Fórum - Téma


Tankování Shell V-Power


Fórum Pokec všeobecný Tankování Shell V-Power



1  2  3

2008-06-12 12:36:05

Tankuje tu niekto na Shell benzin 95 V-Power s tou prisadou Friction Modifier?????

Vraj je to dobre na precistenie motora a nadrze...

Neporadi mi niekto ci je to dobre alebo kaslat na to????

2008-06-12 12:44:52

http://www.shell.com/home...ower_p_about_ga_1602.html

2008-06-12 12:45:40

http://www.shell.com/home...ower_p_about_ga_1602.html

2008-06-12 17:58:43

Čauky, jezdim teď tankovat k Shellu s naší Fábinkou (nebojte, stále sem mazďák ), nevim co do toho dávají za přísady, nebo za kouzla , nesleduju to, ale zdá se, že palivo má Shell nejlepší. Přijde mi, že se motor na volnoběh zklidnil, před tim se otáčky pohupovaly nahoru dolu a potom se to uklidnilo, krásně drží a snížilo se takový to malý chvění, nebo kuckání motoru na volnoběh. Ale pořád je to Fábka no, ten motor se chvěje a kucká sám o sobě ale určitě byla poznat změna k lepšímu, takže je možný, že to funguje a opravdu trochu pomáhá čistit a udržovat palivovou soustavu. Toť můj postřeh

doris  
Doris
2008-06-12 18:33:19

Taky ho tankujeme, zatím nejlepší palivo, co jsme vyzkoušeli. Motor je opravdu klidnější a hladší. Do M6 ho tankujeme od počátku, co ji máme, jen výjimečně dáváme klasický benál od Shellky. Ta aditivace je tam znát, čistí to a maže to. Spokojenost, i kdžy je to o něco dražší.

2008-06-12 20:33:21

http://www.mazdaclub.cz/m...php?topic_id=10129&kols=1

ale kalimero má tento problém a možno to spolu súvisí, alebo aj nie.

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=16567

Každopádne, ak to mazdáci odtialto nepoznajú, tak to asi súvisý s nejakou výmenou dačoho po x tisícoch km , alebo aj údržbou, ale čoho?? . Som zvedavý, či v-power s novým palivovým filtrom pomôže Kalimerovy. Dúfam, že som nevyzradil intýmne záležitosti , šak prinajhoršom mi to Kalimero na našom budúcom náhodnom zraze zráta , ale budem sa brániť .

2008-06-13 16:27:49

Já jsem dřív moc nevěřil, že by V-power byl lepší, než jiný benzín, ale zkusil jsem ho vzít několikrát do šestky a připadá mi, že proti jiným benzínům to rozdíl je. Po prvním tankování jsem moc rozdíl neviděl, jen se mi zdálo, že motor je trochu tišší. Po druhém natankování mi připadalo, že se snížila spotřeba, ale jen tak o 0,2l a po třetím nebo čtvrtém natankování mi počítač už ukazoval asi o 0,5l /100km nižší spotřebu, než když jsem bral u jiných benzínek a ta spotřeba se už drží. I když jsem to počítal, kolik jsem ujel a kolik jsem natankoval, tak to odpovídá. Tak že Shell V-Power beru dál. Rozdíl v ceně proti levnějším benzínům se mi vrátí na spotřebě a jistě to bude pro motor lepší, než jiný benzín.

2008-06-13 18:20:49

No tak som si dal plnu nadrz V-Power a zacinam to uz len po chvilke citit rozdiel. Zaciatky boli strasne vela spiny vyfukovalo ale vyslovne uz po 200 km ukazalo ze je to rozdiel.. Auto mi slape ci chcem alebo nechcem.. No uvidime dalej co to povie.. Budem aj dalej tam liat V-Power ci je drachsi alebo nieje. Ved o nase mazdicky sa musime starat dobre a si myslim ze kvalitu si zasluzia... A Vikigo nic take si neprezradil.. a nemusis sa bat.. Ja nekusem...

2008-06-13 23:05:24

Ja si dám asi aj sviečky V-power http://www.ngk.com/result...asp?pid=ZFR6A11&x=63&y=16

, ale asi mi to houby pomôže, budem si musieť dať ložisko V-power, lebo auto sa mi dole kopcom samé nerozbehne . Neviete ako sa dá prihlásiť do elit.cz, nedokážem tam nájsť info ohladne registrácie, ani kontakty a či to je pre firmy, alebo aj smrtelníkov ako ja

2008-06-13 23:51:18

Vikigo... Ked chces nieco nakupovat tak si pozri elit.sk a ja som tam ako firma zaregistrovany.. a ked budes nieco chciet tak staci povedat... Na niektore veci mi davaju aj zlavy do 20% ale stale neviem na ktore... co odtial potrebujes?

2008-06-14 16:58:17

kluci teta dela na shelce...tak ta me ktomu dotahla driv sem tankoval na OMW a myslel sem si kdo ví co..az pote sem zacal tankovat obyc.95..a ani to bylo poznat na spotrebe,kvalite jizdy vyssich otackach a krasne drzi volnobezku..Jinak v-power jsem stejne taky prekecala me jednou a uz nic vis pouze V-POWER...DOPORUCENE PRIMO od benzikarky ktera u toho dela a ktera se pta na spokojeni zakazníků..a ani jeden si nestezoval a to ze jich jezdi na shell dost smekam..

