Fórum - Téma


špatný "teplý start"


Fórum 323 V BJ špatný "teplý start"

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 2  3  4  5  6

2012-06-28 20:32:29

zkus tekutý kov kamarád tím lepil tekoucí vložku vstřiku u fiata kolem bylo dost mastno a drží.jinak tě docela obdivuju, pustit se do takový operace...asi sem posera ,na svým autě všechno vozím do mazdy, ale jezdí jako nová...

2012-06-28 22:30:38

koupil sem si lepidlo na kov, smícháse složka A a B a sou v tom drtinky železa a drží to dobře, tak uvidím zítra,dneska jsem to máznul. vypustil jsem si zbytek oleje co tam byl a stejně to z těch direk - udělali se mi tam 3 sáklo, tak snad to udrží, kdyžtak dám zejtra ještě jednu vrstvu, pak to přestříkám tlumexem a nejspíš si udělám nějakej kryt na spodek auta z hliníku. sem zvyklej z terenáka na jinou výšku hold

každopádně když to nepujde tak v nejhorším půjde dolů vana a zavaří se no,ale to až v krajním případě

tak já mám mazdu poměrně daleko, někde kolem 80 km a sem student,tak nemám moc peněz na zbyt, takže co jde si udělám sám no...taky doufám že bude ta moje jezdit

2012-07-20 18:45:29

tak po delší odmlce píšu jak jsem pokročil, nebylo mnoho času se věnovat autu, ale olejová vana je zalepená a drží,tak snad to vydrží.

čerpadlo jsem si vyndal, pročetl pár zahraničních for a nakonec mi to nedalo a rozebral jsem ho, protože problém bývá nejčastěji se zanešením čerpadla nečistotami, zvláště když se nemění často filtr, a potom už je velmi snadné aby se zanesly čidla, zvláště to jedno co je na spodu čerpadla, tak jsem to rozdělal, pročistil, složil, dal zpět a auto chytá na brnknutí takže jsem spokojen, ještě se to musí teda trochu seřídit,ale to už není tak zlé, protože po nastartování a běhu na volnoběch po chvíli začne blikat žhavení, ale když přidám plyn tak to zmizí.

akorát ještě musím sehant nové čidlo tachometru (neví někdo o nějakém ? ) aby mi to pak nechcípalo při vyřazení,

měl bych prosbu, našel by se tu někdo kdo by mi doma změřil odpor na čidle tachometru? at to porovnam s mým,abych měl jistotu že ho neshánim zbytečně, nebo jestli někdo ví kolik má mít odpor tak sem s tím

všechno to má se vším spojitost, takže doufám že po výměně čídla a seřízení už bude vše ok a budu moct konečně jezdit

2012-07-21 17:58:59

Posnazim sa. Ale smekam... rozebrat cerpadlo to chcelo kuraz. Gratuluji.

2012-07-23 17:52:44

Možná je to mimo téma, ale na hyundai klubu nikdo neporadil,

už nevím co s tim, hyundai getz 1,1 benzin...za studena nejde nastartovat, nedrží otáčky a motor jde jak na jeden -dva válce, škytá a chcípe. Po nějaké době přemlouvání se asi ohřeje a potom jde v pohodě.

Problem je v tom, že jsem uš vyměnil snad všechno mimo el. kabeláže.

Vyměněno- komplet motor i s vším co je na něm, řídící jednotka, čerpadlo benzinu.

Je ještě někde nějaké jednotka ukrytá o které nevím? S nad skusím vyměnit i pojistkové skřínky...

Za každou radu předem děkuji.

MAX6  
J.
2012-07-23 18:45:02

Přesně tuhle závadu měl kamarád na Hyundai Lantra a bylo to špatný čidlo polohy klikový hřídele. Respektive byl mrtvej ten kabel k němu v místě kde zalejzal do čidla. Stačilo aby bylo auto na sluníčku a už to bylo v pořádku,ale jakmile bylo studený,tak to nechytlo a nebo se to hádalo jak zběsilý.

