Fórum - Téma


STK 2016 - zkušenosti


Fórum 6 GG / GY STK 2016 - zkušenosti

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GG / GY  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2007 6 GG / GY 2.0

96 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui).


1  2  3  4  5

2016-07-14 20:16:59

Další řešní je, prodat naftu a přejít zase k benzínu, jako já. Pokud ovšem najezdíte prdlačku, jako já :D

Ale každýmu doporučím, pře stk jet několik km 15-20 opravdu ve vyskokých otáčkách. 3-4 tis. Já měl dpf v cajku, lil jsem vif a jezdil jsem normálně, žádný točení. Na emi mě naměřil 0,62, což je strop. Pak jí dusil na max otáčky, vypálil lauf a dostal se na 0,10. Razítko, rada a nashle...

2016-07-16 18:47:52

wirda: Taky bych naftu s dpf prodal a koupil benzín, ale když ho mám kuchlej tak jede skvěle a není důvod k prodeji. Jinak online režim bude až od 1.1.2017 a readiness se počítat nebudou. Tak stačí jen projít na kouřivost, ale i to může být někdy problém.

2017-01-10 11:57:22

Zdravím ve spolek, máte někdo nějaké nové zkušenosti s měřením emisí v roce 2017 s kuchlým filtrem DPF??Čeká mě to v březnu a jsem z toho trochu nervózní..

doris  
Doris
2017-01-10 14:09:01

Nevím, zda si to ještě někdo lajzne, ale bez funkčního DPF auto není způsobilé k provozu na PK a tím pádem by projí nemělo. Pokud to technik neumí na ME poznat nebo to nechá projít, je jeho riziko. Hrozí totiž za to tučné pokuty i odebrání licencí dané stanici STK, co jsem se dozvěděla.

2017-01-10 18:28:35

No to je všechno pravda,ale kdyby neměla projít žádná šestka bez dpf tak jich na cestách asi moc nezůstane. Proto se ptám jestli někdo nemá nějakou konkrétní zkušenost.

2017-01-10 19:37:59

něco o tom je tady https://vimeo.com/191526017

2017-01-11 16:11:16

No díval jsem se na výsledky z minulého měření emisí, již s vykuchaným dpf filtrem a naměřeny byly hodnoty kouřivosti 0,02 kdy povolené jsou 0,7. Tak snad to dopadne ....Jestli jste už někdo na emisích byl ta se podělte o vaše zkušenosti...

2017-01-11 16:53:17

michalk: 0.02 bez filtru nikdy nedáš, buď si ho tam měl, nebo jsou vymyšlené a dopsané ručně, tak se to dělalo běžně.

2017-01-17 11:22:38

Dohledal jsem doklad od minulého měření emisí v roce 2015,bez filtru. Byl jsem u toho když to měřil a tisknul tak snad by to mělo odpovídat

2017-01-31 11:17:53

Teď jsem dělal emise - motor RF7J(mám 89kw r.v.2005 naj 280tkm) bez DPF u kubajse. Naskočila tam u readiness kódů 1 u DPF. Kouřivost 0.29 a všechny ostatní parametry v normě.

2017-01-31 11:19:36

lserak: A prošel jsi v pohodě tedy?

2017-01-31 11:27:36

magnetto: Bylo to domluvené předem,pokud to pustí diagnostika dál a dokončí test, tak to bylo za 500,-

2017-01-31 11:35:02

lserak: Super. Jsem rád za takovou informaci a věřím že spoustě lidem pomůže. V každém případě to dělám podobně ale spíše skrze mechanické záležitosti. V tomto případě to schvaluji protože dnešní limity a zákony chtějí starší vozy než 5 let vyřadit snad.. To je můj názor.

2017-01-31 11:41:40

magnetto: Předemnou tam šla ženská na druhý pokus ze Subaru 6 let starým nafťákem. V Subaru jí řekli že je řešení pouze nový filtr za 50tis. Někdo známý ji vynuloval kódy, ale hodnoty kouřivosti byly tak z , že ten technik ji poslal pryč, že to nedokáže obejít.

2017-01-31 12:45:55

lserak: Sakra, SUBARU je také japonská krev No, nejde o nic jiného než vytáhnout z lidí peníze. V USA nemají žádné omezené emise ani normy. To jen mi blbouni pod fašismem evropské unie.

2017-01-31 12:57:00

Subaru má asi nějaký atypický DPF. Zrovna nedávno mi říkal kámoš, co má Subaru Forester v naftě (r.v. 2011), že mu na emisích naměřili nepřijatelnou kouřivost. Technik mu poradil, ať to jede na 20 minut protáhnout ve vyšších otáčkách. Po návratu měl kouřivost o dva řády nižší. Kroutil jsem nad tím hlavou.

2017-01-31 13:11:40

rupus: Logicky to odpovídá. Pokud je zanešený výfuk a DPF, je potřeba to pořádně protáhnout. Dnešní národ co koupí diesel je naučený ze starých kamen na to, že se nemá točit. Naopak!

Ono to stejné platí i u benzínů. Pokud s tím jezdíš jak s hnojem, nemají výfukové plyny takovou rychlost a rychleji se zanáší. Něco na tom bude. S tím co píšeš souhlasím a věřím tomu. Ne nadarmo se říká "je potřeba pořádně vymést pavučiny" aneb jak píše JohnyDO: Čím více otáček, tím více WRC

2017-01-31 15:22:31

Polské DPF jsou levne a nikdy se nezanesou, nemají tak hustý sítko, samozdřejmě že hulí, ale na stk to projde v poho. Kdyby to jinak nešlo.

2017-01-31 18:37:11

triper: Od poláků ruce pryč a od jejich krámů které jsou ve 100% shit! Nesnáším ty dementy křesťanský. Na silnici se chovají jako hovada, na STEAMu kde si občas zahraju to stejné a pak se jdou v neděli očistit do kostela kryplové.

2017-01-31 20:23:59

magnetto: Ahoj, jsem si precetl tu vasi diskusi a musim rict, ze jsem zklaman z toho, jak premyslite... I z toho duvodu uvitam, jakmile se jednou evropa rozhodne opustit dieselovy motor v osobacich, nema tam co delat. Neuvedomujete si to, ale saze a prach z diesela je opravdu svinstvo a tim, jak doprava narusta rok co rok to jinak nez s filtry u dieselu nejde. A cesi si stale mysli, ze se jedna o fasounstvi stran uradu a stale dpf prechcavaji. Proto je potreba diesel dale nepodporovat. A nastesti to vypada, ze jeho budoucnost je velmi nejista. Tot zase muj nazor na tuto problematiku...


Odpovědět

1  2  3  4  5