Fórum - Téma


spojkový pedál vrže


Fórum 6 GG / GY spojkový pedál vrže

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2010-07-06 15:46:40

Nejdřív vás všechny zdravím jako nový člen mazda klubu . Mám nově koupenou M6 sedan 2.0 touring, červená metla, r.v.2005 jeden z posledních modelů před FL. Najeto 52000km. Fotky dodám. Jsem zároveň člen nissan klubu díky mému předchozímu vozu Nissan maxima qx 2.0 r.v1995. Takže jsem takovej Mazdo-nissaňák. O jedné takové tady vim . Jinak auto sem koupil od bratra takže vim co se s nim dělo přede mnou. Nicméně dá se říct že okamžitě po koupi z ničeho nic začal vrzat spojkový pedál. Byl sem v Mazdě a tam promazali válec a přestalo to. Po týdnu to opět vrže. Připravujou mě na scénaře jako je výměna spojkové sady 15k nebo snad setrvačníku 30k. Jenže mě nejde do hlavy jak by tohle mohla být spojka když to vrže pouze při mačkání pedálu a to za jakékoliv situace (vypnutej motor, neutrál, rychlost) při 4 a 5 to neslyšim. A taky nechápu proč by pomohlo to promazání toho válečku kdyby to bylo něco ve spojce. Co vy na to? nabídli mi výměnu válečku za 3100kč. Ale varovali že to muže být zbytečný. Co si myslíte vy? Díky za rady

2010-07-06 16:40:13

ahoj, gratuluju k M6

odkud ten zvuk jde?

2010-07-06 19:16:23

Vítám tě tady, ať Mazdička dobře slouží

Je to moc obecný, možná ti vrže pouze pedál samotný a to ostatní je naprosto ok, prozkoumej pedál než se hned vrhneš válec atd. Aby tě v Mazdě jen nelakovali, poslední dobou nějak ztrácím důvěru ve značkový servis. Mimochodem, mě v Mazdě říkali cenu za spojkovou sadu cca 8000Kč, což je hodně vzdálené k 15ti tisícům. Nevím ale kolik opravdu stojí, nedělal jsem ji, možná někdo zde už ano...?

2010-07-06 20:15:39

No zvuk nejde od pedálu ale dál. Je to asi někde pod motorem. Vrže to pouze při sešlápnutí nebo pouštění spojkového pedálu. Přece to nemuže být setrvačník ne? V pedálu to určitě neni.

2010-07-06 20:23:43

hlava k pedalom, nech ti niekto zosliapne pedal a pocuvaj

odfot spojovy pedal aby bolo vidiet aj piest spoj.valca a cast pedalu a daj to sem na forum, pozrem to.

2010-07-06 23:34:54

Chceš-li dobře identifikovat vrzání doporučuji vyndat kastlík vzduchového filtru - je uložen ve 3. pryž. pouzdrech

nutno- také uvolnit hadici sání vzduch - po-té doře přístupný váleček spojky. Bez natočení motoru sešlapovat

spojku a vyhodnotit vrzání. Také doporučuji natřít držák vzd. kastlíku - bývá pravidelně hodně zrezlý.

Vrzání,je většinou zapříčiněno uložením pedálu - doporučuji promazat silikon. sprejem / pozor na koberec-zakrýt/. Další-možnost - uložení pedálového mech. v podlaze vozu - špatně svařený výlisek podlahy./méně pravděpod. / Dále natočit motor a poslechem se snažit o ident. pazvuku. Talíř, lamela, popř. ložisko

by nevrzalo - možná snad páka spojky / ovládá ložisko u spojk. talíře.

Přeji.ať je to prkotina a příjdeš na to.

s pozdravem M.M.

2010-07-26 23:07:36

Tak spojka je opět promazaná a zatim nevrže . tak uvidim....chci se zeptat někoho kdo má taky 2.0. Přijde mi že pětka při jízdě na dálnici moc neakceleruje....je to normální aby při zrychlování ze 100 na 130 sem byl nastejno s ubohou papírovou trapnou fabií? Podotýkám že sem měl na střeše nosič a dvě kola. Muže to být kuli zvýšenýmu odporu vzduchu? Skoušel jste někdo svůj dvoulitr srovnávat při zrychlování s jinejma autama? Do teď jsem byl zvyklej na uplně jinej motor, V6 2.0 103kw 175 Nm, takže slabší než M6. Auto bylo daleko těžší...ale přišlo mi že na pětce na tom bylo trochu líp....ale možná to je těma kolama...jen tak mimochodem spotřeba mi díky těm kolům stoupla asi o 1 a více litru. Díky za názory.

