Fórum - Téma


Trhanie pri 2 a 3 prevodovom stupni


Fórum 6 GH Trhanie pri 2 a 3 prevodovom stupni

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GH  |  Naše vozidla


1  2

2016-08-26 15:50:26

Ahojte,

Stava sa mi občas že ked prídam napr. na 2 stupni plyn a následne si rozbeh rozmyslim a plyn povolim resp. uberiem tak ako keby auto začalo jemne dusiť a trhať. To iste sa deje aj pri 3 a mierne 4 stupni.

Pri chode nad 40km to necítim a pri vyššich rýchlostiach žiaden problem. Auto štartuje normálne v lete aj v zime a nevydáva žiadne podivné zvuky.

Neviem však ako je to s hodnotami v tabulke strekov. Na diagnostike vypísalo toto:

Vstrekováni paliva (vstrikovač 1 na 35Mpa) (US) 32

Vstrekováni paliva (vstrikovač 1 na 35Mpa) (US) -64

Vstrekováni paliva (vstrikovač 1 na 35Mpa) (US) -48

Vstrekováni paliva (vstrikovač 1 na 35Mpa) (US) -92

Vstrekováni paliva (vstrikovač 1 na 65Mpa) (US) -52 (dalsie hodnoty som žial neofotil)

Auto malo cca 65stupnou, tak neviem či tieto hodnoty vobec brať v uvahu a či su platne.

Ide o Mazdu 2.0 diesel 103kw r.v.2009

Dakujem vopred

2016-08-26 16:17:47

Asi odchází EGR

2016-08-26 16:50:53

milbin: Prečo máš ten pocit? Nebude to vstrekom alebo nejakým čidlom, resp. filtrom paliva alebo nebodaj čerpadlo palivove?

2016-08-26 20:32:55

A co kvalita nafty? Asi blbost, co?

2016-08-26 23:45:01

je jedno kde tankujem robi to stale. Neccem precgadzat z ineho vlakna ale na diag. vypisalo snimac atm. tkaku moze to byt to alebo sa vydat smerom k tym vstrekom?

2016-08-28 09:02:15

jozeffezoj: Tak snímač atmosférického tlaku je tedy váha vzduchu ne? V tom případě to máš asi vyřešené

2016-08-28 09:41:26

tak podla mna to nieje to iste. Vaha vzduchu rozdeluje pomer nafta vzdmuch ake snimac atm. tlaku by mal podla vinkejasich podmiebok foladzovat obsah paliva. Cize asi uzko suvisy s vahou vzduchu ale podla mna to nieje to iste Alebo sa mylim?

2017-04-08 21:48:03

Ahoj. Mám problém že když je auto studené taky mi tam jde hodně blbě 2ka a jednička. Olej v převodovce jsem vyměnil a je to horší než pred výměnou.

2017-04-10 07:12:06

V podstate mam od zacatku stejny problem,jednicka a dvojka je po vymene oleje v prevodovce horsi zaraditelna,nez pred vymenou..kdyz za studena radim z jednicky na dvojku,tak i citim jak ozubeny kola o sebe trosku podrou,ikdyz nemam zadne vysoke otacky motoru..

2017-04-10 07:54:51

Já mám to samé. U studeného motoru dát 1 nebo 2 je o nervy. Už jsem kdesi četl, který olej do převodovky je ten pravý, ale ještě jsem se k tomu nedostal.

Asi takto nějak:

V první řadě chci poděkovat, s to předně .... a tomu jednomu konkrétnímu Návštěvníkovi.

V převodovce mám (Mazda 6 GY diesel) Tutela Car Technyx a jako "ránu z jistoty" Lubrifilm B2 a:

  • ŘADÍ JAKO VÍNO JAK ZA TEPLA TAK ZA STUDENA
  • JE JIŽ ZCELA TICHÁ - I PŘI VYŘAZENÍ NENÍ SLYŠET NIC

Tož díky, díky, díky, kluci

http://www.oleje.cz/forum...uje-nejlepe-t5482-60.html

2017-04-10 08:53:05

strelec: Ahoj, mam stejny problem

Ta TUTELA je jenom jedna ? 75W85 ??? Abych koupil tu spravnou... :)

Dííík.

2017-04-10 09:02:40

wencazmodran: Já nevím, jen mám tento odkaz uložený k vyřízení (už skoro 2 roky)

2017-04-10 09:37:33

strelec: No tak ja to asi vyzkousim at se tady pobavíme

Snad mi to na GH zlepsi to razeni... a jestli ne

Dííík ;)

2017-04-10 09:43:07

wencazmodran: já za nic nemůžu já jen píšu, co jsem četl

2017-04-12 20:20:13

Taky mám na GH 2.0 MZR-CD za studena problém s řazením mezi 1-2 a 2-3. Jde to ztuha a přes zuby. Zítra jedu do Mazda servisu, tak uvidím co na to řeknou a pak se zde podělím.

2017-04-12 21:17:57

Tak dej vědět

2017-04-13 11:27:24

tak co se týče toho řazení mezi 1, 2 a 3 převodovým stupněm za studena je u mě problém v synchronech, už jsou opotřebované (nebo tak něco). Výměna převodového oleje by nic nezlepšila, ba naopak ještě by to pravděpodobně bylo horší. Bylo mi to vysvětleno tak, že nový olej má nižší viskozitu než právě použitý v převodovce a u mě je potřeba, aby se synchrony dříve zastavily z roztočení a tím by nedocházelo k řazení přes zuby. Starší olej je prý dokáže zastavit rychleji. Samo doporučujou výměnu převod. oleje každých 100 tis. jak je předepsaný interval. V mém případě dopuručili rozebrání převodovky a výměnu opotřebovaných součástí.

Toto téma je však na škubání motoru za studena mezi 2. a 3. převod. stupněm. I toto mi auto dělá. Po komletní diagnostice je vše OK (EGR, MAF, DPF regenerace, atd.), až na dva vstřikovače, které už jsou za hranicí seřiditelností (kalibrace). Jeden s hodnotou -108 a druhý dokonce -128. Optimum je prý někde okolo -50. Výměna za nové cca. 10 tis./ks nebo repas původních cca. 2500,-/ks.

... tak jsem si nechal čas na rozmyšlenou a zkusím okolo toho ještě něco naštudovat nebo se poradit.

Tož tak

FERGUS

2017-04-13 11:40:13

A cena rozebrání a oprava te převodovky?

2017-04-13 13:41:34

ríša2204: to jsem se neptal, protože to u mě zatím není na pořadu dne. Ono, když s tím řazením mezi 1 a 2 při studeném motoru nespěchám, tak to jde plynule (nezahrčí zoubky A po zahřátí, což je cca. 5-10 min. jízdy už je to v pohodě.

2017-04-13 15:04:50

Takhle to mám taky


Odpovědět

1  2