Fórum - Téma


Statistika


Fórum Pokec všeobecný Statistika



1  2

2009-12-22 22:03:59

To je možné, ale snad je pochopitelné, co bylo míněno.

2009-12-22 22:10:30

Jo chápu ale co by měli říkat na Mercedes klubu (100místo CLS a 102 místo E)

2009-12-22 22:16:31

Však mercedes u předešlého éčka rychle pochopil, že tudy cesta nevede a sype si popel na hlavu dodnes. Chápu že každej výrobce se může u nějakého modelu utnout, ale u té mazdy se mi trochu zdá, že tak nějak se snaží nám podsunout, že to tak bude pořád. Možná se pletu, bylo by to dobře.

2009-12-22 22:22:41

Já to vidím tak že spojení s Fordem nebyl přínos . Ale jiní dopadli hůř, Saab je v pekle a Volvo u číňanů Teď snad půjde Mazda vlastní cestou.

2009-12-22 22:43:50

SPOLEHLIVOST: - mrkněte na odkaz - je to celkem detailní

http://imgs.idnes.cz/auto...ny/A060223_FDV_TUV1_N.JPG

2009-12-22 22:50:48

To je z roku 2006 tady je nová:http://auto.idnes.cz/spec...omoto/tuv-report-2010.htm

2009-12-22 23:20:46

Mazda sama určitě nepřežije, spojení s fordem zase až tak špatné není, jenom prostě se musí přiznat, že všichni okolo silně zabrali - viz. třeba koncer VW, před pár lety ze dvoulitru dával max. 80 Kw /když už tehdy mazda běžně atakovala 100 Kw/, dnes např. motory VW FSI mají jasnou převahu, to samé třeba víceprek v zadu, mazda měla, dnes mají všichni, a můžeme jít dál, kvalita interiérů šla u hlavních konkurenů taktéž nahoru, mazda ustrnula. Zůstává nám kvalita hlavních komponentů - ta je tak v průměru. Když se vrátím k motorům, tak šeštiválce z finančních důvodů šly k ledu, motory 1,8 a 2,0 2,3 je stále opakující se písnička mezi 90ti- 125ti Kw spíš podle toho kolik do něj pustí benzínu, než že by se extra technologicky zlepšovaly. Diesely nebyla nikdy její parketa - záchrana přišla od fordu. Takže jestli trochu nešlápnou dopředu, konkurence je pohltí ještě víc.

2009-12-22 23:24:42

John: viz. Mazda Tribute - to je v podstatě plnohodnotný Ford Maverick

2009-12-22 23:33:11

Podle mě Ford dal Mazdě hlavně to že Mazdy po roce 2002 rezaví tak jako escorty roku 1992-94, ,tomu říkám pokrok.Tak špatnou ochranu proti korozi má už asi jen Dacia a Mercedes.

2009-12-22 23:43:16

Jo, jo, dnes v době totální unifikace určitě samotný výrobce nepřežije a to že budou tři značky jedno převlečené auto mě osobně celkem nevadí. Celkem je smutné, že mazda v ´90 letech zainvestovala neskutečné peníze od vývoje benzínů, do zábavných aut řady MX, do luxus-limuzín, do wankelů ............. a až na pár vyjímek vše šlo do háje, vše zastaveno, vše unifikováno, nic nepoužito. Ono taky dnes už to začínají být vykopávky a kdyby např. poslední M6 komplet převzala motory volvo, tak by mnohý majitel zajásal.

2009-12-23 10:43:38

Zase je tu ta koroze, která mne přivádí k šílenství Jsem teda zvědavej jak bude Premaska vypadat po tomhle sajrajtu co venku panuje. Docela by mne zajímalo jak jsou na tom vozy tak od r. 2007??

2009-12-23 14:05:19

Ja vsechny testy beru s rezervou a jistym nadhledem, neda se verit poradne nicemu......

Jedina pravda je ta, ze v CR se nejvic kradou koncerny VW, v USA zase hondy a fordy.....

Kazdopadne tento vysledek testu potesi, my co mame najeto uz necelych 300 000km stale startujeme i v -15°C na drc -coz je v pro mnohe zname lidi kolem mne s jinymi auty nocni mura:)

2009-12-25 00:39:20

K těm statistikám spolehlivosti dodám jen jedno, a to odkaz, kde si to můžete naklikat libovolně a pořádně (2010 tam ale ještě není):

http://tipnanakup.bezpecn...p/tuv-testy-spolehlivosti

Jinak bych jen připomenul (jak tu již někdo podotknul), že to nelze brát absolutně, testovací metodika TUV nezohledňuje všechny důležité faktory, proto má nižší vypovídací hodnotu.

Edit: Přeci jen dodám ještě něco k tématu - občas se některým výrobcům, kteří jinak vytrvale dělají sra*ky, omylem podaří vcelku spolehlivý model, povšimněte si např: Peugeotu 406, který je "v jedenáctkách" na rok 2010 hned za Mazdou 626 (v jiných i před 626), taková kvalita je jinak u Peugeotu přinejmenším neobvyklá...


Odpovědět

1  2