Fórum - Téma


Svíčky 626.


Fórum 626 GF / GW Svíčky 626.

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW



2009-02-22 09:57:24

Ahoj! Zdravím Vás.

Prosím o radu jestli můžu dát do mazdy 626 2.0i 85kw jiné svíčky než NGK a Denso,

myslím jestli existuje ještě jiná varianta.

Děkuji za odpověď Pavel.

2009-02-22 10:27:34

Nic jiného tam nestrkej,řešil jsem tenhle problém taky a nakonec jsem tam dal Denso power iridium a máš vystaráno jsou fakt dobrý,pokud budeš chtít tak mám super dodavatele,má asi nejlepší ceny na trhu.

2009-02-22 10:57:56

Jak moc dobrý ceny? Na kolik by mě přišla sada Denso Iridium Power IK 16??

2009-02-22 11:04:09

Ahojky dík za odpověď. Napiš mi prosímtě ten kontakt. Dík Pavel

2009-02-23 11:47:31

Volil bych normál svíčy a ani nemusí být Iridium - zbytečně vyhozené peníze. Také jsem je měl a posloužili úplně stejně jako normální densa za 90,- nebo NGK za 110,- . jaký máš důvod cpát tam jiné svíčky? Věř mi, že dát tam můžeš cokoliv a pojed to taky ale dle zkušeností např. BRISK dost zlobily.

2009-02-24 07:38:14

Já koupil Boschky a po cca 10000km vyhodil-začly strašně vynechávat,přestaly startovat.Tak jsem tam šupl ty staré NGK a auto jelo v pohodě.Do Mazdy asi nic jiného nepatří..

2009-02-25 07:19:22

loner: Přesně tak jak jsi napsal, prostě nic jiného než denso nebo NGK tam nepatří a ať si výrobci tvrdí co chtějí.

2009-03-06 18:04:33

Ahoj chlapi. Tak jsem nakonec koupil naše Brisk Platin DR15YPP-1, na doporučení kolegy který jezdí s tou samou

Mazdou 626 a má je dva roky , jezdí každý den je s něma spokojený a jedna stojí 170kč. Což je rozdíl oproti vžitým značkám Denso,NGK.. Hned po výměně jsem cítil rozdíl oproti starým Denso. Takže je mužu doporučit.

Tak se zatím mějte.

Ahojte.

2009-03-06 18:48:43

Nebudu nikoho přemlouvat a radit,ale mám zlou zkušenost s mazdou a svíčkami brisk .Auot jezdilo hezky krásně to chytá ,ale....Známej v servizu se zhrozil a pokusil se mi to vysvětlit.Mají prý jiný odpor či napětí(nevím přesně).Prostě to odnesou cívky a to není levná záležitost. Ted mám denzo (číslo nevím) jedna stála 250kč,ale hlavně mám jistotu.Jak říkám je to každého věc,ale šetřit na něčem co se mění jednou za 40 až 60tis kilometru,v tom nevidím logiku...

2009-03-07 15:03:15

Reaguji na posledni článek. Nedalo mi to a nechal jsem svíčky proměřit v elektronické dílně.

Takže výsledek co se týká odporu svíček je takový že Denso mají 140 ohmu a naše Brisk 344 ohmu,

to znamená když je odpor menší více je namáhana civka. Co se jedná o cívku odchází z jineho

důvodu ne kvuli svíčkám, muže mít proraženou vnitřní izolaci apod.

Věřte někdy i jiným výrobkům.

Ahoj.

2009-03-07 15:18:02

a měřené svíčky byly nové?? nebo měli aspoň stejně najeto??

2009-03-07 16:02:59

Je jasné, že nové svíčky pojedou oproti starým líp, proto to srovnávat je kravina. Jinak denso nebo NGK stojí 100,- nevím kde berete ty vaše částky. Brisk je shit, mám s nimi taky zkušebnost a né moc dobrou. Ať si to cpou no koncernů, mě to do auta nesmí.

2009-03-07 16:28:23

Ahoj! Já to otestuji a dám pak vědět.

2009-03-07 16:55:23

NGK by mala mať tuším 5kohmov (možno podla typu) a moje staré NGK majú od 3,5 do 4k ohmov, takže neviem čo merali v dielni?

Čo sa sviečok týka, ak majú rovnaké parametre, tak by nemal byť rozdiel v slušných značkách, aj tak NGK robí vo francii. Ale ja by som volil normál ako Diakon, aspoň ich z času na čas vidíš pri výmene. Do mojej starej káry som našiel len Denso a NGK (našťastie) a v Prahe sú za cca 70Kč kus takže nie je čo riešiť, je to najlacnejšie a niektorý blázni na tom spravia aj 50 000km.

2009-03-11 16:06:21

Dobrý den,

všechny zapal.svíčky BRISK jsou řádně vyráběny podle norem ISO. Tyto normy

přesně stanovují rozměry svíček jako celku, rozměry pouzder, kabelových

matiček, podložek, stoupání kuželů. Dále přesně stanovují velikost odporu

odrušených svíček včetně tolerancí atd. atd. atd..

Pokud je do motoru doporučena svíčka BRISK v provedení "R", tedy odrušená

proti rušení radiových vln, je její odpor podle normy ISO a PN 6+-3 ohmů.

Tento odpor je u všech odrušených svíček BRISK "R" včetně svíček dodávaných

do prvovýrob koncernu SEAT, Škoda, VW, Opel, TM Racing, Prodrive atd. stejný

a všem plně vyhovuje. To znamená, že splňuje požadavky na zamezení rušení

všech řídících jednotek a snímačů namontovaných na vozidle.

S pozdravem

Josef Novák

Technický poradce OD+MG

BRISK Tábor a.s., Vožická 2068, 390 02 Tábor

2009-03-11 23:18:37

Tak neviem, v dielni merali cca 350 Ohmov a tu píše 3 až 9 ohmov asi sa v tom navyzná a zle to opísal. Tie odrušené majú asi 3-9kilo ohmov, čo by sedelo s tými mojími NGK. Ale hladať na nete sa mi to nexe.

Denso tiež nemuseli byť odrušené a mali menší odpor. Dnes to už speje k tomu, že sa bude vyrábať pár typov z platiny, či irídia a tie nahradia všetko. Možno ani nepôjdu tak dobre ako tie staré, ale výroba bude lacnejšia a ceny vyššie a to chce každý výrobca .


Odpovědět