Fórum - Téma


Spotřeba M 626 2,0


Fórum Technický koutek Spotřeba M 626 2,0



1  2

2012-02-15 01:37:52

Však já i taky nestěžuju.. Jen jsem se poptal.. BtW sháním jen disky 14 palců.

2012-02-15 08:31:01

max6 - jasny, dneska se nad tim clovek uz jen zasmeje, je to tak, hlavne at nam to jezdi spotreba nespotreba

2012-02-15 09:29:40

Kdepak, počítač bere spotřebu i u stojícího auta. Stačí vynulovat počítač a nechat auto stát pár minut s nastartovaným motorem a pak vyjet. Počítač pak ukáže i takový hodnoty jako průměrná spotřeba 80l/100 i víc-mnohokrát vyzkoušeno. A u 626 GF hovořit o spolehlivosti Chachá foto je z dnešní cesty do práce po projetí závějí tam mám takovouhle fajn diskotéku. ABS a TCS nefungujou a jeětě svítí kontrolka brzd

2012-02-15 12:14:43

tak to ma jak ktery auto, to mne pocita akorat kdyz se tocej kola, jinak to nescita

MAX6  
J.
2012-02-15 12:50:43

Mě taky,pouze když se auto pohybuje nad 5km/h. Jak jsi psal s tim vynulovánim,tak já ho můžu vynulovat mít zařazenou jedničku a okamžitě dupnout na plyn a zobrazí se mi tam třeba 99,9l/100km a nemusim vůbec stát.

2012-02-15 22:27:02

U 626 počítá průměr po3,2km(2míle), nebo časovém úseku(jak dlouho nevím, u jinejch to může počítat neustále-to mi dělá mitsubishi.

Dobrý důkaz je dnešní zkušenost. Cestou z práce-specielně jsem si to nuloval (kvůli tomuto tématu) a v půli cesty jsem za bílé tmy skončil v dost hluboký závěji-sníh až do půly řidičova okna spotřeba byla 11,5, po 20 min tahání traktorem (nechtěl, ale musel-nemohl okolo mně na tý uzounkatý cestě jinak projet s radlicí) a rázem byla průměrná na 14,5, a to auto neujelo ani metr. Ale dobrá zpráva je, že mi zas pozhasinaly ty kontrolka a ABS už normálně funguje

2012-02-16 05:28:24

Mě to funguje úplně stejně (například: mám průměr 10,4 ale při dlouhém stání i 14,2 a při jízdě to zase padá dolu).

2012-06-06 08:44:23

Můžu potvrdit, že moje 626 GW 2.0 rv 99 taky počítá spotřebu u stojícího auta. Vypadá to, že ji započítá, ale po rozjetí to prostě "přičte" k ostatnímu. Taky jsem měl průměrnou spotřebu 999,9l/100km. Stačí zresetovat počítač, 5 minut stát na místě s nastartovaným motorem a pak se rozjet.

Co se týče okamžité spotřeby, tak mi to nejvíc ukázalo 160l/100km při vyjíždění z parkovacího stání (záběr na jedničku s ještě ne zcela dobržděným autem).

Zajímavé je, že např. takový Citroen Galaxy ukáže max. aktuální spotřebu 30l/100km, asi aby nevyděsili řidiče

A abych se držel původního tématu, tak spotřebu mívám 7,8-8l léto i zima, cca 70% mimo město, ale ne dálnice. Když mám hodně sebemrskačskou náladu a nezdržuju nikoho za sebou, tak dokážu udělat 7,5l/100km.

Jak moc počítač kecá zjišťuju teď, včera jsem natankoval plnou nádrž, tak uvidíme..

2012-06-06 08:56:28

Tak sebemrskačká nálada zanmená 5 l/100 (90-100km/h) stačí odpojit zadní lambdu

MAX6  
J.
2012-06-06 09:03:48

Musim uznat že s vyhozenou zadní lambdou nebo vyhozenym katalizátorem před zadní lambádou je spotřeba daleko nižší a když se vyhodí ten kat,tak i auto o dost líp jede. Jen nastane ta nepříjemná věc že po 100-200km se rozsvítí check engine což teď řešim u sebe (musim převrtat lambádu za 2 kat). Vyhodil jsem kat a i když autu docela dávam tak průměrná spotřeba je 9,7L (předtim 10,8L) a auto jede jak zpraku. Taky to bylo daný tim,že před renovací motoru mi žral olej a první kat byl na odpis.

2012-06-06 09:13:19

JO, kontrolka svítí, ale to mi žíly nerve-pravda, že odpojení lambdy nebylo umyslné, prostě je ta kabeláž vedená naprosto dementně bez ochrany a stačí šutr a kabel je KO. Jel jsem v zimě do lesa na dříví i s vozejkem a domu jsem musel na laně - teda nejdřív dojít sněhem 5km pro druhý auto . Pak chvilku trvalo než jsem objevil zradu, proč to neustále zkratuje pojistku od ECU. Tak jsem lambádu odpojil, s tím, že jestli se nějak závratně nezvedne spotřeba, tak že na ni prdim- výsledek mě velmi mile překvapil a už tak jezdím 2. rokem.

MAX6  
J.
2012-06-06 09:19:28

Já jediný čeho se bojim je,že nevim jaká směs teď jde do motoru. Teoreticky by ta druhá lambda měla bejt jen kontrolní,takže by na směs v motoru neměla mít vliv,ale věř tomu... Motor mam teďka ve fázi zajíždění a nerad bych aby se mi špatně vyhřály válce. Co jsem koukal na zápis s diagnostiky,tak chybu to zapíše ždycky v otáčkách okolo 2500ot. a nad 3000ot. je to v pořádku což nějak nechápu.


Odpovědět

1  2