Fórum - Téma


sportovní pružiny


Fórum 6 GG / GY sportovní pružiny

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 6

2013-05-01 23:34:41

deri:

Ty jo to jsou parádní ceny

By se mi líbilo i těch -50mm ale zase si říkám jestli to není na ty naše tankodromy moc, a jak by to zvládali také orig.tlumiče a geometrie

2013-05-01 23:36:10

thomas17: Na -50 už bys nejspíš musel dávat i sportovní tlumiče a asi i upravit zadní lemy, protože tam už by ti šly kola dovnitř.

MAX6  
J.
2013-05-01 23:36:57

thomas17: 50mm je už hodně. Nevim jak M6 by to zvládala ohledně škrtání pneumatik,ale spíš bych to viděl i na výměnu tlumičů za něco lepšího. Ty origo už by mohli dostávat hodně na pr.... a možná by už seděli i na dorazech.

2013-05-01 23:41:11

max6 a deri:

Těch 50mm jsem plácnul :) vím že by to bylo hodně to už by pak bylo rovnou lepší koupit štelovací podvozek si myslím ;). Navíc jak říkám mám tam 17" náctky a tam toho místa už tak není hodně.

Jinak si myslím že těch 30mm od Eibach a nebo 35mm H&R je tak akorát. A to by mohly i zvládat origo tlumiče. Popřípadně nějaké Kayaba s něma jsem měl vždy jen dobré zkušenosti :)

MAX6  
J.
2013-05-01 23:44:56

thomas17: Ono kupovat sportovní tlumiče a sportovní pružiny,tak to už asi vyjde levněji komplet štelovatelnej podvozek a ten se většinou dělá přímo na typ auta,takže to může schodit jak chceš (teoreticky). Já u sebe teďka schodil o 40mm a musel jsem přitvrdit útlum,kdybych náhodou někde skočil,tak ať mi ty moje 17" taky někde neškrtli.

2013-05-01 23:49:13

thomas17: Tak ono ač se to možná číselně nezdá, tak 17tky se základnim rozměrem pneu 215/45 maj menší průměr, než 16tky nebo 15tky takže v tom bych problém neviděl(a vzhledem k ET disků, tak jsou 17tky i trošku utopenější), ale i tak co sem si u sebe měřil, tak normálně mám mezi kolem a okrajem blatníku na vejšku vzadu tak 45mm (+ rezerva co dává zaoblení pneumatiky), takže těch -35 už bude při zatížení asi tip ťop

2013-05-01 23:50:09

max6:

To chápu a věřím :)... ale co jsem koukal tak štelovák na M6 se cena pohybuje kolem 20tis. Což je pro mě teď opravdu hodně takže si myslím že ideální varianta zatím jsou ty pružiny -35mm nebo -30mm. To je pouze jen můj osobní názor :)

časem kdoví :) hlavně se teď se začíná oteplovat takže M6 půjde na hever, dolů zadní kola, zadní lemy(ten koberec) a kompletní ošetření tam + přebroušení míst kde to začíná reznout už. Když jsme u toho vyčtu ve velkým TP přesný kód mé stříbrné barvy na autě ?

A potom si budu muset nějak poradit s vystříkáním dutin a stříknutí spodku. Ale vůbec nevím kde to udělat, jelikož nemám zvedak ani kanál :-/.

Edit :

Teda stavitelný podvozek TA Technick do 15 tis se dá sehnat no. Ale Weitec je kolem 20tis

MAX6  
J.
2013-05-01 23:59:51

Jojo,ty plně štelovatelný jsou od 18000Kč vejš,když se bavíme o něčem kvalitnějšim co umí hodně věcí. Takoví ty co toho moc neuměj (maximálně útlum a přepětí pružiny),tak třeba od Tokico jsou okolo 12000-15000Kč

Mimo topic

Thomas17: Barvu najde ve velkym TP někde v kolonce karoseria a nebo mi pošli interkou VIN a já ti ho napíšu.

2013-05-02 00:04:44

max6:

No já když už teda stavitelný tak bych asi šel do něčeho lepšího. Když už tak už... a ne jak někteří mí "přátele" tak si kup JOM podvozek, jenže JOM nedělá na Japonce nebo aspoň né na M6 a pak co jsem našel nějaké za 10tis a podobně tak to nic neumí a akorát bych si na tom odpravil nápravu.

