Fórum - Téma


špatný start


Fórum 6 GG / GY špatný start

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

MAX6  
J.
2012-01-12 21:54:22

Hoj lidi, jan tak nějak přidam poznatky co jsem našel na netu. Motor RF5C pro M6 wagon GY se dělal ve dvou variantách a) 2.0DI 100kW b) 2.0CiTD 100kW. Takže se dělalo jak turbo tak neturbo. Záleželo na úpravě motoru.

2012-01-12 21:56:55

No to pozeram O takomto motore som fakt nepocul. Dokonca ho ani nemame tuna v nasom zozname http://www.mazdaclub.cz/engines_list.php, tak ho tam dohod .

Ale ako tak smejdim po webe, nachadzam pre RF5C aj to turbo ... . Volakedy sme si hovorili: Istota je gulomet, povedala babka a slapla na minu . Urob nam radost a sahni za dekel hlavy ako je sipka na obrazku - mal by to byt tvoj motor. Totiz to v kruzku (vpravo od rucnej pumpy na filtri paliva) sa mi zda ze vykuka telo turbiny. Tuna je k tomu este pekny pristup, ale keby si videl Premacy .... Ja mam tiez dvojliter, ale s turbom a vykon 66 kW. Na poldruha tonovu kravu (majduly prominou ) to nie je nic moc, ale da sa s tym jazdit.

V tvojom pripade by si bez turba na takom vykone silne dymil.

MAX6  
J.
2012-01-12 22:01:36

Tak pod timhle odkazem http://www.mazdaclub.cz/engines_list.php chybí takovejch motorizací Už jenom můj benzínovej 2.0FS.Ten je tam napsaný jenom 1x ale že existuje varianta 2.0FS-DE(96kW), 2.0FS-ZE(121kW),2.0FS-DET(125kW). Chtělo by to trocha aktualizovat.

r41
Roman
2012-01-12 22:49:13

108kW benzin tam taky neni:(

2012-01-12 23:31:22

Ahoj, nejdříve - Mazda 6 nafta je 89kW a 100kW, po faceliftu něco výše, každopádně motory jsou totožné a rozhodně mají všechny turbo, jsou přeplňované, rozdíl ve výkonu je pak jen v řídící jednotce a teď jak píšeš, mohl by být taky špatný SCV ventil, to pak nedrží otáčky, netáhne jak má, není prostě tlak paliva, jak by měl být....

2012-01-13 08:25:16

nikdy som nepatral po oznaceniach, ale ja mam mazda 6, 2.0 MZR-CD , 100kw

2012-01-13 11:00:34

Kde jsi přišel na to, že RF5C se dělá bez turba a má také 100kw? Popravdě si nemohu vzpomenout na žádný dieselový motor z běžné produkce co má výkon 100kw bez turba.

2012-01-13 11:13:47

Ze to bude vadny SCV je viac pravdepodobne . Aby sa zavzdusnil palivovy system, to sa musi clovek trochu snazit. SCV sa pokazi aj same a nie je to ojedinela porucha, napr. DiTD s 74 kW na to casto trpia (66 kW malicko).

Toz, b.max, jak sa veci maju? Zjistil si zavadu?

2012-01-13 17:25:44

Pro švestku,tak vidiš že se tady našel jinej človíček ktrej podložil moje tvrzení.Že se dělají Mazdy i v jiném provedení.A jak jsem dnes hledal a hledal,tak žádné turbo jsem nenašel.

2012-01-13 17:28:37

Zdravím merlinhawk,tak dnes jsem koupil aditivum na pročištění palivového potrubí,i komplet vstřiků,zředil s plnou nádrží,a přestalo to dělat.Tak bud tam bude příčina špatné nafty,nebo špatného tlakování.To se uvidí až vyjedu část nádrže.

2012-01-13 17:52:16

Ahoj,

No prosím tě to další tvrzení od maxe je jen další mystifikace , přečti si ještě jednou co jsem tam napsal a také si přečti ještě jednou co napsal mabo a dej si dohromady jak to je. Nevím jak ti ještě jinak vysvětlit, že výkon 100 kw z naftového motoru o objemu 2000 cm3 bez turba nedostaneš. Jinak správné označení motoru je MZR-CD jiné u M6 v naftě není.

