Fórum - Téma


Spotřeba diesel 105Kw


Fórum 6 GG / GY Spotřeba diesel 105Kw

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5

2011-10-09 09:37:22

Mám mnoho přátel, kteří mají auto s DPF. Jezdí hodně ve městě a několikrát do týdne auto provětrají i mimo město a nikdo z nich s DPF neměl problém. Takže buď je problém v uživateli, který si koupí naftový dvoulitr na popojíždění po městě, nebo nevím, kde se berou zdejší problémy s PDF. A odstraňování DPF? Klasická česká prasečina. Ostatně to potvrzuje i výše uvedená praxe německé policie.

2011-10-09 10:17:52

To je diskuze do pořadu Václava Moravce Řekněte těm vaším kolegum že to jde odstranit už.

2011-10-10 12:58:26

Už vidím jak německá, nebo kterákoliv jiná policie zjišťuje diagnostikou jestli je filtr odstraněn či nikoliv. Tohle byl opravdu povedený příspěvek.

2011-10-10 20:04:53

navic,pokud vim,tak Kuba to dela tak,ze by stejne prdlacku zjistili,to nezjisti ani v autorizaku,ze tam filtr neni,pokud to neprohlidnou vizuelne.Pocitac je na to kratkej,takze se tomu prispevku taky jen smeji

2011-12-09 19:24:08

Mám 10 dni vykuchaný DPF u M6 -105kW. Spotřeba byla 6,5l, poté 5,7 - 5,8l při jízdě 50/50, s průměrnou rychlostí cca 67km/., A co dál uvidím.

2014-02-06 16:29:25

Na kolik vyjde to odstranění filtru pevných částic

2014-02-07 22:36:46

Můj dojezd 105kw 950-1000km dle způsobu jízdy

2014-02-12 13:21:23

natural: I teď v zimním období? Já míval podobný dojezd jako Ty, ale nyní v zimě už je dojezd okolo 900 km +/- (spíše méně) město, mimo město tak napůl... anebo od jistého zimního data cpou do nafty nějakou příměs, kdy spotřeba roste a dojezd klesá?

2014-02-12 13:59:08

Radinho: Ano i teď. 950 tak normál, kolem 1000 spíše delší cesty. Ale mám mimo provoz nezávislé topení, takže mě napadá, že to by mohl být ten důvod

2014-02-13 07:32:04

Vím že můj nasledující komentář moc nepatří do tématu ke spotřebě dieslu, ale dojezdu o kterém se bavíte se týká. Snímek níže vypovídá o tom jak lze jezdit s 1.8 benzín. Chyba palubáku to není protože průměrná spotřeba dle tankování byla okolo 5.7l/100km Musím k tomu ale dodat, že to bylo loni na jaro, jezdil jsem převážně sám, motor moc nevytáčel a jezdil trochu hlavou. Na druhou stranu ale při cestách převažoval kopcovitý terén - ono u nás na Valašsku to jinak není.

2014-02-13 09:07:19

No tak ten dojezd dle palubního počítače je trochu dost zkreslený...

Když natankuji plnou nafty, tak mi dojezd naskočí dokonce až někam k 1150 km, ale nakonec při téměř prázdné nádrži je finální výsledek těch "mých" 900 km... a to mám dle pal. poč. průměrnou spotřebu 5.7 l/km nafty.

Na to se nedá vůbec spoléhat. Ale asi to někdy testnu a budu jezdit jen dálnice - měl by to vyjít na Praha - Brno a zpět dvakrát a ještě jednou z Prahy do Brna a pak něco málo v nádrži zbýt. Až tento pokus udělám, zveřejním zde

2014-02-13 10:06:57

radinho: Až tak moc zkreslený asi nebude, protože podle výpočtu 1090km / 100 * 5,7 l = 62,13 l což je objem nádrže. Druhá věc je ta, že určitě poslední minimálně 3 -4 litry v nádrži bude PPC ukazovat dojezd 0 km. A to je právě ten klam v nelineárním odpočtu zbývajících km, respektive sichr auta, aby nezůstalo někde na suchu

2014-02-13 18:35:10

pavel473: On ten dojezd co ukazuje palubák se dá u šestky docela krásně ovlivnit co ukáže.

Hodnotu dojezdu počítá totiž z množství paliva spotřebovaného za posledních 20km jízdy vůči zbývajícímu množství paliva v nádrži.

Takže i já s mojí 2,3kou kdybych jel například tady z lyžovačky z hor, což je asi 25km víceméně z kopce a pak bych zajel na benzínku, kde bych vzal plnou, tak se mi taky ukáže přes 1000

Naopak, když bych to před tankováním posledních pár km pořádně osolil, tak mi to pak ukáže s plnou klidně třeba 300.

Takže ten dojezd je opravdu spíše orientační a musí vždy člověk kalkulovat i s okolnostmi další trasy a stylu jízdy.

Navíc o přesnosti občas pochybuju, když už mi to ukazuje --- což je dojezd menší než 50km a ujedu klidně víc jak 150

2014-02-18 13:34:58

Randihno: Píšu veřejný EDIT. Teď jsem bral o víkendu a najel jsem na ní 880km. Asi jsem taky chytnul zku** aditivovanou naftu co mazdě nechutnala. Je pravda, že hodně foukal vítr, ale i tak píšu ať víš.

Tankováno u stejné čerpačky a VIF taky jako vždy.

2014-02-18 14:10:02

natural: Tak to jsme na tom s dojezdem zhruba podobně. Tankuji převážně LukOil, ale zkoušel jsem i Shell a OMV - mno, výsledek to nijak neovlivnilo. Jednou jsem dokonce risknul TankONO, ale tam už mě brát palivo nikdo nikdy neuvidí, za ty problémy s autem to nestojí.

Deri: Kde Ty člověče chodíš na ta moudra? Samozřejmě s dojezdem je to přesně tak, jak píšeš, viz mé foto z testu :

2014-02-18 14:12:40

Jojo ty dojezdy jsou dobrý, hlavně když člověk jede z kopce a zastaví natankovat plnou

2014-02-18 16:17:12

radinho: jó mít přes čtrnáctset km dojezd to by bylo slušný

to by byla spotřeba někde kolem 4,4/100

2014-02-18 16:22:14

deri: taky mi kolikrát po dotankování ukazuje dojezd přes 900km, což je v praxi celkem nereálný kor když vím, že dojezd nula to ukazuje a v nádrži obvykle zbývá pořád cca. 8 litrů benzinu

2014-02-19 06:20:36

Aha, tak to se s mým příspěvkem o dojezdu benzínu omlouvám, zmátlo mě to, takhle jako vy jsem to nikdy nevypozoroval. Tedy že se dojezd počítá podle průměru za posledních pár km

2014-02-20 11:40:42

vitus: jsem se svym benzinovym dvoulitrem najel v lete 950 na jednu nadrz takze realny to je .. :-D ale to byla taova kua nuda ... :-D


Odpovědět

1  2  3  4  5