreba motoru venovat urcitou starostlivost a ta neni nutna formou GO ppkad vse funguje. Bohuzel ale motor se usadza roznymi sajrajty a teda proc mu nedoprat vnitrni cistku?

2016-07-23 20:13:35

agg84: Dobře, v tom případě si to tam nalij a pak ale za mnou nejezdi s tím že to auto nejede vůbec, hulí jak starý kamna a je to ještě horší. Chceš-li dělat pokusy se svým motorem, prosím. Nikdo ti nebrání testovat nějaké přípravky a hlavně je to tvé auto. Já jsem jasně napsal že je to blbost a nic jiného než svářečka nedokáže na stálo vyplnit rýhy a díry v železe / hliníku.

Mimochodem, moje BJ žralo 1 litr na 1000 km a nyní nevezme ani kapku. Motor v mém BJ má nyní hodnotu dobrých 60 000 Kč a z domu nepůjde ani kdybych to auto převrátil na střechu.

Dávám od této diskuze pryč a rovnou píšu, že pokud o motorech a jejich poškození nic nevíš, dělej tak jak myslíš. Není-li ti má rada dobrá, nemusím je poskytovat nikomu.

 míra
2016-07-23 21:18:46

Plně souhlasím s Magnettem ,jen vzpomen,kolik zázračných přípravků na opravu opotřebovaných motorů se objevilo po revoluci,od teflonu po keramiku a vše stálo za houby.Používej svůj rozum a uvědom si,kolik je firem,které hledají skulinku na trhu,aby si vydělali.A používají k tomu perfektní marketing.Kdyby to fakt fungovalo,tak zajisté mají Nobelovu cenu za ušetřený čas a peníze.Za mne palec dolů


Odpovědět

1  2