Fórum - Téma


starter mazda 6


Fórum 6 GG / GY starter mazda 6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2010-03-18 15:17:24

Zdar pánové, nemáte někdo tip jak efektivně vymontovat starter. Mám Mazdu 6 2,0i benzin rok 2004.

Za každou radu budu rád, je tam totiž přístup jak sviňa

2010-03-18 20:10:52

No myslím, že když vyhodíš vzduch. filtr a trochu naohejbáš ruce, není problem, možná že pokud bysi měl možnost zespodu, třeba tam je lepší přístup,..dělal jsem to už taky, ale horší přístup na starter má 626GE, to je podobné porodu, teda ta demontáž...

2010-03-24 18:49:48

Mám mazdu6,100kw,2003 přišel jsem do auta a starter mi jen cvaká.Baterie je ok,relé taky,i spínací skřínka je ok.Kde může být problém?

2010-03-24 20:16:31

Pokud slyšíš jen cvakání ze starteru, tak to budou nejspíš špatné kontakty v cívce elektromagnetu na starteru.

Opravovat se to nevyplatí ale jde to. Nejjednodušší je dát novou cívku komletní i s kontakty, je stejná jako na 626ce 92- mladší, jen je trochu jinak ten jeden konektor, stačí přihnout.

2010-03-25 16:50:02

Zdar, vprní řadě se koukni na kontakt vedoucí z cívky do starteru(silná kabel 10 matka), jestli není opálený a nejiskří to tam. V tomto případě opatrně vyšroubuj matku,očisti a dej novou a mělo by to být OK.

2010-03-25 19:40:03

Je ale divný že se mi starter roztočí když to propojím natvrdo.Jinak to fakt jen cvaká.Dík za tipy.

2010-03-25 21:31:22

Pokud se jen roztočí když ho spojíš ,,natvrdo" a nevysune se do setrvačníku , tak jsi obešel ty kontakty co jsou upálené pod tim víčken z bakelitu na cívce, tím pádem se nesepne ani ten elektromagnet co vysune rotor, cvakání dělá prto, že se sepne jen ten elekromagnet a vysune rotor do setrvačníku , ale nespojí se ty silné kontakty které roztáčí starter, elektromagnet se ovládá jen tim slabším kabelem který jde do cívky

2010-10-26 14:11:06

Zdravim , měl jsem stejný problém, taky jen cvakalo, měl jsem volný štoub na který se připojuje napájení od zapalování byla tam vůle chvilkově cca 2měsíce jsem to vyřešil zakontrováním (tím pádem se šroub zatlačil na pevno do starteru že se nehýbal a bylo to ok, ted už ale ani to nepomůže takže budu muset startér nějakým stylem vyndat, nevím jak se mi to povede místa je tam opravdu málo (2004, 100KW, 2.0DI) pokud máte někdo rady jak na to budu vděčný

PS : za kolik se dá sehnat nový startér případne vyplatí se jít do staršího např z vrakáče?

2010-10-26 20:23:47

Ahoj, mám zrepasovaný startér dám ho za 2500 kč.

Jak na to 1)odpoj baterku - pól ať neodkouříš váhu vzduchu 2)odpoj konektor k váze vzduchu 3)povol objímku na trubce k vzduch. filtru 4)povindavej hadičky na vzduch. filtru 5)houpavým pohybem vytrhni vzduch filtr (je nacvaknutý na takových špuntech)plech na kterém to drží bývá dost na ..... zrezlý tak si ho hned ošetři a natři 6)auto zvedni na hever a zajisti proti pádu (jestli nebudeš na plošině nebo v jámě) 7)vyndej zespodu motoru ochr.kryt 8)odšroubuj na startéru matici na konektoru se silným vodičem(má na sobě ochranu) 9)Dva šrouby hledej ze spodu, měj ne to baterku jinak si neštrejcháš 10)jeden šroub hledej ze zhora z pravé strany

(takže celkem je na 3 šroubech)

Bez pořádné goly se do toho vůbec nepouštěj

2010-10-30 14:01:47

Zjistil jsem, že je cívka starteru stejná pro mazda 6 2003 benzin,jak na 626ce 92-97, možná i z ty mladší.

Jen je rozdíl v jednom kontktoru, je trochu vyklopený do boku, ale to se dá na cívce upravit, vnitřní části cívky jsou taky stejné.

2011-02-06 21:56:27

jak poznám,že je spínací skřínka v pořádku??,,když propojím startér s + na beterii ´´natvrdo´´ tak mi motor normálně naskočí..reléé cvaká..teď otázka je to startérem nebo spínací skříňkou? prosím o radu

2012-02-16 21:41:54

Zdravím pánové,

mám k Vám prosbu, začal jsem mít taky problém se startérem (mazda 6 kombi 2003 DI 89kW).

Při prvním startu, otočím klíčkem a jakoby se (podle zvuku mi to tak připadá) začne otáčet startét, ale netočí motorem. Podle zvuku mi to připdá jakoby se proti sobě točily ozubená kola s ulámanými zuby... Otočím klíčkem zpět, startuju znovu a už motor točí a chytne nadrc.

Před měsícem to udělalo jen někdy, ale přes ty mrazy a teď se to začalo stupňovat. Teď už se stává, že nastartuju až na druhé-třetí otočení klíčkem...

Raději teď nejezdím, abych nezůstal někde nepojízdný... Prosím Vás o rady, nevíte někdo co může být příčinou a co s tím dělat..? Předem díky za informace!

2012-02-17 06:49:24

Čau, tak to už bude nejspíš pastorek bez zubů. Pokud bys chtěl, mám startér dám ho za 2200 kč. Je z M6 2003 také 89 kw, která měla najeto 164000 km. Je vyčištěný, srovnané póly, uhlíky atd.

2012-02-17 07:52:57

Ondro, mel jsem uplne stejny problem. Delo se to nepravidelne, ale spise za studenejsich startu. Nicmene to samo ustalo. Uz je to neco ke dvou rokum co se mi to stalo naposled. Ja osobne to tedy neresil nijak...

2012-02-17 09:17:16

Je pravdou, že se tak děje spíš za studených startů, po zahřátí motoru už to většinou chytlo hned. Ale na druhou stranu se mi nezdá, že by mrazivé počasí mohlo mít na startér vliv..?

2012-02-17 12:09:32

Sundal bych starter a testnul bych ho jestli správně vysouvá pastorek, podle toho co píšeš, asi nevyjede úplně a tak nedojede do ozubení a točí se a drnčí o zuby na věnci.

2012-02-17 13:16:14

Ok, vyzkouším ho, jak se trochu oteplí...díky

2012-02-17 13:22:42

Zdarec,také můj odhad co píšeš je že se ti sekne pastorek a nevyjede uplně. Vyndat a otestovat.

2012-11-10 14:47:48

Máš ještě startér na M6 r.v 03 2.0 Di (GG) ? Měl bych zájem, dík mobil 732317044

2012-11-16 07:58:33

panove nemam ted pristup k EPC nebo nemate nekdo zkusenost..potrebuji civku na starter k M6 2003 2.0D a netusim zda je stejna pro benziny a tudiz i z 626 ...starter mam ok, jen privodni kontakt na civce je KO.


Odpovědět

1  2