Fórum - Téma


Startování a chcípání motoru


Fórum 6 GG / GY Startování a chcípání motoru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2012-10-03 12:10:05

Zdravím lidi, mám Mazdu 6 GG 2002 2 litr 89 kw a poslední dobou mam jeden zneklidnující problém.Přijdu ráno k autu,zapnu klíček a nechám chvíli nažhavit motor.Potom co nastartuju všechno chytne v pořádku ale otáčky spadnou a motor se vypne,tak vypnuá klíček a nechám motor chvíli v klidu,po opětovném nastartování motor chytne po delší chvíli než první nastartování ale pokud ho neudržím pod plynem zase to chcípne.Zkoušel sem i podržet motor pod plynem a když se s autem rozjedu a auto se dostatečně zahřeje tak už to přestane ba-li skoro zmizí.Ale pokud se z autem rozjeedu a zastavím třeba o 500 metru dal na předchodu motor chcípne,po pul hodinove jízde auto bezí normalne jak má a startování už skoro nezlobí,Nemáte s tim někdo zkušenosti?

2012-10-09 08:49:37

najdi si (forum-mazda 6-Kolísání otáček při startu, chcípnutí mo ) mozna to bude ono. to kolisani najdes na 2strane

2012-10-10 21:51:27

Nejspíš vadný SCV ventil.

2012-10-14 18:52:53

zdarec lidi mám stejnej problém s mazdou ale 2.0 benzín mpv 88kw. nastartuju chcípne nastartuju chcípne píše to vadná váha vzduchu nemáte někdo zkušenost jestli je to možné aby to tou váhou bylo? píše to přiliš nízký signál... a nemůžu ji nikde sehnat abych to vyzkoušel... když závadu diagnostikou vymažu tak to nastartuje v pohodě

2013-05-01 12:40:29

Ahoj, moc prosím o radu - jakoukoliv radu, která by nám pomohla.

Máme problémy s Mazdou 2 motor 1.4 D F6JA, r.v. 2004, při startování studeného motoru (včera, dnes a jednou někdy minulý týden).

Při startování se normálně rozsvítí kontrolky a po otoční klíčkem startér otočí motorem o cca jednu otáčku a dost, přestane to startovat. Původně (včera) jsem myslel, že dcera povolila klíček dřív než to nastartovalo, ale dnes jsem i sám ověřil, že ne. Stalo se nám to dnes 5 x za sebou a teprve na pošesté to auto nastartovalo (včera to bylo 2x). Od té doby to chytá zase úplně normálně na první ťuknutí. Stejně tak tomu bylo včera. Čili není to tak, že by startér vůbec netočil, nebo že by to točilo a nechytalo, ale otočí jednou a přestane.

Tak a teď MOC prosím radu, proč to když je to studené, otočí startér jednou motorem a přestane to? Jakmile to ale jednou chytne, už to maká normálně.

Toto auto si chce koupit dcera (současnému majiteli se to ještě nikdy nestalo) a tak nevíme o co může jít a jestli koupit nebo radši ne

Moc děkuji za pomoc a typy

Mirek

2014-11-14 13:32:30

Snad to sem patří. Celý život jsem jezdil na naftu a teď jsem pořídil M6 2,3i (2003). Není mi jasné jak dlouho čekat před startováním na "naplnění" lišty benzínem, je zajímavé, že to studené chytne celkem hned,ale když jedu jen kousek (třeba k pumpě), a pak nepočkám se zapnutými kontrolkami fakt třeba 10 sekund, dlouho to točí.

Připadá mi jako kdyby "padal benzín", ale třeba je tu někdo kdo mi poradí...

2014-11-19 11:46:04

Zdravím, zkusím se přiživit na tomto vlákně. Mám M6 2,3 a stejný problém jako kolega v příspěvku přede mnou. Studená chytne hned, ale po krátké jízdě, třeba 1 km točím déle než chytne. Nicméně toto mě ani tak netrápí jako, že poslední dobou točím a nechce chytit vůbec, studený ani teplý motor, točím třeba 10s a nic, po několikátém opakování naskočí. Jezdím denně a za poslední měsíc se mi to stalo tak 10x. Pak se rozsvítí kontrolka motoru "ponorka". Po několika jízdách zhasne, myslím si, že je zmatený motor a jak dlouze točím tak je třeba bohatá směs. Byl jsem s tím v servise a nic nenašli, zrovna se u nich problém se startováním neobjevil. Vyměnil jsem preventivně svíčky. Při jízdě mi zatím nikdy motor nezhasl. Čerpadlo hučí. Nesetkal jste se s tím někdo nebo nějaké nápady na co se zaměřit?Díky.


Odpovědět