Fórum - Téma


Špatný start


Fórum 626 GF / GW Špatný start

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2008-12-30 09:44:14

Potřeboval by jsem poradit. Mám mazdu - to je samozřejmý že, když jsem tady v klubu . Ale ne, teď k věci. Mám mazdu 626 GW r.v 1998,1.8i 66kW a poslední dobou mi nejde v zimě nastartovat. Musím to 2x - 3x protočit než chytne. Zjistil jsem, že jsem ztratil tlak v nádrží. Když jdu natankovat o pootočim víčkem, tak vždicky mi to syčelo ale teď nic. Když auto nastartuji a jdu na nákup, vrátím se za 2-3 hodinky motor vychladne a nastartují bez problému. Špatně startuje když stojí celou noc venku a ráno pak musím více krat točit aby jsem nastartoval. Před tím mi to nedělálo. Prosím vás nevíte co to může být?

2008-12-30 10:36:27

Nevím jak je to s tím tlakem v nádrži, ale věci jako svíčky, rozdělovač, zapalovací kabely jsi měnil? Baterka je na tom jak? Je jasné, že po 2 - 3 hodinkách sice motor vychladne, ale naskakuje bez problémů - nevychladne úplně jako když stojíš celou noc.

2008-12-30 10:41:42

Díky za radu. Svíčky jsem měnil ale musím se podívat na rozdělovač a také zkontrolovat zapalovací kabely. Nedají se nějak změřit zy zapalovací kabely multimetrem? Třeba nějaký odpor nebo tak něco. Baterka je v klidu tou to není, měřil jsem ji dvakrat, dobíjení je taky perfektní. Uvidíme zkusím se podívat na ty věci a pak dám vědět.

2008-12-30 10:55:16

Myslíš, že bude chyba v elektrice, když pak nakonec chytne a jde bez problémů?

Píšeš o tlaku v nádrži a hledáš to v zapalování...

2008-12-30 10:57:26

Právě proto jsem se obrátil na vás. Jelikož si nevým rady. Člověk nikdy nevý. Co myslíš ty v čem by mohla být chyba? Jak se říká každá rada dobrá a drahá :-D

2008-12-30 11:15:03

http://www.323f.cz/forum/...0&postorder=asc&highlight=

Nemáš ten samej problém?

2008-12-30 11:30:46

Myslím si že ne. I když mám plnou tak mi to špatně startuje. To jsem taky myslel to čerpadlo, že by to mohlo být ale vůbec nevím. Taky jsem přemíšlel, zda nemám díru v trubce a nasavá to vzduch. Skusím propojit GND s F/P zda bude slyšet bublani nebo něco takového. Oni tam píšou, že když mají málo benzínu tak jim to dělá, alke mě to dělá i když mám plnou nádrž, ale úplně plnou.

2008-12-30 11:41:27

Zkus propojit to čerpadlo...

Ale jelikož máš auto z roku 1998 a to už se dělali i BJ... tak abys neměl jinak rozházený piny v tý zásuvce.

Když jsem na svým zkoušel diagnostiku pomocí LED diody, tak to nefungovalo. Na bráchový 626 GE z r.96 ano. Z toho jsem usoudil, že ty piny jsou jinak nebo něco je jinak...

2008-12-30 11:46:55

Máš úplnou pravdu. Před chvíli jsem se vrátil a zjistil jsem, že ani diodovou diagnostiku bych nemohl dělat nemám tam v diagnostice zapojene TEN ani FEN a tak jsem radějí nezkoušel propojovat dále. Ale nevým jak to čerpadlo vyzkoušet kromě použití manometru, který nemám. Prostě jako by tam nebyl tlak. Ale teď stojím pěkných 5 - 6 hodinek a startne ta napoprve. Když to nechám přes noc tak určitě vím, že budou problémy se startováním. Už vůbec nevím.

2008-12-30 12:01:31

Buď zjistit označení pinů v té zásuvce nebo to zkusit spojit přímo v nádrži na čerpadlu...

Čerpadlo nemusí být špatné, ale přes noc se Ti ztratí tlak před vstřikama a proto musíš motat déle než natlačí. Nějaká netěsnost.

U Mazdy běží čerpadlo až se startérem. U jiných aut, když zapneš klíček, tak slyšíš, jak čerpadlo natlačí - 2 vteřinky a je to. Pak bys to možná ani nespozoroval, že máš nějakou netěsnost...

2008-12-30 12:04:25

renda626, tak s tím nesouhlasím. Nikdy jsem neměl problém se startem. Ať bylo -20 nebo +40 na sluníčku, vždy startuje úplně stejně.

