Fórum - Téma


Trable s klimou


Fórum 6 GG / GY Trable s klimou

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-04-13 13:47:53

max6: OK, Maxi, ja mam GJ6G-61-K00B na 90% by to mel byt tento. MPS vyrobeno leden 2006 a mela by mit ten G...

Rad Ti ho poslu Maxi k repasovani pokud pujde nebo pouzijes nejake komponenty z nej třeba, jen riskujes naklady toho baleni a postovneho kdyby to nebylo k pouziti vubec. Jinak az dojde ten novy a vymenim hnedka muzu poslat tj. cca 14 dni u tebe (musim take jezdit s tim spatnym a budu ho mit venku az s vymenou...)

Casovani ventilu sada i s postovnym cca 16 vcetne vsech nakladu importu [rikal mi, ze sorry, ale ze posle jen drahe UPS - sice za par dni tady, ale cena 4.500+ postovne...].

Je v ni tohle>

L3K9-12-4X0C :VARIABLE VALVE TIMING ACTUATOR

L3K9-12-429 :WASHER QTY:2 - One for the vvt actuator and one for the camshaft pulley

LF01-11-406 :LOCK-CAM.SHAFT PULLEY BOLT - Main bolt for the crankshaft pulley

9XG0-99-667L :BLIND PLUG - Plug for the timing cover

L3K9-12-201A :TIMING CHAIN

L3K9-10-230 :SEAL COVER - Valve cover gasket

LFBL-10-237 :SEALING-HEAD COVER WASHER QTY:14 - Head bolts with gasket

L3G6-10-602 :OIL SEAL - Output seal

L3H5-11-407 :WASHER QTY:3 - Gaskets that go in between the timing gears

L3K9-10-193 :RR.HOUSING GASKET - Gasket between block and fuel pump housing

L3K9-13-ZE5 :O RING - Fuel pump o ring

0000-77-1217-ES :RTV SILICONE - Mazda spec gray silicone

Print of repair instructions + TSB 01-012 repair

MAX6  
J.
2014-04-13 13:55:56

machbuster: Super, já ještě dneska ověřim přes VIN co v tom autě je jestli ten slabší nebo ten silnější kompresor,přpadně jak jsou zaměnitelný díly a napíšu ti. I kdyby byl totál KO,tak to přežiju

EDIT: Tak i kdyby ta M6 měla ten slabší kompresor tak většina dílů co budu potřebovat by měli být zaměnitelný s tim silnějšim kompresorem,takže by něměl být problém

2014-04-14 10:01:07

mimochodem, co znamená režim "A/C ECO"?

2014-04-14 10:25:21

achmed: že ti to automaticky reguluje sílu a směr fukaru, ale neběží klima

2014-04-14 10:31:16

Klima běží, pouze kompresor se nespíná tak často, jako v normálním režimu. Tím pádem to nespotřebuje tolik paliva. Proto Eco...

2014-04-14 10:32:06

Vitus: a já myslel, že tohle detekuje "AUTO" bez "A/C"

2014-04-14 10:44:52

chemer/Achmed: tohle jsem teda ještě neslyšel... možná to GG má jinak než všechny auta, kterýma jsem kdy jel, ale ECO znamenalo všude vypnutou klimu. Klima buď běží a chladí nebo neběží a nechladí , nic mezi tim ....... spínání kompresoru je věcí nastavení požadované teploty

pokud je to jinak, nechám se rád poučit

2014-04-14 10:45:26

Zdarec,

když už jste to nakousli nechce někdo v jednom postu napsat co se jak děje v jaké kombinaci?

Např: A/C ECO, "AUTO" bez "A/C, nebo když tam třeba není nic napsaný

Díky

2014-04-14 10:47:59

achmed: tak ted koukám, že opravdu GG a možná i další Mazdy mají tři režimy, tak sorry za mystifikaci

2014-04-14 10:54:54

http://www.mazdaclub.cz/f...select=79107#message79107

2014-04-14 11:00:26

chemer: Dík Asi jsem to blbě hledal

edit: no, je to napsaný na 07, mám 04. A když změním sílu fukaru, nebo přepnu z nohou na třeba sklo, tak se vždy AUTo vypne.

2014-04-14 11:16:38

Vypne se kontrolka Auto na displeji, ve skutečnosti je ale režim Auto stále aktivní. Mohu to potvrdit z vlastní zkušenosti, protože i když kontrolka Auto nesvítí, stále se automaticky mění nastavení proudění vzduchu.

