Fórum - Téma


Startování v mrazech 2.0 DiTD


Fórum Technický koutek Startování v mrazech 2.0 DiTD



1  2

2009-12-20 12:57:34

Ahoj mazďáci chtěl jsem se zeptat jak vám teď startují vaše mazdičky s tímto motorem?!No já dnes ledva nastartoval měli jsme -14C!Jako nakonec chytla ale už jsem tomu přestávál věřit!!Jo a ještě kolikátku máte v těchto dieselech baterii?Já tam mám 50Ah a myslím že proto to tak špatně startuje-točí hodně pomalu měl jsem před tím 66Ah a točila o dost rychleji tedy než odešla ůplně!!Díky moc a přeji hezké svátky vánoční zdarec

2009-12-20 13:47:23

Já v té mojí mrše -starší-mám 74A( 720Ah nebo tak nějak) ale je mi to hovo platné!Nechce točit v mrazech takže s ní budu jezdit jenom od jara do zimy!

2009-12-20 14:18:18

Tak to tam máš slabou tu baterku. Benzíny mají mít 65Ah a tvoje nafta by měla mít ještě silnější, ikdyž na druhou stranu je pravda že pro start je důležitější parametr maximálního proudového odběru a né dlouhodobé kapacity akumulátoru, tyto dva parametry nemusí jít vždy ruku v ruce. Mrazy těm našim veteránům rozhodně něpřidají a co se týče baterek tak to už vůbec, proto to v zimě dobíjím tak často jak jen to jde, abych někde nezůstal se zmrzlou baterkou...

doris  
Doris
2009-12-20 17:29:00

Sice nemáme Mazdu, ale klasický atmosférický diesel v Nissanu, baterie 69Ah - už cca tři roky stará a chytá okamžitě bez ohledu na okolní teplotu a délku odstávky. Hodně záleží na kvalitě nafty (my do ní přidáváme ještě navíc aditiva, což je dost znát) a samotném stavu motoru, když je vše O.K., neměl by být problém ani u starších aut (my máme najeto přes 330.000km), japonci co vím ze zkušenosti i dalších přátel, jsou v zimě v pohodě. Zkuste natankovat 60 cetanovou naftu na Benzině, nám dost pomohla.

2009-12-20 17:58:11

moje 2.0DITD chyta dobre, neska -17°C

Tak snad to pujde takhle hladce i dál

2009-12-20 18:53:37

Doris, jaktože nemáte Mazdu?

doris  
Doris
2009-12-20 19:33:15

Jj, Mazdu máme, ale s benzínovým motorem, proto jsem to výše tak formulovala.

2009-12-20 20:23:59

Díky moc všemTa moje baterie je 50Ah a proud dá 380A mám ji ještě z předchozího auta měl jsem benzina!!Takže koupě nové baterky se asi nevyhnu jinak hezký večer všem

2009-12-20 21:09:12

Klasická 65Ah baterka ( pozor není to baterka ale akumulátor, kdo neví rozdíl je v tom, že baterka se nedá nabíjet... ) má startovací proud okolo 500A - 600A, což by mělo být hodně znát.

2009-12-20 21:12:23

Strýc také teď kupoval baterii/akumulátor/ má také diesela hodnoty jsou 72Ah a proud je tam 780A takže proti mé tam bude asi hodně velký rozdíl....

2009-12-22 16:50:57

Vidíš,co jsem Ti psal o kousek víš (74A a 720 nebo tak nějak) to diesel potřebujeU mne je to jasné mne odchází motor takže baterka ready a startování na hovo

2009-12-22 18:36:16

Takže kamaráde, mám Mazdu 626 2,0 DITD 66kW, typ GW, r.v. 1999. Před čtyřmi roky jsem koupil baterii, která tam dle tabulek patří, t.j. 100 amperhodinovou. Od té doby majda chytá na jedno otočení motorem v létě a na dvě otočení motoru při mrazech v zimě. Samozřejmě musíš mít v pořádku žhaviče a vstřiky. Proti tomu se můžou jít nové. moderní commonraily zahrabat. Ještě jsem ji ani jednou nenabíjel a to stojí někdy v zimě i 3 týdny na mrazu když ji nechci tahat do sraček. - jezdím radši služebním. Zkrátka kup si tu 100 Ah a máš po problémech.