OT:

Vin ti pošlu jinak zítra do interky, mám to v autě a už se mi nechce běhat ven :D:) jinak moc díky :)

MAX6  
J.
2013-05-02 00:08:34

thomas17: Ty plně stavitelný maj výhodu i nevýhodu. Výhoda je že jsou prostě plně stavitelný a horní uložení mají s kovovym ložiskem,ale nevýhoda je právě to ložisko,který je dobrý jednou za rok rozebrat a namazat tukem na ložiska jinak po zimnim prosolení silnic odejdou do věčnejch lovišť. Takže to znamená jednou ročně to celý rozebrat

2013-05-02 00:12:00

max6:

No tak na druhou stranu to je asi to nejmenší to celé rozebrat, i když věřím že to je dost velká pakarna ;) Ale lepší než koupit podvozek který ti vydrží rok nebo rok a půl a pak ti začne skřípat a vrzat viz třeba JOM podvozek.

Navíc co jsem se bavil, tak prý v pohodě originál podvozek vydrží tak 300 tis km nevím zda-li je to pravda. Ale pokud ano tak je to hezké. a nikdo mi to nechce věřit z "přátel" kteří mají VW Golf, Felicie a podobně ;) nebo jeden co teď machruje s novým Superbéčkem

MAX6  
J.
2013-05-02 00:14:10

thomas17: Záleží na silnicích,stylu jízdy a naložení(zatížení) auta. U mě udělal originální podvozek po 10 letech a 180000km pápá.

2013-05-02 00:17:41

max6:

To mi je jasný že záleží na všech těchto okolnostech. Jako neříkám že to vydrží všechny nebo že to tak musí vydržet.

Ale při mém dotazu po jak dlouhé době se mění podvozek ? nebo silentbloky a podobně.. Mi řekl zhruba do 300 tis km tě to nemusí zajímat skoro... Navíc si myslím že podvozek Japonců je trochu na jiné úrovni než němců ;) Třeba podvozek na M6 originál mě už tak přijde jako hodně sportovní a tuhý ;) oproti třeba origo podvozku Škodovce VW nebo Seatu

2013-05-02 00:19:32

Něco na tom bude. Měl jsem předfaceliftovou 6ku nalítáno 350tis km a podvozek v cajku. Samozřejmě i motor:)

MAX6  
J.
2013-05-02 00:20:48

thomas17: Jak říkam je to různý. Otec na M6 MPS měnil oba přední tlumiče protože vytekli ve cca 140000km a na levym bylo prasklí i horní uložení. Je pravda že se s tim autem nejezdí na nákupy.... Ale je to stroj a s takovejhlema výdajema počítáme.

2013-05-02 00:23:40

thomas17: No mě ten podvozek taky přišel docela tuhej, než sem si zajel do Mostu na okruh a Marabu mi řek, že se mi to v zatáčkách dost naklání (vevnitř to ani nebylo cejtit) a pak jsem se našel na tomhle videu http://youtu.be/G5bMzDdOAsg?t=1m25s v tý další zatáčce je vidět, že ta prdel je dost měkká

2013-05-02 00:23:58

max6:

Tak u MPS-ka bych to i chápal přeci jen tam ta náprava a všechno dostává lehce jinak na prdel než slabší verze :)

Mě se jen libí že když řeknu že jsem slyšel o tom že podvozek u M6 originál by měl vydržet 300tis tak jsem hned za vola a kretén* a podobně... a že takové auto neexistuje co by to vydrželo, a ať to dokážu a že pokud něco takového existuje tak že bude chodit celý život po rukou, a že neunesu kritiku a že mám moc velké ego a podobně.

Takhle mě vidí lidí kolem mě, a co jezdí ve Škodovkách , Seatech a VW Golf a podobně, kteří nikdy nepoznali kvalitu Japonské káry

2013-05-02 00:27:10

deri:

No jen lehce měkká je. Ale je fakt že ve vnitř to ani tak necítíš, zkoušel jsem si serpentíny jednou na těch 17" náctkách a ani to nekvičelo a ani mi nepřišlo že se to naklání a to se většinou ty otáčky projíždí tak 40-60 km/h a já to švihal ve 80 cca

2013-05-02 00:28:37

No každopádně se těšim, až ten upravenej podvozek provětrám v Mostě na podzim (snad nebude sněžit)

MAX6  
J.
2013-05-02 00:28:59

thomas17: No tak o koncernu hitlerwágen se opravdu bavit nemusíme. Je hezký že ho maj univerzální,že podvozek z Pola se dá dát i na Pasata,ale to je jako bych narval podvozek z M2 do M6 a jenom přišponoval pružinu. Nemaj náhodou kombíky u Mazdy taky jinak nastavenej podvozek ? Třeba z M6 MPS jde v pohodě dát na M6 klasiku,ale opačnym směrem to neni doporučený.Prostě každá mazda je nějak vyladěná.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6