2012-01-13 18:06:38

Ty jo 2.0l diesel bez turba.To je nářez!! kolik máš spotřebu??To musíš vytáčet jak blázen,aby to jelo aspoň trochu ne?

2012-01-13 18:30:09

Napíšu to tak, jak to je v techničáku.Mazda 6 Kombi GY,1998ccm DI 100KW-136 koní ,a spotřeba je kolem 6l/100km.

http://autokely.cz/#PATH=...T=1|SHT=1|SD=0|ST=0|LNG=0| Zkus mrknout tady,třeba jsem debil,ale proč je to napsaný i zde?

2012-01-13 18:42:35

Mabo,koukám že máš Jihočeskou značku,já teď taky bydlím v tomhle kraji.Tak není problém se sejít,a můžeš se juknout sám jakej mám motor.Stačí říct odkut jsi a není problém se někde sejít Já ted bydlím kousek od Velešína.

2012-01-13 19:29:48

tvoj nick ta plne vystihuje tuto sa pozri ci tam mas alebo nemas to iste

MAX6  
J.
2012-01-13 19:44:21

Jestli je to mystifikace,tak ne ode mne,ale asi ze 2 zahranicnich webu kde jsem to nasel.MZR-CD je pouze obchodni oznaceni a nic nevypovida.Tovarni oznaceni bloku je RF5C.Ten ma dale dalsi podvarianty,ktere se liši např typem hlavy.TOTO JSEM SE DOČETL NA ZAHRANIČNÍCH WEBECH A NENI TO Z MÍ HLAVY. Označení mího motoru by vám asi taky nic neřeklo FS9-18.2 teďka teda už FS9-6,jelikož mam hlavu z 626.Nafty mě opravdu nezajímají,ale hodně jsem u motoru rf5c vyděl označení 2.0DI,což by mělo být bez turba - e-cat,autokelly atd...

MAX6  
J.
2012-01-13 19:57:33

Tady vydim jednoduchy řešení.Buď ať blaznivy.max vyfoti zadek motoru a nebo ať napíše typ hlavy(většinou to na ni je napsany ze strany od převodovky).Potom to číslo porovnat s nějakym vlastníkem kterej tam to turbo opravdu má.Pokud je stejný tak je chyba na strane blazniveho.maxe nebo mu turbo bylo odcizeno( nebo když bude číslo jiný tak může být motor od základu bez turba.Takovejch motorizací co se v čechách nikdy neprodávalo je....

2012-01-13 20:06:22

Pokud má blaznivy.max pravdu tak se mu velice omlouvám,ale prostě mi to nejde dohlavy.V dnešní době diesel bez turba,to ho upřímně lituju,ale pokud jezdí za 6 litrů tak proč ne.Pokud někdo bere zdroj informací autokelly nebo e-cat,kterej kupodivu na motor DI(tedy bez turba) Turbo za 29000 nabízí,asi k domontování,tak nevím Pokud by to byla podle e-cat pravda tak pokud mám motor CiTD tak mám i 4x4,bral bych ho náhodou to tady není nikdo kdo tomu rozumí a konečně by to objasnil!?

MAX6  
J.
2012-01-13 20:27:54

blaznivy.max: Jen takovej dotaz.Nemáš auto od někud dotažený nebo bředchozí majitel neměnil motor ? Nebo jsi první majitel a auto koupený v čr ? Mě totiž všechny odkazi bezturbovýho motoru výbíhaj z anglie.

2012-01-13 20:44:35

Mám dotah z Itálie,ale po prvním majiteli.Není problém abych to zítra vyfotil a hodil foto sem,at se každej poučí a nebo poučí mně.Rád si nechám poradit,tomu se nebráním!Můžu říct že turbo nemám,ale táhne to pěkně!Proč je každej z toho tak udivenej že dvou litrovej diesel nemá turboV dnešní době si myslím že už není se čemu divit,vše je to vyhnaný elektronikou.


Odpovědět

1  2  3  4