2009-12-23 01:44:03

Mám stejný motor,najeto 200tisíc,žhavím jen na 3 válce a start v - 15 po celodenním odstoji poměrně bez problémů(2x žhavení a jednou to chcíplo).Mám gelovou baterku 72Ah a dobíí se jen z jízdy

2010-01-26 12:20:59

Ahoj my máme 323 2.0 ditd 2001 kúpili sme novú baterku 80 myslím to by vedel lepšie moj manžel ale ako sme vymenili baterku,nemali sme problém so štartovaním.Akurát som tam mala málo nafty a bolo-17 tam mi zamrzla.Na benzínke som kúpita tú srajdu čo sa nalieva do nádrže a od vtedy štartovala dobre.Ale je to kolkokrát na prd ked niekam potrebuješ íst a auto ti nenaštartuje.

2010-01-27 01:51:16

pyton: No máš pravdu -to je klasika-potom peši bus

2010-01-27 07:20:07

Znám člověky...co nasednou do dieselu a netuší o existenci kontrolky "pružina"...a nežhaví.

Mám v 2.0Di baterii orig.95Ah...a zatím, ťuk-ťuk na dřevo, zatím bez problémů..a že je ted přes den -15..a baterku jsem extra nenabíjel,hm.

Jinak, zrovna včera sem si "rýpnul" do pumpařky u Sheelu, co že znamená to jejich "mírné klima" na každém stojanu. . Ujištovala mne, že mají naftu do -26( ). Mno, asi to označuje klimatické pásmo..jako takové. Ale fakt je, že jsou pumpy, kde se chlubí nabídkou zimní nafty,že... A pokud vím, zimní nafta se vyrábí na nějakých -22, tak to maj u Sheelu asi jeste nak "ošetřené". Snad. Asi jo...hihi

2010-01-27 20:15:58

Dnes sme měli teplotu -19.2C a nenatočil jsem třikrát se to převalilo a nic !On je neskutečnej nápor na baterku když je vůbec v tom mrazu!Četl jsem že pokud je baterie nabitá na 80% tak při -10 spadne její kapacita na 50%!To by mě zajímalo kolik by teda měla v těch dnešních -20C a navíc stou moji 50Ah baterkou se není čemu divit !?No ale nakonec šla na nabíječku nechal jsem ji tam zhruba 5hodinek a šla znovu do auta teplota byla -12C dvakrát nažhavil dvakrát potočila a blafla!!Dnes jsem ji raději vymontoval a hodil do garáže až budou prachy jdu hned do nové už mám vyhlídlou!Jinak díky všem za komentáře....

2010-01-27 21:26:57

Castor: No co já si pamatuji tak( z dřívějška)zimní nafta se opravdu dělala do -26,to kvůli ještě státní nákladní dopravě a MHD-předse.Ale zlaté staré časy NM -35 starší co sloužili vědí,že jo?! Jinak dnes v Kolíně ráno v 5:30hod -17

2010-01-27 21:35:43

Máma pracuje na Vena-trade ptal jsem se na kolik mají naftu a prý se to pohybuje od -26C do těch -28C!!Tankuju tam pořád a s naftou nemám jediný problém ani lidé prý na naftu nenadávají!!Raději ale pro svůj klid tam ještě přidávám aditivum jistota je jistota...

2010-01-27 21:40:44

Taurus: tak to sem klidný... V Ostravě ještě v 8h...-22°C

Nafta u Sheelu asi v poho...jen sem si rýpnul, že to tam nemají nikde uvedeno, jen to "mírné klima".

Ale spíš sem pošpásoval s pumpařkou..hihi, mno jo

Na moravě máme krásný pumpařky...

a dobré pívko.

P.S. Tech 22 bude asi surová nafta, mám to od přítelkyně-chemika...pracovala v ostramu.

S přísadami to jistě bude na tech proklamovaných 26


Odpovědět

1  2