2008-06-27 15:37:51

co se tyce Shellu, tak mam jen ty nejlepsi zkusenosti - dlouhodobe. Zacinal jsem na motorce 125ccm s karburatorem. Tam to moc znat neslo a hlavne jsem natankoval jenom jednu, mozna dve nadrze, na kterych maloco poznate, leda to poznat "chcete"... Potom prisla CBR600RR s vysokootackovym (15 000ot.) motorem - "zavodnim". Vzhledem k tomu, ze to je strikacka a to pomerne moderni, tak jsem zacal tankovat po par tisicich km vyhradne Shell V-Power Racing. 100 oktan ma vyhodu v tom, ze zamezuje predcasnym vybuchum... (slovo "Racing" je sice krasnej marketingovej tah, ale to, ze to ma 100 oktanu poznam spis v nizkych otackach.... ). Motorky vetsinou trpi nejakymi vybracemi. U tohoto exemplare se kolem 6000 ot. projevovaly vybrace v riditkach - po nekolika tisicich km bylo toto odstraneno. Spotrebu jsem tehdy nemeril, takze to nevim, nicmene odstraneni vybraci je jasne, protoze s motorkou se nic nedelalo... Celkove motor jde vic "sametove". Tedka v Mazde MX-5 pouzivam to stejne palivo. Spotrebu porovnavat nemuzu, protoze jsem nikdy nic jineho nenatankoval, ale verim tomu, ze to funguje. Prokazatelne je to, kdyz opomenu zmizeni vybraci u motorky, kdyz napr. zapomenete podradit do zatacky. U "obycejneho" benzinu se vam motor zacne "dusit" (dochazi k predcasnym detonacim ktere pusobi na pist protichudnou silou, protoze se teprve vraci do vrchni polohy...), se 100oktanem je tato hranice az v nizsich otackach. A pro rejpaly, kteri by tvrdili, ze Shell V-Power a V-Power Racing jsou obycejny benziny - nejsou. Zkuste natankovat, ujet par desitek km a ocuchejte vyfuk - auto bude "smrdet" uplne jinak....

2008-07-09 13:48:21

Kdyz tady tak ctu ty vase recenze tak do toho taky pujdu, nevim sice zda-li zmerim snizenou spotrebu ale ted co pul roku tankuju jen u shell klasicky natural 95 tak mi spotreba klesla k 7,5 litrum ( prumerna ma byt 8 litru) a to je nadnerne cislo na auto s nalitanyma 200tis km. Navic vymenim vsechny potrebne naplne takze spotreba klesne jeste vic... Kdo vi co "semnou" udela ten V-Power? Jakmile budou vysledky dam samozrejme vedet...

2008-07-09 16:10:51

No u mna to zacina byt velmi pekne vidiet...

2008-07-09 18:34:45

opravdu objektivní test

na začátku dají feldu zmrzačenou od raních strtů a popojížděk do zaměstnání, svíčka černá jak bota...ani se nedivím, byla by na každým autě.

Pak nalítají v kuse 2100km a hodnocení...překvapivě svíška je krásně vypálená a bílá

to je vážně k smíchu a já si na zaujatost udělal názor, kolik za tuhle reklamu asi shell zaplatil?

doris  
Doris
2008-07-09 18:45:28

Testy nebývají vždy objektivní a nelze jen z jednoho případu usuzovat na vše ostatní, nicméně my dlouhodobě tankujeme jen Shell, skoro vždy V-power a jsme nadmíru spokojeni. Nemám důvod tankovat jinde, předchozí nevalné zkušenosti s palivem u některých benzinek mne odradily od ušetření několika haléřů za litr paliva. Téměř vždy jsme poznali rozdíl k horšímu - hlučnost, vyšší spotřeba, horší startování, takže jsme se vrátili a nakonec zůstali věrni Shellu. O tom, že tankuji opravdu kvalitní palivo, ničím neředěné, mne přesvědčilo už několik testů v univerzitní laboratoři, kde mám přístup.

2008-07-11 19:35:07

Tak jsem ho dnes taky natankoval,tak jsem zvědav

2008-07-11 20:44:36

Podle mých poznámek mi klesla spotřeba na Shell V-Power 95 o 0,5L.

Jelikož je o 3-4kč dražšší než u Makra tak Mazdička dostane Želví Sílu 95 každou 3-tí nádrž.

Určitě jí to dělá dobře.

2008-07-11 22:22:33

Testy nedělám , reklamy nesleduji, ale z praxe ti řeknu že na "palivo" z místní pumpy mě už nejela ani tera. Takže už beru jen shell někdy benzina. Ale pokud si myslíš že je to jedno tak si přijeď natankovat.

2008-07-20 00:06:00

Mňa by k tejto téme zaujímalo, kde netankovať a kda áno cestou z Bratislavy do Prahy? Je tam na dialnici nejaká povedená Shellka?


Odpovědět

1  2  3