2010-07-28 14:39:06

Zkus si při 130 vytáhnout hlavu z okénka , pak pochopíš, že kola a rakev na střeše mají podstatný vliv na dynamiku. Takže srovnávání bych nechal až na dobu kdy bude co srovnávat.

2010-07-28 21:00:01

No neviem, čo si myslel pod "úbohou trapnou papírovou fabií", ale my máme v robote 1,9tku dízla kombíka fábiu (staršiu verziu) a je to fakt divoška. Myslím si, že to v pohode mazde natrie. Predsa je to len dobrých pár kilo dole v prospech škodovky.

2010-07-28 21:46:15

Tomas33: nevím čemu se divíš,dej na Fábii Htp rakev, kola a 4 lidi a předjedu ji na kole

doris  
Doris
2010-07-28 22:18:57

Odpor vzduchu udělá skutečně hodně a zátěž navíc též, takže to určitě nepojede tak svižně. Jinak vítej mezi námi a ať Ti Mazdička dobře slouží!

2010-07-28 23:05:50

no byla to klasická krátká fabka. musela to být 1.4., na střeše sem měl pouze 2 kola a obsazení 2 lidi. Podle zvýšené spotřeby soudim že kola maj opravdu velký vliv na pružnost motoru. Zajímalo by mě jestli je třeba znatelný rozdíl mezi 2,0 před FL nebo po FL. jedná se o 4 kW. Jinak co se týká jízdních vlastností tak je M6 nejlepší co sem kdy řídil. Je to fakt špica. Zátáčky to je její

2010-08-12 18:43:58

zdravím

Chci se zeptat zda je nastavitelný volant ve dvou osách příplatková výbava nebo to všichni máte???

2010-08-12 21:56:55

je to základní výbava všech 6,stejně jako tempomat,airbagy,ABS,klima,ovládání rádia na volantu...

2010-08-13 21:06:31

ty, s tim volantem nevim .. videl jsem M6 ktera mela ovladani jenom na jedne strane volantu, uz si nevzpominam, ale bud tempomat, nebo radio tam nebylo

DOPLNENO:

tak jsem hledal, a nasel jsem ... http://image.made-in-chin...GPS-Navigation-System.jpg ... tempomat nikde

2010-08-14 13:46:50

benzínová M6 po faceliftu s automatem,ale s manuální klimou a bez tempomatu?to je nějaký hodně divný paskvil....

2010-08-14 19:54:49

Ano, tohle je typické pro M6 na americkém trhu.

2010-08-14 21:38:44

mno, moc nevím...vo čom je tahle otázka..dyž ti chce a sobě někdo "cosi" dokázat a honí feldu v otáčkách..a ty se "divíš" že ti to "na pětku nejede"..a šudlíš to na 2t... Ono "každé" auťo něco jede... otázka za jakých podmínek a jaké rychlosti. Pokud jezdíš "normálně", čas mezi 100a130 skoro nezaregistruješ...a pak s i jen hlídáš požadovanou rychlost, nejlépe tempomatem, že... . Jo, v německu fabky honí jak sviňa...ale že bych je tam při cestovní rychlosti 150-180km/h potkal v levém pruhu, hm hm...zas jim tak nefandi

2010-08-16 19:19:29

Co je podle tebe jezdit "normálně"?

2010-08-16 21:57:01

normální je...využívat potenciál motoru (turbo) a v plném spektru otáček. Jistěže váha a valivý odpor širších gum je proti, stejně tak "dálniční" 6.převod (časem se příjde na to, že je to kokotina...nebo spíš budem jezdit 8mi st. automatem). Když už se chci "honit" z ňákou zamindrákovanou feldou...jistě nebudu čekat po 89kW/3,500t otáčkách na 6ku...že to té valterové váze výrazně natře (např.63kW/5000ot.). Ne. Není to 4.litrová audi. Normální je podřadit..a nenechat na pochybách, že turbodiesel umí řádně rozhýbat i při vyšších rychlostech. Jistěže...při vyšších otáčkách


Odpovědět

1  2  3  4