Fórum - Téma


tlakový senzor posilovače řízení


Fórum Tribute I tlakový senzor posilovače řízení

Informace o modelu: Mazda Tribute I

Diskuze o vozidlu

2002 Tribute I

3 diskuzí

Výkon motoru 91 kW (124 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2013-10-21 13:28:29

Zdravím,

moje Tributka je na LPG a bohužel poslední dobou protestuje co se dá. Jedna z věcí, která odešla bylo těsnění na servu - objednáno z ameriky, celé přetěsněno, paráda, ale začalo to téct z tlakového senzoru. V tuto chvíli bez možnosti objednat nové (cena za dopravu, říkám si, až toho bude víc).

Nemáte někdo tušení, co všechno tento senzor ovlivňuje? Místo něj je tam teď zaslepovací šroubek. Vše funguje, jak má (co se řízení týká).

Jen mi příjde, že auto je pod mnohem větší zátěží. Už mírný kopec ve 110 km rychlosti jí začne hnát teplotu nahoru. Může zde být nějaká souvislost?

Předem děkuju za rady a vaše zkušenosti.

2013-10-21 13:33:30

chramapollo: nevím, zda se bavíme o tom stejném, ale toto by mělo vyrovnávat volnoběh, když zatočíš koly. bývá to zvrchu.

2013-10-21 13:39:58

Zdravím, jedná se o tenhle kousek

http://www.rockauto.com/g...om/info/Airtex/1S6834.jpg

odkaz je jen na obrázek, abych nedělal reklamu.

ono je zboku na čerpadle a navíc ještě na spodním boku - tedy ne na vrchu, ale spíš dole

Mohlo by to tedy dělat neplechu - třeba větší zátěž na vodní pumpu, že to není schopná uchladit ???


Odpovědět