Fórum - Téma


Startování v mrazech 2.0 DiTD


Fórum Technický koutek Startování v mrazech 2.0 DiTD



1  2

2010-02-03 11:56:33

Celkové zkušenosti-nafta mírné klima-OMV ještě loni jsem ji točil do obou aut-tehdy myši v buši spacewagon 2.0TDI a honza civic 1.7 comon rail-obě auta i s cca polovinou nádrže zamrzli-no teda obě jakš takš chytly , ale šli jak pumpa na sr...y. mitsubko (1996najeto 460.000km) to nakonec kouslo Honda (2004-najeto 220.000km)si hodila chybu a nedovolila točit přez 3000 ot/min-po dolití nafty kontrolka zhasla- stejně jsem ji dal do hondy na diagnostiku. Ale takhle v zimě radím všem přidávejte si tam tu srágoru proti vylučování parafínu(mrznuti) nafty. No a minulý týdem, -26 stupňů a do práce mě musela odvézt Mája(benzín)-ještě že jí žena zrovna nepotřebovala-bo olej v mitsubko dízlu bylů tak zatuhlej, že se motor skoro neprotočil( no už jsem ho měl před 2.000km měnit -ani přes kabely-prostě řeklo nejedu-má nárok, najeto 510.000km. Den na to bylo jen - 18 a brnklo hned aniž bych mezitím nabíjel baterku. Blaořečena budiž vozidla, která ani v těchto temperatůrách neposlala majite do řiti a nastartovala

2010-10-22 23:28:52

Je v tom trochu významovej zmatek, ale jeden a více AKUMULÁTORŮ je jedna BATERIE. Jinak - akumulátor je článkem baterie. V akumulátoru se akumuluje energie a akumulátor je součát baterie. Baterie se skládá z akumulátorových článků a jejich hodnota se ve výsledku sčítá. Ale, ať se to řekne jakkoli, je to všem celkem jasný, když se řekne autobaterie, nebo automobilový akumulátor.

2010-10-23 01:10:40

zima je tu a obcas mi v zime za jizdy blika kontrolka zhaveni.. co mi tim chce rict?

2010-10-24 09:17:45

Taky tak!!Nažhaví,kontrolka zhasne za otočím klíčekem Start auto chytá ale ještě cca2sec.žhavení svítí!

2010-10-24 09:54:39

u me trochu jinak.. normal nazhavim, nastartuju, jedu.... a za jizdy kontrokla bliká a bliká a bliká....

2010-10-24 11:01:42

Jak teď řeším problém se startem mojí Premacy tak jsem různě zkoušel co na co je a když jsem odpojil teplotní čidla v sání,tak po nažhavení začala kontrolka blikat. Takže to asi bude něco s některým čidlem.

2010-10-24 19:04:05

zkusim..

jinak dela mi to jak jsem psal jen v mrazech... jinak pohoda

2010-11-02 23:50:17

Já mám 2.0 DiTd 66kw, 150tis km a v zimě nemám sebemenší problémy. Jediný co se bojím je klasika - zamrzlá nafta. Doma mám ještě 106 Peugeota a tam už se mi to 2x stalo ale musim přiznat že má drahá polovička tankovala na Tescu. Já do Mazdy leju celoročně naftu Shell, OMV nebo Agip. Od loňské zimy ale preventivně dodávám aditiva a zatim vše ok...

2010-11-03 10:05:18

marabu , jak to máš tim blikánim ? Bliká ti to pořád po startu nebo občas bliká a pak dá pokoj. Já jen že třeba Fordy a konkrétně TDDi motory si za chodu v mrazu samy přižhavují i když máš na motoru provozní teplotu a docela dost jim odchází žhaviče. Navíc sem se kdysi dozvěděl že kromě poruchy snímačů a čidel, blikající žhavení indikuje poruchu žhavení. Ale nezjistil sem jakou. Jestli žhavičky, relé a nebo něci jiného...

2010-11-03 13:30:37

motor mam ten samej.

s blikanim to mam tak, ze nazhavim, nastartuju, vse ok... ale pak mi kontrolka porad za jizdy blika a blika... pokoj to mylsim neda vubec...

Moc si to uz nepamatuju, letos se mi to stalo zatim jen jednou..

A deje se to jen kdyz je zima..

Ted sem nekam vez kamaradovu Lancii lybru.. a delalo mu to totez 8-)

Ale ten to ma cely naky vysypany, takze tohle je u nej drobnost

2010-11-03 20:16:15

Hmm tak to je zajímavé. Newvim přesně jak to má mazda s regulací doby žhavení ale určitě tam někde bude relé a regulátor reagující na teplotu okolí příp motoru. Někde tam bych to hledal. Diagnostiku si zkoušel ?

2010-11-05 10:03:58

cau,hele me to delalo taky,mas vsechny zhav.svicky v poradku?kdyz me jedna odesla tak me to delalo to same,jinak taky staci kdyz restartujes pc.aspon me to teda slo a prestane ti zhaveni blikat.

2010-11-06 18:27:27

Blikání kontrolky žhavení znamená udájně že je nějaké špatné čidlo...hlásí to závadu proto to bliká

2010-11-06 21:46:28

nezkousel sem ete nic s tim delat, navod pls?!

Teplotou to bude urcite, od te doby pohoda, napr dneska.

Zhavi i chyta fpoho pokazde

2010-11-07 09:21:58

Je to tak...Blikání žhavení indikuje spoustu věcí. Žhaviče i čidla. Prodřel se mi kabel, resp.stínění kabelu ke snímači polohy klikovky co vede po krytu rozvodů za řemanici a byl to pěknej pocuc. Jak to začlo blikat auto nejelo a kouřilo jak trktor.Jednou mi dokonce vyskočil konektor na čerpadle. žhavení udělalo diskotéku, motor zhasnul a konec. Točil ale nechychat. Tak sem sundal dekl, domačkl konektor a jezdím dál. Ale mám i tu zkušenost že mi odošlo EGR a opět blikání a drobná ztráta na výkonu, nic extra ale bylo to znát. Asi bych zkusil nechat to napíchnout jinak se tu může takhle debatovat do března.Je to celkem dost co by za tím mohlo stát.

2010-11-23 08:23:01

Vážení,gelová baterka odešla do věčných lovišť.I po 40km jízdě mi při startu padalo napětí na 9V a to ještě nemrzlo.Už dvakrát sem nenatočil. A teď asi spoustu lidí zaskočím,kamarád automechanik,co se dostane ke katalogům,ke kterým se běžný motorista nedostane mi zjistil,že dle výrobce se do 2.0 66kw r.v.2000 patří 60Ah baterka.Pořidil sem Bosh a uvidíme,ranní starty se zatím staly bezproblémovými,ale ještě nemrzne.Ještě k tý gelovce,po konzultaci s odborníkem Jaromírem jsme se dohodli,že gelová baterka do těchto starších aut nepatří,protože taková baterka potřebuje speciální nabíjení a klasické dobíjení jí nedělá dobře.Takže Ať žije olověná klasika.


Odpovědět

1  2