Fórum - Téma


sportovní pružiny


Fórum 6 GG / GY sportovní pružiny

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-05-30 23:24:07

thomas17: vždy je lepší vše dělat najednou. pokud jsou tlumiče starší a nasadíš na to nové péra, ke všemu snížené, o to rychleji ty tlumiče odejdou. a pokud jsou načnuté nějaké čepy, ozvou se taky o to rychleji. často takto člověk postupně vymění celý podvozek

2013-05-30 23:28:26

radomiláček:

No já právě taky do měsíce či dvou když se mi zadaří v nové práci plánuji dát sport.pružiny jako tady Deri, proto se taky poohlížím po Tlumičích. Sice má Mazda 130t km a je to auto původem z Německa, ale i tak bych asi už dal i tlumiče nějaké tužší třeba :)

A jinak čepy a nápravy ty jsou v pohodě, jak opticky tak zkouškově :) ale kdoví co se může objevit :)

2013-05-30 23:33:14

Tak mě by tlumiče šly stejně brzy do háje. Viz tahle moje fotka. Je tam vidět, jak už tekly a proč něco rozebírat dvakrát.

http://www.mazdaclub.cz/g.../102595/full/p4220669.jpg

2013-05-30 23:38:55

deri: tak tady to je jasné. a je vždy lepší to udělat najednou. nemám rád, když se něco dělá na autě, já si všimnu jiné počínající závady, majiteli to oznámím a on se na mě dívá jak na vydřiducha, který se z kšeftu snaží vymlátit maximum. a pak jsem za ....., když za měsíc se rozdělává to stejné, i když jsem před tím varoval. i proto jsem přestal dělat auta známým a už opravuji jen své (pokud zrovna nějaké mám, ale až se dám do kupy, koupím si premacy nebo šestku )

2013-05-30 23:39:43

deri: No fuj to je ale rezavé :P ten třmen to mi připomíná úplně mojí Mazdu

no je tam vidět jak je to orosené... já to mám o něco menší myslím na jednom ze zadních. Ale zatím to sedí a nemlatí. Takže to musí ještě vydržet nejdřív brzdy pak podvozek :) a mezi tím jen nějaké lehké úpravy :)

2013-06-13 17:00:27

No dneska sem se dozvěděl úžasnou zprávu. Vrchní uložení a ložiska předních tlumičů mám úplně v p***** a v český republice je nikdo nikde nemá skladem, takže doufám, že mi je seženou co nejrychlejš z Německa a druhá půlka tý krásný zprávy je, že to uložení na jednu stranu stojí přes 4000

MAX6  
J.
2013-06-13 17:04:57

deri: Co jsem koukal,tak OEM kód kompletního předního horního uložení na tvoje auto je GJ6E-34-38YB. No a to když jsem zadal do eBayje,tak mi to vyfluslo tohle 1222Kč za oboje dvoje i s počtovnym: http://www.ebay.co.uk/itm...teile&hash=item19cd5c6977

ale je tam samozřejmě víc prodejců a víc možností....

EDIT: Je ale možný,že na tom eBay je ta starší varinata uložení,protože prodejce tam má napsanej kód jak pro starší,tak pro novější varinatu

2013-06-13 17:25:43

Právě že co jsem dneska viděl i rozebraný tak to uložení co tam mám se skládá z dílů GJ6A-34-341A, GJ6E-34-38X a GJ6E-34-380A a ta druhá verze co je jeden kus pohromadě tam moc nepasuje.

MAX6  
J.
2013-06-13 17:28:19

deri: Hmm,tak to je v háji. Co jsem koukal,tak většina těch prodejců tam má napsaný u toho uložený obě dvě tyhle varianty,takže je to spíš ta starší varianta (to jak na obrázku vypadá jako celek).

2013-06-13 17:32:57

max6: No i v tom servise sou z toho dost nervní, protože bez toho uložení se to nedá složit a sundat ze zvedáku a já potřebuju mít za 14 dní auto ready na dovolenou

Když se to s**e, tak se to s**e.

MAX6  
J.
2013-06-13 17:36:04

deri: Tak jinak,asi už jsem to vykoumal . Když to koupíš jako celek (smontovaný),tak to má OEM kód GJ6A-34-380C,ale kdyby jsi to chtěl kupovat po částech a smontovával si to sám,tak opravdu ta horní kovová plotna má číslo GJ6E-34-38YB, ložisko GJ6E-34-38X a ta prachovka GJ6A-34-341A.

