Fórum - Téma


Tlak - nejspíš v motoru


Fórum 626 GE Tlak - nejspíš v motoru

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-07-16 18:11:49

Zdravim mám 626 2.0 D CX r.v. 96 a potřeboval bych poradit než to hodím do servisu. Když nastartuju motor tak se mi tvoří tlak v horní hadici od chladiče, zkoušel sem odvzdušnit chladič a vyndal sem i termostat ale pořád se ta hadice divně nafukuje,hadici už mám druhou protože ta první mi tím tlakem praskla.Uměl by mi někdo poradit?Přeem díky moc

2008-07-16 18:37:02

Maš starou a steřelou tu spodni hadici do chladiče a ta se po zahřati stahne a zmenši protok vody a tlakuje ti to tu vrchni takže vyměnit a je klid.

2008-07-16 20:01:22

Vyzkouším a dám vědět, zatím díky

2008-07-16 20:52:58

nebo máš pořádně zanesenej chladič

2008-07-19 21:16:54

Tak hadici sem vyměnil a problém pořád přetrvává.Chladič sem pročistil a pořád se to přetlakovává

2008-07-19 22:52:55

Možná napíšu blbost, jsem laik ,ale když na to jdu logicky tak tlak ve vodě by měl odejít přes víčko chladiče do vyrovnávací nádržky, tak to bude ucpané asi tam. Nehledě na to že si nejsem jistý že čerpadlo vyvine takový tlak že roztrhne hadici. Ta se spíš trhá tlakem při ohřevu vody kdy narůstá její objem.Ale taky je možné že melu blbosti, jsem mazďák-nováček.

2008-07-20 10:34:48

Já už sem právě zkoušel kde co,ale pořád je všecho stejný,všechno sem pročistil propláchnul ale výsledek žádný...

2008-07-20 12:53:00

V chladiči nemůže být téměř žádný tlak,protože ve víčku je pružina která při tlaku asi1,1atm(aby bod varu byl asi 120stupnů C) propustí tlak a přebytek vody která nárustem teploty zvětší objem , do vyrovnávací nádržky. Odtud při poklesu teploty a objemu proudí voda zpátky do chlaďiče . Z vyr. nádržky je přepad volně.Takže když na to jdu logicky tak pokud by ti zátka a přepad. hadička fungovala tak jak má, tak při zvýšení tlaku voda šla do nádržky a odtud při jejím naplnění volně ven.Je to teorie 626ku neznám, ale tento princip platí všeobecně. Podle mě chybu hledej tady.

2008-07-20 16:38:42

Takže to mám vyzkoušet jestli je v pohodě víčko nebo hadička jo? Když sem se bavil s mechanikama tak mi říkali že to můžou být pístní kroužky, těsnění pod hlavou a nebo prasklá hlava.Jenže když je prasklá hlava nebo těsnění v háji tak olej proniká do chladící kapaliny a tu já mám čistou.Při špatných pístních kroužkách a i při tom těsnění nebo porušené hlavě by šel kouř z výfuku a ten nejde.Když to nastartuju tak se to začně tlakovat a když to asi po minutě vypnu a otevřu víčko od chladiče tak se z chladiče kouří......asi jen tak 10 sekund,tak pozkouším ještě co se dá ....

2008-07-20 18:57:21

čau zkus to víčko, je tam gumička,puč si jiný a skus to.

2008-07-21 07:53:38

fouklý těsnění pod hlavou

2008-07-21 08:16:38

Těsnění pod hlavou to není...

2008-07-22 20:28:30

Zdravím Ludo,tak bylo to to víčko,sundal sem tu gumičku a tlak odešel,díky moc za radu, zkusím koupit nový víčko,díky moc

2008-07-22 20:58:14

mazdárek,nový nekupuj zajdi na vrakáč a seženeš levnějc.jinak sem rád,že závada je pryč,diskuse je tu od toho ,aby si lidi pomáhali,už několikrát,mi tu někdo pomohl. Mazdám a mazdákum zdar

2008-07-22 21:54:46

Dneska jsem se schválně díval na víčko na mojí mazdičce protože jsem si byl jistý že to bylo jím ,a vidím že problém vyřešen-tak přeju hodně kilometrů bez podobných problémů.

2008-07-22 23:45:04

Já mám na nové věci z autokelly slevu.Na vrakáči chtěli 300 Kč a nový mě vyjde na cca 360 Kč,takže to už neřeším.Tak mazdákům zdar

2008-07-22 23:46:49

Snad to ještě něco vydrží.Na naftáka to nemá zas tak moc najeto zatím 165 000 Km,takže uvidím i přesto všem díky moc


Odpovědět