Pokud jsem teda neměl vybitou baterku

2008-12-30 12:07:29

čau,když u mého autíka 323 C ba otočím klíčkem do druhé polohy slyším jak sepne čerpadlo. A chytne hned ,taky parkuju venku. Muže být mráz 20 pod nulou a autíko hned chytne.Zvedni kapotu a at ti někdo otočí klíčkem a poslouchej jestli zavrčí čerpadlo.

2008-12-30 12:17:31

jednou v loni sem se nechal zlákat levným benzínem a byl sem rád ,že sem doskákal k shhellce.

2008-12-30 13:31:08

Renda, a co tím zjistí? Že čerpadlo dává? Jo dává, když s tím jezdí, ale má POUZE delší start.

Potřebuje natlačit paliv. soustavu a pak teprv nastartovat. Pokud pak chytne hned, ví kde má problém hledat...

A jestli to u 323C tlačí už na kontrolky, tak v tý fabrice zase zřejmě ty rejžožrouti chlastali, když u jednoho auta to dělaj tak a u druhýho tak...

A benzín klidně tankuju levnej. Pokud jedu okolo tak jsem ho schválně vzal - jihlavský a jindřichohradecký ONNO. Páč mě to samotnýho zajímalo. Nikdy žádnej problém. A naopak pokud natankuju V-Power od Shellu tak se taky nic nekonná. Ta mrcha prostě nepojede nikdy a můžu tam nalejt co chci, když je tam "motůrek"...

2008-12-30 15:33:22

Ok zkusím vše projít a pak dám vědět. Jo a ja tankují jenom na shellce jinde ne. Mám ji 300 metru od baraku tak vždy jenom tam, ale neberu V-Power, ale normal NAT 95 může to být i tím? Jinak děkuí za rady

2008-12-30 21:14:46

Renda, tak to máme na mysli ale stejnej problém

A V-Power má 95 oktanů až Racing má 100. Kluci na to jezdí v závodních mopedech...

Ještě k tomu tankování, dycky tankuju když je tam po dně. A hlavně ten V-Power jsem chtěl zkusit od sucha. Vyjel jsem ho asi dvě nádrže za sebou. Když jsem jel okolo Shelky, tak jsem dal prostě do plna... Nepřišlo mi žádné zlepšení, jako polovině lidí tady a nebo naopak, polovina lidí tu natankuje levnej benzín a skoro neodjede od stojanu, já normálně...

Jinak běžně tankuju u nás ve městě na Benzině.

Bar..., jelikož máš auto z těch samých let, tak by mělo být stavěný právě na NAT 95. Máš to TP

Nebo co jinýho bys tam chtěl lejt?

2008-12-30 21:15:41

Boda- jestli,že chceš poznat rozdíl v benzínu tak popojed natankovat do Lišova k pumpě.Rozdíl určitě poznáš.Tvuj názor na V-Power ,je vidět ,že ho netankuješ pravidelně,jinak bys poznal učinek.Tot zatím vše mluvím tu pouze o své zkušenosti , k mazdě a věř je jich dost.

2008-12-30 21:34:03

V Lišově je jedna pumpa ne? Ta "modrá" na pravé straně na konci k Budějkám, však?

Až pojedu kolem, schválně zkusím.

A kolik km na ten V-Power musím ujet abych poznal rozdíl? 50.tis? 100.tis? Asi po 1500km nic.

Nedržím jí zrovna v otáčkách volnoběhu... Tak až začne na trojku trhat asfalt a pálit gumy, tak to bude pak pecka, to souhlasím.

Nebo to mám zkoušet do nějakýho kopce a až udělám na vršku o 5km/h víc tak je to tam? A druhej den až bude vítr proti to bude přesně obráceně a je po srandě

Motor se jeví, že je v dobrý kondici a pokud z něj budu chtít vyždímat víc, tak určitě nebudu čekat, až se projeví účinek V-Poweru. Kterej je ještě ke všemu nejistej

2008-12-30 21:45:11

Ta pumpa to je. Mám na autě něco přes 220tis.KM,vše na motoru je orig. . Nejezdím autem proto abych trhal asfalt,ale naopak dost klidně.V-Power tankuji protože autíku svědčí,motor de tiše a klidně ,olej nežere tak proto. Je to jen muj názor a skušenost . Jestli tě muj názor vytáčí tak ho prostě nečti, já taky nejím co mi nechutná. Zatím ahoj.

2008-12-30 22:04:51

Proboha proč by mě měl Tvůj názor vytáčet?

Jsme na foru... To znamená, že si musíme dávat za pravdu? Ikdyž jsme z jednoho klubu?

Já jsem naprosto klidnej člověk a někdy je se mnou i sranda, když nemám zrovna krámy

Kolik má můj motor si netroufnu odhadnout, těm km na tachu nevěřím - 112tis.

Olej mi taky nežere, na to benzín zase tak zásadní vliv mít nebude, klidně, tiše...

Takže máme relativně stejné vlastnosti motoru i bez Shellu


Odpovědět

1  2