Fórum - Téma


spojkový pedál vrže


Fórum 6 GG / GY spojkový pedál vrže

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2010-11-07 23:31:04

Tak...konečně mužu vložit nějaké foto. Krom ošetřeného podvozku mam i navoskováno na zimu dle receptury a know-how doris, za což jsem jí vděčný že tu zveřejňuje. Výsledek je grandiózní. Ochrana je naprosto parádní. Stačí se dotknout karoserie a hned člověk pozná že je lak dobře chráňen. Takový výsledek se mi ještě nikdy nepodařil. Už nidky nebudu používat nic jiného.

2010-11-08 00:01:37

nadhera

doris  
Doris
2010-11-08 07:41:51

Gratuluji, je to skutečně nádherné! Moc mne těší, že jsi spokojen, já si tuto směsku s drobnými úpravami míchám už mnoho let vzhledem k dlouhodobému ochrannému účinku na laku a též šetrnému vyleštění. S každým dalším voskováním to bude ještě trvanlivější.

Podvozek taky super, je vidět, že máš to auto moc rád a skvěle se o něho staráš.

2010-11-08 08:46:16

ten podvozek sis dělal sám?

2010-11-08 12:29:51

Ano podvozek sem dělal sám....celková doba práce byl asi 10 dní od rána do večera. Z toho samotné stříkání pouze 2 dny...zbytek byl odstranění koroze...což je opravdu nejnáročnější práce. Moc děkuji za pochvaly..Jinak jsem se chtěl ještě zeptat ....je normální že osilovač při úplném rejdu....a "zaražení" se volantem do uplného rejdu, případném tlačení volantu dál...posilovač vydává sičivé hlasitější zvuky. Vím že to dělá spousta aut...ale nevím zda u takovéhoto novějšího auta to neni předzvěst něčeho. Dělá vám to taky? Díky

2010-11-08 13:51:52

Moc pěkná práce! Je vidět, že máš své auto rád

Jinak z vlastní zkušenosti můžu říct, že při plném rejdu spíš občas jakoby "rupne" volant a trošku se zvýší otáčky, ale nějakýho syčení jsem neslyšel.

doris  
Doris
2010-11-08 14:52:43

Může to tak dělat, když jede čerpadlo posilovače naplno, právě v těch krajních polohách by se to nemělo moc dlouho nechávat trápit. Sice nevím proč , ale upozornili mne na to mechanici.

2010-11-08 15:22:04

tak je to snad normální no

2010-11-11 04:35:43

jde o to,že čerpadlo posilovače žene pořád olej,ale v krajní poloze už není kam s tím řízením hnout,takže něco jako držet motor v otáčkách na omezovači.na chvilku to nevadí,ale držet ho tam delší dobu asi nebude nejrozumnější

2010-11-11 14:03:14

To já vůbec netrápim....spíš když náhodou zatočim úplně a "dotknu" se dorazu tak že to dělá ten zvuk...zda je to normální a dělá vám to taky. Je to takovej šumivosičivej zvuk. Těžko se to popisuje ale určitě to znáte. Dělá to hodně aut. Ale nevim zda je to normální.

2010-11-11 21:21:41

ano je to normální

2010-11-11 21:43:22

tak děkuji

2010-11-12 04:04:53

2010-11-12 07:12:39

je to normalni ... v cerpadle je "pretlakovy" ventil, ktery olej pri prekroceni tlaku (rejd v dorazu, kola oprene o obrubnik apod.) prepousti misto do posilovace zpatky do nadobky .. a to vydava zvlastni zvuk

kazdopadne je konina ten bypass pokouset, jednou nemusi zafungovat tak jak ma, a streli hadice nebo tesneni v servu ... cerpadlu ty zbytecne tlaky taky nedelaji dvakrat dobre

ta ochrana podvozku vypada perfektne ... skoda ze jsem tak lenivy .. a hlavne ze nez mi auto staci rezavet, tak ma najete pul milionu .. takze asi pro me zbytecna prace

2010-11-26 23:03:24

zdravím vespolek a hlásím se též do klubu (nechci zbytečně zakládat nové vlákno, tak to píši sem),

ve čtvrtek jsem se po dlouhém (cca týdenním) zvažování rozhodl koupit jetou M6 combi (vy to tady jistě rádi nečtete, ale dost jsem uvažoval o mondeu.., nakonec zvítězil požitek nad pohodlím :-D ).

Je to ročník 2007, 2,0l diesel 105kW, dovoz Holandsko (nechal jsem udělat prověrky Cebia - vše ok).

