Fórum - Téma


Téma z jiného soudku "TOYOTA AVENSIS"


Fórum Pokec všeobecný Téma z jiného soudku "TOYOTA AVENSIS"




2016-08-10 09:42:43

Dobrý den. Prosím Vás o pomoc a vím, že tu nemám co dělat ale už se v tom ztrácím. Jsem majitel vozu Toyota Avensis T25 r.v.2004 D-4D 85kw (nafta). Auto mi během jízdy spadlo do nouzového režimu. Dojel jsem v nouzaku domu a připojil jsme auto na diagnostiku. Chyba - ztráta tlaku na liště. Vyměnil jsem známou závadu, Scv ventil. Zlepšilo se startování ale stále nouzák. Jakmile při volnoběhu sešlápnu plynový pedál auto nejde přes3000ot a pomalu klesají az motor zhasne (muzu to dělat celý den, startuje okamzite). Zkusil jsem vyměnit egr ventil za nový a taky novou váhu vzduchu a nic. Několikrát bylo auto na diagnostice a zadna chyba.akorát mi pulzuje,klepe ta ocelova trubka s přívodem nafty do 2. vstrikovače, zbylé tři to nedělají.  Nesetkali jste se někdy s takovou závadou? Moc děkuji za jakoukoliv odpověď a čas.

2016-08-10 09:56:45

jakubpavlik7: Ahoj. Téma máš pojmenované tedy výstižně ale na Toyota klubu si neví rady? Není to způsobené špatným vstřikem náhodou? Neotevírá a proto se klepe?

2016-08-10 10:05:10

Bohužel si neví rady, kdyby aspoň diagnostika vyhodila chybu ale nic. Mě se to pulzovani vůbec nelíbi, ale auto dobře startuje. Je mozny, že by to mohl byt regulátor tlaku paliva na liště? Pokud dokáže udržet tlak na start ale neudrží ho při vytočení motoru. Motor se prostě dusi

2016-08-10 10:15:51

jakubpavlik7: No, musel bych to vidět ale vsázím na špatný palivový filtr nebo škrtící klapku.

Filtr máte měněný? Klapku čistou?

2016-08-10 10:38:33

Palivový filtr už venku byl a je čistý. Na škrtící klapku jsme se taky koukali a je čista a podle mechanika funguje spravne.

2016-08-10 23:12:45

jestli nastartuješ bez problému tak čerpadlem to asi nebude to tím pádem tlačí dobře,filtr taky ok.... skoro všechno jsi vyměnil....

Kde tankuješ naftu? dělá ti to i když natankuješ jinde?? u jaké společnosti jsi tankoval???

ty přidáš plyn a jako to zdechá nebo to spíš lape po dechu???

je to prasárna, ale zkoušel jsi petku naplněnou naftou a nastartovat a protůrovat zda to dělá taky tak??

zkoušeli ti přehrát nový software na ŘJ?

vratka na vstřikách je také průchozí???

do těch 3000 ot jde normálně a pak to naráz zdechne?

dělá ti to za studena i tepla?

dá se s tím normálně rozjet???

Je to možná blbost, ale kamarád měl fiata dublo a házelo mu to pořád chybu vstřiků a když ji vymazali tzak se mu to objevilo zase a auto bylo línější, vyměnili ŘJ a vše zatím ok sice to byl benzín, ale do ŘJ nevydíš...

Jestli je to tak jak píšeš že to pomalu zdechá jelikož nemáš turbo tak buď palivo nebo vzduch a jestli ti to napsalo vstřik tak bych tipoval že to bude mít něco s tím palivem....

nemáš čidlo otáček někde navrchu dalo by se zkusit ho vyměnit jen na zkoušku. je toho tam hodně co by to mohlo být ..

Zkoušel jsi to dát znovu na tu diagnostiku co ti to napíše po tom co jsi ji vymazal?

2016-08-10 23:59:01

Teď nevím kde začít. Palivo beru pouze pouze Benzina Verva nebo Omv maxxmotion, petku s naftou jsme nezkoušeli připojit na vysokotlaké čerpadlo. Dneska jsem měl 30min. rozhovor s mechanikem a říkal, že když auto dlouho stoji (přes noc) ráno ho nastartuje tak prej ho vytočí klidně k omezovači ale po cca 20 vteřinách otáčky začnou pomalu klesat až motor zhasne. Takže auto není v nouzaku jak jsem si myslel. Vypadá to na dvě možnosti - regulační ventily na liště které tam sou dva. Druha možnost je ten pulzující vstřikovač který má velký přepad nafty a motor zhasíná. Jinak turbo mám, ale to je bez problémů. V týdnu by jsme měli mít lepší diagnostiku tak snad budeme chytřejší a od něčeho se odrazime

2016-08-11 11:46:11

fishbone5110: Dobré poznatky Fishi.. Nějak jsem se zapomněl zeptat a tak počkáme na výsledky diagnostiky

2016-08-11 20:43:40

jestli to je jak píšeš tak mě napadá teplotní čidlo na vodu, protože pokud je vše chladné tak to jde a po 20 vteřinách ( trošku ohřeje tak to jde do dolů pak je ještě možnost nějaká regulace volnoběhu... ten určuje směs a buď ji strašně ochudí nebo obohatí.. můžou to být i ty regulace vstřiku, ale musí odněkud dostávat info že mají změnit tlak.. tlaky na vstřikách jste měřili??? zkoušeli jste lambda sondu jestli funguje a průchodnost katíku????

1. diagnostika

2. změřit tlaky jednotl vstřiků

3. existuje malá krabička na Vag a ta má záznam na 1 týden a autě ato bych zkusil

3. petka s naftou co to udělá

4. ty regulace pokud jsou mechanické

5. čidlo teploty ( to většinou diagnostika nehlásí)

..........

2016-08-12 00:26:59

Moc Vám chlapi děkuju za Vaše rady a postřehy. Akorát nestíhám ja ani mechanik. Až budu u něj všechno zkusíme a zkusím to natočit na video.

2016-08-13 07:31:17

super.. hodně štěstí


Odpovědět