Fórum - Téma


špatný start


Fórum 6 GG / GY špatný start

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2012-01-10 03:10:51

Zdravím klubaře,mám prozbu.Poslední dobou se mi stává že auto špatně startuje,ale přitom svíčky jsou v pořádku.Ale to není vše.Otáčky to dřží až je auto zahřáté.A když jedu a sešlápnu plyn,tak není žádné zrychlení,ale spíš to má tendenci se dusit a škubat.Jako kdyby tam šla špatná dodávka paliva.Ale přitom palivo tankuji jen na Agip.Prosím o radu.Předem děkuji. Martin

2012-01-10 08:01:27

Běž s tím někam do servisu, at ti seřídí motor.

2012-01-10 08:09:17

a co to je za auto? benzin, nebo nafta? muze to byt spousta veci...

MAX6  
J.
2012-01-10 08:51:45

Jestli je to benzín tak zkoukni svíčky. Pozor,to že házej jiskru když jsou vyndaný venku nemusí znamenat že pálej když jsou v motoru pod tlakem. Potom zkus kabely ke svíčkám. Jestli máš diesel,tak na tohle všechno zapomeň

2012-01-10 12:19:21

právě že mám naftaka.

2012-01-10 12:59:28

Myslim, ze tenhle problem se tu resil hodnekrat, zkousel jsi hledat? Nejcasteji pada podezreni na vstriky, nebo mozna spatna vaha vzduchu...ono samo o sobe, ze tankujes na Agipu nic neznamena. Ja tankuji pouze Vervu na benzine a kdyz mrzne tak OMV zimni naftu, pokud neni moznost tankovat vysoko cetanovou naftu, tak pridavam aditivum. Myslim, ze problemum se vstrikama venuje hodne "tecka".

2012-01-10 13:36:04

To vyzera na zavdzusneny palivovy system. Aky mas typ motora? (nemas v profile nic), skusim ti poradit takto: najdi si privod paliva (hadicku) do vysokotlakoveho cerpadla, chod od cerpadla "v protismere" k palivovemu filtru a mozes najst na trubkovej spojke odvzdusnovaci vyvod s klubucikom (z nejakej gumy) - predstavuje najvyssie polozeny bod privodu paliva. Ten daj dolu, je pripnuty kvovou sponou. Na palivovom filtri je pumpa, rukou postlacaj a uvidis, ci z toho odvzdusnovaku pojde hned nafta alebo tam bude aj vzduch.

Mozes mat iny palivovy system, mozes mat vzduch aj inde ako v privode. Mozu to byt necistoty ktovie kde, aj voda. Darmo ze tankujes len agip, nic proti nim, ale raz mi aj nafta z omv blbla. Skus pripadne napisat, aky mas typ motora (toto plati pre RF); patranim mozes najst to same.

V horsom pripade to moze byt vysokotlakovy system (cerpadlo, vstreky). Zatial skus ten vzduch...

2012-01-10 17:06:30

Mám model Mazda 6 Combi DI ,1998 ccm ,100 Kw, r.v. 2005.Právě že to dělá jen někdy,jednou to dělá,a pak zas ne.Zkusím to ovzdušnění,pak mně napadaj ještě ty vstřiky.Pomůže mi to,když to napojím na diagnostiku???Ukáže to nějakou chybu?

2012-01-10 17:37:39

vzduchová klapka ? tohle dělalo mám na signumu - občas pohoda a všechno ok ale občas při jízdě začali lítat otáčky nechtělo to pak jet a nemělo to tah. zkusit vyčistit

2012-01-10 22:29:10

Děkuji za radu,a kdepak najdu tu klapku?

2012-01-11 07:54:11

Leda ze by mi nieco uslo, ale od filtra az po saci kanal na hlave neviem o nijakej klapke. Mame totiz rovnaky motor a myslim si ze ho dobre poznam. V ceste je samoska este turbo a medzichladic, na skrine filtra a medzichladica je snimac teploty vzduchu, kde je este aj vyvod na snimac tlaku, na vstupe sania EGR, ale o klapke nic neviem.

BTW, tych 100 bude zrejme koni (tj 74 kW).

2012-01-11 12:36:43

Já turbo nemám, a mám 100 kW.A nemůže být problém s automatickým sytičem?Protože mi to připadá že mám i vyšší spotřebu.

2012-01-11 13:04:31

"Já turbo nemám, a mám 100 kW" ser na to, to ty nedas zozen dobreho servisaka

2012-01-11 16:03:47

To so som pekne sekol, sorry , chod ako radi hondavfr, do servisu, alebo do nejakej schopnej dielne v okoli, budu vediet co tomu je alebo ta navedu ako dalej.

2012-01-11 18:14:48

pro hondavfr, tak jak to mám napsat když mi tady píše o mezichladiči.Kdyby to aspon nebylo plné samé elektroniky.

2012-01-11 19:05:40

nevidel som 100kw 6-tku bez turba ak ti ho v servise nevymontovali tak ho tam musis mat, ale ak tam neni tak je problem prave v tom ze ho tam nemas

odkial si?

2012-01-11 20:34:09

Tak mamině na Opel Signum 2.2Di do dělala škrtící klapka na sání tak mě to napadlo, jestli v 6tce není tak se omlouvám za neúčelnej koment

2012-01-11 20:56:29

Nafta v mazde je s vyskou pravdepodobnostou oturbena. Zvlast ak je po r.1998.

Inak, v hladkom diesli sa prietok reguluje klapkou.

Tvoj problem - b.max - je asi vzduch, ale az v cerpadle a to uz sam nespravis. A ak chces, skus najst za maskou vedla chladica "vody" (99% vpravo) taky az-a-fras, ktory ma hore aj dole hadicu hrubu tak 8 cm a ta horna ide na saci kanal. Tuto skus trochu stlacit prstami a nechaj niekoho stupit (staci mierne) na plyn, nech ma motor tak 2500 ot/min. Ak pocitis narast protitlaku, je to turbo a je funkcne. Ak ho nepocujes, je to este lepsie.

Niekedy pomozu aditiva do nafty, aby precistili palivovy system, cerpadlo a vstreky, ale ty teraz upaluj so servisu . Budes mat istotu.

2012-01-12 20:31:21

Pro hondavfr Jsem ze Znojma,a přesnej model mého auta je Mazda 6 kombi 2.0 DI r.v. 2005 100KW-136 koní kod motoru je RF5C,a kdyby tam to turbo bylo,tak si toho už přes dvěma roky všimnu.A koukám že si toho asi ještě hodně neviděl.

2012-01-12 21:03:05

Pro Bláznivce

Už jen to ti nepřijde být divné, že motor o objem 2000 cm3 bez turba má tedy dle tvého tvrzení 100 kw? To snad né? To by potom motor s turbem měl cca 140 kw, protože přeplňování motoru navyšuje výkon cca o 30-40 %. To víš, tak jako TDI motory od VW to nikdy hvízdat nebude

Stejně si myslím, že si z nás děláš srandu


Odpovědět

1  2  3  4