Najeto má něco přes 134k km (odpovídá i dle technika Cebie), rozvody patrně ne (dle el. knížky poslední servis v cca 98k km).

Na čt příští týden jedu do značkového servisu ve Zlíně na vstupní vyšetření a asi ty rozvody. Nicméně do budoucna bych se raději svěřil do péče některého z fandů značky, který autu rozumí, není tak drahý jako značkový servis, a hlavně poradí a dá věci do souvislostí, event. doporučí nějakou tu vymazlenost pro radost. Neznáte někoho poblíž Uherskému Hradišti?

Jinak - dnes první delší cesta - UH-Brno - a v zatáčkách (Buchlovské hory - ráj to motorkářů) super!! Dosud jsem jezdil octavií, 1,9 TDI 81 kW (najeto přes 311k km) a ten rozdíl je fakt poznat - hlavně tuhost karoserie a podvozku při drobné korekci volantem (a to jsem se krotil, bo tam to bylo na letních a zpět na funglovkách zimních Michelin A4). Na druhou stranu - octavií jezdím za 5,2l/100 a M6 mi dnes ukázala 8,3 ... snad se to po rozvodech trochu spraví, bo do diselu jsem šel proto, že ročně najedu přes 30k km...

2010-11-27 09:54:45

Rozvody ti spotřebu nesníží :) to se vrať na zem .. a ještě než si koupil m6 FL. Tak si měl zabruslit sem a počíst si příspěvky M6 SPOTŘEBA jediný čím se dá srazit v tvém případě spotřeba je vzduchový filtr (pokud je v háji) A zapomeň na spotřebu jako u vochcáfky. Měl jsem ji taky a to auto jsem k smrti nenáviděl ,jen tu spotřebu 5l To byla jediná přednost . Teď mám M6 2.0di 100kw a po kompletním servisu fitrů a náplní 6.2 závod spotřeby až po normální 6.7 dlouhodobá a ani tam se s Faceliftem nedostaneš jelikož má DPF http://www.mazdaclub.cz/f...otreba-diesel-105kw-51723 ..

2010-11-27 14:02:07

samo, že jsem si spotřebu pročítal před koupí na více místech - ale víceméně všichni uváděli hodnoty kolem 6,5-8 litrů. Kdybych se dostal pod 7,5 tak budu spokojenej. To s tím DPF a jeho vlivu na spotřebu jsem nevěděl, ale kvůli úspoře půl litru ho z tama kuchat nebudu.

Co se týče rozvodů - to jsi mě zaskočil - u vochcávky (hezký) mi vždy po rozvodech a seřízení ventilů spotřeba klesla tak o 3-4deci..

Každopádně M6 jsem kupoval spíš na nelší trasy, na denní dojíždění do práce jsem si nechal octavii.

2010-11-27 14:23:50

Ahoj, tyto auta mají spotřebu 6,5 litrů, ale musí být v pořádku... Stav se... Kouknem na to...

doris  
Doris
2010-11-27 16:18:22

No tak při takové spotřebě se už ten diesel moc nevyplatí. My máme s benzínovou 1.8 spotřebu jen o pár deci vyšší.

2010-11-28 18:36:35

Zdravím všechny. Mazdička má nové obutí, Dunlop winter response. A musim říct že je to super. Dnes jsem mohl vyzkoušet na sněhu i na ledu. Přilnavost stoprocentní. Původně jsem chtěl dunlop wintersport 3D páč dopadaly výborně v testech, bylo mi však řečeno v pneuservisu že jsou spíš na sníh a maj větší odpor a i spotřebu paliva. Ty moje maj 3 velký odvodňovací kanály takže sou spíš do mokra, břečky, tzn. na dálnici. Na sněhu by měli být srovnatelné, o čemž jsem se dnes přesvědčil. Na ledu auto zastavilo z cca 60km/h na fleku.

Chtěl bych se zeptat, máte nějáke osvědčené značky benz. pump? Jde mi o benzín. Kde maj nejkvalitnější 95ku nebo 98 nebo 100ku? Já sem zatím spokojen s vervou 100. Máte vyzkoušeno že vám to u náké značky benzínu vysloveně jede lípa míň žere? A co naopak nebrat? Jasné že ONO a spol. uvedené v seznamu nekvalitních, ale co třeba lepší značky se kterýmy třeba nejste spokojeni?

Jinak co se týká té spotřeby tak to je opravdu hodně. To nemam ani já s 2.0 benz.


Odpovědět

1  2  3  4