2014-04-14 11:21:38

chemer: Jo táák. Jak pojedu z práce vyzkouším, zda se něco změní

Dík

2014-04-14 13:25:25

tak mi to nedalo a učinil jsem pokusy i si našel kapitolu AC v návodu :

zmáčknu AUTO - všechno běží automaticky (síla i směr fukarů, klima běží a chladí)

v návodu sice píšou, že výběr mezi AUTO a AUTO ECO probíhá automaticky, ale mě se ECO přepne, pokud zmáčknu tlačítko MODE a přepnu tím směr foukání - tím pádem se vypne funkce AUTO a tudíž směr a sílu fukarů ovládám manuálně, ale klima pořád běží a chladí, automaticky zůstává jen teplota - tím pádem se dle mého názoru vypíná a zapíná kompresor klimy, protože se nemůže automaticky regulovat teplota intenzitou fukarů....

2014-04-14 13:58:37

vitus: že by se GH chovala jinak?

Já když zapnu "AUTO" a pak přepnu směr foukání, tak si klimatizace stále sílu větráků řídí sama - i když kontrolka "AUTO" nesvítí.

2014-04-14 14:22:57

achmed: ... že by se automatická intenzita fukarů deaktivovala až po sáhnutí na kolečko intenzity ...? Mi přišlo, že už pak i když přidám teplotu intenzita nehne

2014-04-14 15:02:44

vitus:

tak zkus tu teplotu naopak ubrat ... pokud ji dám na těch 15 co je nejnižší, ventilátor jde z 2 čárek na maximum

2014-04-14 16:06:27

Nepročetl jsem to teď podrobně, ale snad odpovím dobře :) GH i GG to mají stejně

Když AUTO vypnu, tak mohu upravovat teplotu jak chci a intenzita spolu se směrem ofuku stále funguje jakoby na AUTO. Když sáhnu do intenzity ofuku, tak se AUTO deaktivuje

Machbuster, 2014-04-12 00:25:26 napsal:

achmed: Achmede, já mám teď průšvih .. = jak bylo pár teplých dní cca před týdnem, tak jsem zjistil, že mám .. kompresor klimatizace, zcela tuhej a nic s nim nejde udělat - musím nový, od Mazdy opět úchylných 40+ tisic .. chacha. Objednal jsem tedy z USA asi za 8.000,- s postovnym i clem (DPH) jak píše MAX6. Novy OEM, vypadá dobře. Ale je to draha vec, pokud např by někdo bral přes Mazdu...

Kdyby nekdo pak chtel ten rozbity a zkusit ho třeba repasovat, tak se ozvete - prodam / poslu za kompenzaci postovneho a balneho. MAXI, nechceš ho na pokusy - vizuálně vypadá dobře (2006)?

Koupil jsem i sadu na opravu toho rachtání VVT vlivem toho řetězu - častá věc u 2.3 Turbo. Projevuje se to zejména studený volnoběh a pod 2.000 otáček, takové rachtání... Sada to spraví - vše na jednom místě, já ty Američany a jejich trh v tomhle žeru (nabízí zákazníkům více...).

2014-09-21 12:16:17

machbuster :Nevím jestli jsem tu správně,se tu nějak nevyznám, ,Chtěla bych se zeptat na kompresor klimatizace,byla jsem v servisu na doplnění ale bylo mě řečeno,že je špatný kompresor,tak bych se chtěla zeptat,jestli ten co jste objednával by pasoval i na moji Mazdičku,mám Mazdu 6 kombík,s automatickou klimatizací, r.v.2006 2,0.L 105 Kw.naftu.Vůbec tomu nerozumím,ale v servisu mě řekli,že mi to za 30000 kč udělají,a nato vážně nemám.Tak bych to zkusila objednat sama.Děkuji za odpověď

2014-09-22 18:35:37

Ono je víc možností. Obvolat vrakoviště a sehnat ho tam,nebo koupit nový,kde ceny jsou v rozmezí 5-25 tis. + práce machanika a naplnění klimy. Ale zkusil bych prvně jiný servis na klimu a třeba bude kompresor v pořádku a chyba bude jinde. Oni rádi v Mazda servisech (vlastně ve všech autorizovaných) rádi mění ty nejdražší součásty a není to kolikrát vůbec potřeba. Člověk tam přijede,že chce vyměnit svíčky a odjíždí s generálkou motoru a hypotékou na krku...


Odpovědět

1  2