Takže jestli to dobře chápu podle katalogu,tak GJ6E-34-38YB + GJ6E-34-38X + GJ6A-34-341A = GJ6A-34-380C

Tim pádem to co je na tom eBay je správně i pro tvoje auto.

2013-06-16 22:57:11

Tak pomali ale jistě zvažuji že hodím na Kombíka něco nového.

Tedy hlavně teď brzdy, a snad se mi povede našetřit ještě na podvozek. Ale absolutně netuším jestli tam dát nové Tlumiče a jaké. Jelikož všechny tlumiče nacházím furt na před FL verze :-/...

Docela mě zaujalo toto:

http://www.ebay.com/itm/K...sh=item1e6499a5b2&vxp=mtr

Ale dávat ještě skoro 4tis za poštovné se někdo trochu zbláznil ne ? Péra by asi takový problém nebyl šel bych asi jako tady kolega Deri do H&R -35/35 mm ... ale říkám si že bych taky rovnou už dal Tlumiče. Než to třeba za měsíc nebo půl rok měnit :-/

Poradí tu někdo ? nebo doporučí něco ? popřípadně pod jakýma kodama to hledat ? e-bay a podobně.

2013-06-16 23:20:19

thomas17: Já sem si koupil tlumiče Bilstein B-8 vyplnil sem poptávkovej formulář na webu http://www.tlumice-bilstein.cz/ a mejlem mi za chvíli přišla cenová nabídka a během chvíle po pár upřesňujících mejlech sem je měl objednaný a do dvou dnů byly doma.

2013-06-17 06:02:29

deri: Ano taky jsem koukal na tento web. Jen jsem ještě zkoušel hledat někde na netu vlastně zhruba za kolik kdo je nabízí. Na německém e-bay jsem něco málo objevil, ale vždycky mě přišlo že to jsou jenom přední nebo zadní teď přesně sakra nevím :D nikde jsem nenašel že by třeba někdo nabízel komplet 4ks na celé auto.

No asi to udělám podobně jako ty. A jinak už to máš na autě ? nebo stále řešíš problém s tím uložením ?

2013-06-20 17:29:10

Tak a je to tu !! Dneska se mi konečně auto vrátilo domu

První dojmy naprosto super a teď mi ten podvozek konečně přijde ideální, tak jak má bejt

  • V zatáčkách to sedí jako přibitý
  • Snížený to je tak akorát, že nikde ani na retardérech nebo nájezdech neškrtám.
  • Nepozoruju žádnou extrémní tvrdost, která by negativně ovlivňovala pohodlí jízdy.

Ještě nemám pořádně zajetý brzdy, tak ještě nemůžu moc divočit, ale sem fakt spokojenej.

Takže za mě H&R -35mm + Bilstein B8 jasný doporučení

do budoucna ještě budu asi uvažovat i rozšiřovacích podložkách, aby kola nevypadaly tak utopeně.

2013-06-20 18:19:42

Deri: moc pěkné! večer hodím taky fotku pro srovnání, jen já mám zatím origo tlumiče + eibach, ale je to neuvěřitelný rozdíl, jak to sedí jinak, zda se mi to nebo je předek nepatrně výš než zadek?

2013-06-20 18:24:41

Když se koukneš na fotku, tak je podlaha v rovině se silnicí, ale auto má o dost vyšší blatníky vpředu než vzadu. (a zadek mám taky trošku víc zatíženej, než je běžně, protože tažný zařízení je o dost těžší, než klasická výztuha nárazníku) a taky si myslim, že si ty péra ještě kousek sednou.

Tady porovnání stavu před a po snížení (foceno přibližně na stejném místě)

2013-06-20 18:28:22

Jo mas pravdu ale vypadá to skvěle a ty zadní světla tomu fakt sednou to bude jedna z věci, kterou v budoucnu poridim

2013-06-20 20:06:27

jirka_cb: ahoj maš pěkne letky ve předu taky je shanim mužeš my poradit kde si je koupil?

2013-06-20 21:50:36

Ještě tu mám nějaký údaje, co jsem změřil před a hned po výměně:

  • Nejnižší místo předního nárazníku bylo 18 cm nad silnicí a teď je přibližně 15,5 cm
  • Nejvyšší místo předního lemu bylo 67 cm nad silnicí a teď je to přibližně 65 cm
  • Nejvyšší místo zadního lemu bylo 66,5 cm nad silnicí a teď je to přibližně 64 cm

Zkusím zopakovat měření ještě jednou za nějakou dobu až si to sedne.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6