2012-07-23 20:16:20

Děkuji za reakci, měnil se celek motoru i s veškerým osazením, takže asi opravdu budu měnit elektro svazek pro motor, to bude blbárna. Kdybych věděl co naměřit na všech výstupech pro čidla tak bych raději hledal, ale takhle moc možností nemám...

MAX6  
J.
2012-07-23 20:24:36

Když jsme hledali ten problém u toho kamaráda,tak nám hodně pomohla knížka JAK NA TO pro Hyundai Lantra. Tam byly všechny ty čidla vypsaný,jaký maj mít hodnoty a jak se maj měřit.

2012-07-23 21:36:44

Asi to tím nebude, ale zkoušel jsi vypustit nádrž a dát tam jinej benzín?? Ale fakt vypustit a dát jinej čerstvej, měli jsem podobný trable u hasičů a po výměně snad všeho došlo na benzín a je po problému... Ale tam to dost dělalo to, že tam benzín zůstává dlouho...

2012-07-24 07:29:23

Stary, "zvetraly" benzin moze narobit problemy s chodom motora, je totiz ochudobneny o lahko odparive zlozky. Ked je teplejsie, motor "zozerie" aj "tazky" benzin, ale nie je to ono. Tento pripad sa vsak bude zrejme tykat toto cidla kluky.

2012-07-24 11:11:10

DIk za reakce, benzin je v nadrzi novej a prave ze vsechny cidla a ostatni casti jsou menene z jineho, predtim pojizdneho auta, motor sel krasne a tak fakt nevim. Jestli mne nastve, bude na dily.

2012-07-28 13:52:54

Tak vyměna svazku kabelu motoru pomohla, hnusná práce.

Ještě mam dotaz jeden, ted kdyš nastartuju a šlápnu rychleji na plyn , má to snahu se dusil, ve vyšších otáčkách je to dobrý...

Předem díky.

MAX6  
J.
2012-07-28 19:35:12

Jestli je to hned po nastartování za studena,tak by to mohlo bejt tim,že čerpadlo pořádně nenatlakovalo benzín.

2012-07-28 20:13:35

To ano, za studena, ale čerpadlo napumpuje a potom vypne, dusí se to při rychlém šlápnutí na plyn cca 5-10 min než se to asi ohřeje. Možná váha vzduchu,,??....

MAX6  
J.
2012-07-28 22:54:12

Možná ta váha,nebo čidlo teploty vody nebo vzduchu. Může bejt hodně věcí. Kdyby se to dusilo tim stylem,že se klepe motor (vynechává zapalování),tak bych řek,že tam jsou blbý svíčky. Jestli se to ale dusí klasicky (celej motor nejde do otáček a neklepe se přitom) tak to může bejt fakt nějaký čidlo. Těžko říct.

Ale jak píšeš že při rychlym sešlápnutí plynu,tak bych zkusil tu váhu vyčistit. Kdyby byla mrtvá úplně,tak by to blblo pořád,takhle může bejt jen špinavá.

mikulka99, 2012-07-20 18:45:29 napsal:

tak po delší odmlce píšu jak jsem pokročil, nebylo mnoho času se věnovat autu, ale olejová vana je zalepená a drží,tak snad to vydrží.

čerpadlo jsem si vyndal, pročetl pár zahraničních for a nakonec mi to nedalo a rozebral jsem ho, protože problém bývá nejčastěji se zanešením čerpadla nečistotami, zvláště když se nemění často filtr, a potom už je velmi snadné aby se zanesly čidla, zvláště to jedno co je na spodu čerpadla, tak jsem to rozdělal, pročistil, složil, dal zpět a auto chytá na brnknutí .. takže jsem spokojen, ještě se to musí teda trochu seřídit,ale to už není tak zlé, protože po nastartování a běhu na volnoběch po chvíli začne blikat žhavení, ale když přidám plyn tak to zmizí.

