Fórum - Téma


sportovní filtr diesel


Fórum 6 GG / GY sportovní filtr diesel

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2010-01-14 10:07:29

Ahoj mozno sa to tu uz riesilo, ale nikde som to nenasiel...pomoze mi vymena za sport. filter npr. JR, alebo KN za origo do mojej M6 (100kw), lebo niekde som vygooglil ked typek tvrdil ze sa mu znizili o 300rpm tah turba a ze mu to taha od 1500teraz...mate niekto stym skusenost?

oplati sa mi vobec menit filter za sportovy, dik

2010-01-14 11:07:50

ja mam KN a co ja viem, rozdiel nepozorujem, ale tak ak ho kupis v dobre cene, tak sa ti to po par prehliadkach vrati, kedze bavlneny staci prat

2010-01-14 16:35:53

ja som na mojej vymenil zajeb.ny suchy kn za obycajny papierovy original a zatah motora sa posunul o par otacok nado. a ak ti mozem poradit ked uz budes davat bavlneny daj vlozku do original obalu , nie hrusku

doris  
Doris
2010-01-14 16:57:01

Máme Green filter - vložku v origo boxu sání a znát to trochu je. Když jsme dávali papírák od Mannu, dokonce se motor dusil, s origo filtrem to bylo lepší, ale Green se nám zatím jeví nejlépe, takže u něho zůstaneme.

2010-01-14 20:43:40

mám KN vložku v dieselu - podle mě turbo zabírá dřív, ale nemá tak razantní nástup - tak si vyber, ale celkově je to podle mě nahovno - jen placebo

2010-01-15 00:03:22

doris, co je green filter?

2010-01-15 07:44:24

Ten green som uz niekde videl, je to vlozka zelenej farby.. tak rozmyslamze si asi kupim sport. vlouzku kvoli tomu opakovanemu pouzitiu .. len aby mala mazdicka zatah taky ako teraz a nie horsi

2010-01-15 08:10:27

jestli vložka green nebo KN je úplně jedno - je to cca to stejný - hořší zátah mít nebudeš, ale ani ne moc lepší

je to placebo za 1.500 CZK

doris  
Doris
2010-01-15 10:26:48

Green filter jsem viděla na DMku (www.autodoplnky.cz), odtud jsme ho koupili i my.

http://tuning.autodoplnky.../vlozky-airbox/smid-5670/

Mají ho myslím i zde:

http://www.tuningshop.cz/motor/mazda/

Tvarově je identický s origo filtrem - rámeček je po obvodu gumový a třívrstvou bavlnu chrání jemná celoplošná mřížka. Propouští to více vzduchu, takže motoru se líp "dýchá". Markantní rozdíl to samozřejmě neudělá, ale my jsme zlepšení poznali. Motor lépe tahá i v nižších pásmech oráček, ochotně jde do otáček, celkově je trochu živější. Takže spokojenost. Nemusíme kupovat každoročně nový filtr, stačí ho jen vyprat a naimpregnovat olejem. S KN nemám zkušenost, ale bude to myslím +- nastejno. K filtru je důležité mít i čistící a impregnační sadu.

2010-01-21 10:22:28

niekde som cital ze sport. filter prepusta viacej prachu a mozu sa mi rychlo zaniest vstreky, ci odist vaha vzduchu..mate stym skusenost, ako dlho uz pouzivate sp. filter? ako je to s olejovanim filtra?

dik

doris  
Doris
2010-01-21 10:36:28

No tomu brání právě ten impregnační olej, který na sebe váže zrna prachu. Jednoduše se to nastříká na obě strany filtru(vložky) a olej nasaje do bavlny. Jinak vždy při čištění filtru čistím i airbox a prověřuji čistotu v potrubí za ním a to je dokonale čisté, čili nepropouští to žádné nežádoucí látky. I zadní strana filtru je krásně čistá. Už ho používáme cca 100.000km, vše je v pořádku. U noname bych měla obavu, ale Green a další prověřené značky jsou bez problému.

2010-01-21 11:24:27

Dik Doris, pojdem dotoho

doris  
Doris
2010-01-21 13:00:54

My jsme s tím moc spokojeni, máme tu klasickou vložku v origo boxu, co 5000km ji vyperu a naimpregnuji originálními přípravky a jezdím jedna radost. U nás jsou dost prašné cesty, takže filtr peru častěji, ale vydrží i déle než 5000km. Vyprání mi zabere asi 5 minut, pak se to pár hodin suší, nastříká olejem a je to jak nové. Pořizovací cena filtru se nám už i přes údržbu několikrát vrátila.


Odpovědět