akorát ještě musím sehant nové čidlo tachometru (neví někdo o nějakém ? .. ) aby mi to pak nechcípalo při vyřazení,

měl bych prosbu, našel by se tu někdo kdo by mi doma změřil odpor na čidle tachometru? at to porovnam s mým,abych měl jistotu že ho neshánim zbytečně, nebo jestli někdo ví kolik má mít odpor tak sem s tím ..

všechno to má se vším spojitost, takže doufám že po výměně čídla a seřízení už bude vše ok a budu moct konečně jezdit ..

2012-08-04 23:31:39

Zdravim a smekám. To čidlo tachometru Ti změřím, ale musíš mi napsat, kde ho najdu. Neměl bys, prosím Tě nějaký odkaz na manuál toho čerpadla? Začínám mít podobný problém jako Ty ( se startem, s volnoběhem zatím ne), zatím ho vyřeším vypínačem odpojujícím teplotní čidlo, ale potřebuji se tomu dostat na "kobylku". Na čerpadle jsou tři konektory a já nevím jaký má jakou funkci a hlavně ani odporové hodnoty. Předem dík

2012-08-05 17:51:02

čidlo tachometru už změřit nepotřebuji, mám jiný a tachometr mi funguje a tím pádem mi nechcípá auto, to bylo kvůli tomu tachometru, protože jednotka nepřidala na neutrál otáčky a bržděním a zatáčením se to udusilo

pošli mi třeba mejla a pošlu ti manuály čerpadla, nejsou sice v češtině ale jsou tam obrázky co a jak rozdělat a proměřit a hodnoty těch čidel, takže si je proměříš a hned budeš vědět. taky ti pošlu odkazy na fora kde to řešili a čerpadlo rozdělali a vyčistili a šlapalo, podle toho sem se řídil poté ce jsem si proměřil čidla a byli v pohodě, zabralo to hodně času, ale nakonec mě oprava nestála ani korunu a ze začátku to byl fakt problém ted už s autem normálně jezdím a bez sebemnšího problému už má najeto 1000 km, není to moc ale vypadá to dobře.

skoro bych ti doporučil než si čidla proměříš ani nedělat to odpojení teplotního čidla, protože pokud bydeš mít hodnoty v pořádku bude nejspíš stačit vyčistit čeradlo, já sem průběžně asi 2 měsíce hledal info atd a pak bylo za den hotovo a bez problému.

2012-08-05 22:38:29

Já mám spíš obavy, že mám závadu jako Kassy ( kterou popisuje výše a která ho stála 15tis. ). Nestartuje to hlavně když je to teplý a když odpojím čidlo teploty, tak to chytne na cvrnknutí. Nicméně chci vyloučit všechno ostatní, včetně čidel na čerpadle, nečistot uvnitř palivové soustavy a zavzdušňování ( tomu osobně moc nevěřím ). A mimo to bych chtěl vědět o autě co nejvíce, z důvodu budoucích závad a oprav pokud možno svépomocí. Proto by mě zajímalo i to "tvoje" čidlo tachometru - kde ho najdu. Budu vděčný za jakýkoli manuál, týkající se mojí Mazdy Premacy 2,0DiTD, 66kW, r.v. 08/00 . Můj mail: Cenda.W@seznam.cz

Předem dík

2012-08-05 23:25:19

budeš moudřejší až si proměříš ty čidla na čerpadle, já když jsem si odpojil to čidlo vody na motoru tak mi to taky hned chytlo ma brnk a nakonec celá ta ,,závada " byly nečistoty v celý soustavě a hlavně v čerpadle. poslal jem ti co mám tak snad to pomůže

2012-08-06 21:25:19

Hele kuciii, (ne)chcete nahodou zajet pod Palavu, bude to za deset dni. Ja tam jedu, muzeme si popovidat, pomerit kdecos a cokoliv jineho.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6