Fórum - Téma


špatné klikovky?máte někdo 6ku z itálie?


Fórum 6 GG / GY špatné klikovky?máte někdo 6ku z itálie?

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-02-22 17:11:53

Tohle sem nasel,co si o tom myslite?Prectete az do konce

Kdo tu mate 6ku z italie?

Mel ste nekdo tenhle problem?

Mam se dovozu z italie obavat?

Nevite nekdo jak bezpecne poznat zda je u motoru problem z klikovkou?Je to slyset?

2009-02-22 17:52:03

já mám 6 z Itálie.Po půl roce odešel motor,pak se zjistilo,že se nějak prase v tom hrabalo,takže komplet nový motor.Je jedno odkud je,jestli z Číny,Itálie ,Německa nebo Česka.To auto musí být v cajku,měl by si znát celou historii atd.Já hold narazil na vnitřní skrytý problém s motorem.A to samý by se mi mohlo stát i tady koupený u nás.Prasata jezdí všude,neoddělíš je hranicí.Vždy je to na předchozím majiteli.

2009-02-22 20:17:42

Kuqi a jak se to potom projevovalo,bylo slyset klepani?a to mas uplne novej motor?Kolik te to stalo?Kdyztak napis SZ.

2009-02-22 20:27:18

projevilo se to tak,že jedu po dálnici a najednou rána a už sem se táhl na laně.Stál mě použitej a komplet 100000kč i sprací a věcmi okolo

2009-02-23 18:08:39

hm dobra palba A jinak to vyresit neslo?To byl blok a klika v haji?

2009-02-24 00:11:44

klika dobrá.ale jinak v prdeli.šlo by max. tak nějak ho dát do kupy,aby to chvíli jezdilo a to by ještě nebyl výsledek zaručen a cena by se pohybovala kolem 55000kč.A nebo to prodat na ND.To byly řešení,takže zvítezil jiný motor a auto zůstane

2009-02-24 23:24:54

Zdarec .Velmi důrazně tě varuji před dovozem z Italie .Přesně před rokem jsem udělal tu samou chybu .Auto mám rok a opravy mně už stály přes 80 tisíc a stále není vše OK .Měnil jsem už polovinu přední nápravy , řízení , komplet brzdy a audio ( rádio a repro ) .Stále mám problém s předníma brzdami .Cca po ujetí 3000 km mám vždy na straně spolujezdce zvlněný kotouč .Nikdo neví co s tím a už jsem měnil 2x kotouče .Jediné pozitivum dovozu z Italie je nulová koroze .Mám v tom autě skoro 400 tis , ale už mně nějak přestává bavit do toho furt cpát prachy a uvažuji , že auta radši zbavím .Naběhl jsem překupníkovi , který tahá dovozy z Italie .Spíš bych teď kupoval auto , které bylo koupeno a servisováno v u nás . Nemyslím si , že je jedno odkud je dovoz. němec se prostě o auto stará lépe než ožralý Ital .

Přeju šťastnou ruku při výběru .

2009-02-25 10:30:08

a co takovy auta z belgie???a tim nemyslim jen mazdu

co si o tom myslite?

2009-02-25 10:43:14

Stejný jako Německo..

2009-02-26 20:28:58

Mám 6 z Itálie, jezdím s rok (15000km) a žádný problem. Měla najeto 105000km, má to servisku a najela to za dva a půl roku. Po dovozu jsem to hodil do mazdy na kontrolu a vše ok. Jen jsem měnil destičky a ve 120000 rozvody.

2009-02-26 21:03:14

Tiež mám 6 z Talianska a všetko je v úplej pohode, len nafta a výmena oleja. Mám ju 1/2 roka - cca 15000 km a najvačší problém zatial cistenie snímača akcelerácie, ináč nič, všetko šlape ako hodinky.

2009-02-26 21:08:57

Mně ještě po dovozu u nás v mazdě říkali že to auto má lepší antikorozní ochranu než ty prodávané v ČR. Má i přední zástěrky a to údajně také každá nemá.

2009-02-27 11:25:23

Já tam mám přední zástěrky... heč... a auto je koupený u nás od leasingovky a je v pohodě... takže kašlu i na nějaký dovozy od vedle... co koupíte za "šrot" je na každým z vás a hlavně taky na náhodě... někdo si auto proleze skrz na skrz i když autům rozumí a myslí si, že kupuje fajnovku, ale... dovnitř zkrátka nevidí nikdo... i mě se třeba začne za chvíli srát, ale jak říkam, zatim šlape jako hodinky a navíc to byl služebák, najeto 60tis. km (benzin) během dvou let, interier naprosto neporušenej, že jsem se i sám divil (věřte, že i Šestky od Němčourků, který jsem shlídnul vypadaly hůř). Ono to chce prostě jen nechvátat a nekupovat první "naleštěný" auto...

Navíc šestky jsou dost náročný na olej, takže ty problémy s motory už jsou jen následek... ono interval výměny 20tis. km je prostě moc a pokud s tim jezdí prase (ať už Ital, Čech nebo Němec) tak se to projeví. U mýho auta byl interval 20 a olej byl černej jak CocaCola, i ten vyměněnej už zčernal, protože ten motor je prostě už zasviněnej, takže ho budu měnit každejch 10tis. km.

Teď si představte takový auto s najetejma 150tis km, jezdilo s tim celou dobu italský prase, zvyklý z Alfy že olej mizí před očima, věčně tak jezdil s olejem pod ryskou, atd... moc ,,dobrá" koupě...

2009-02-27 21:47:18

Mňo to byl asi náš případ

2009-03-01 00:02:48

zdravim,

mam M6 diesel 100kw z talianska uz dva roky a zatial bol problem akurat s prasknutou ziarovkou. to je ale dost casty problem u sestky podla toho co som cital. inak kupoval som to so serviskou + nechal som to skontrolovat v origo servise + nechal som si podpisat papier, ze autobazar ruci za skryte vady. zaverom len tolko, ze ked kupujes cokolvek z druhej ruky, vzdy je tam riziko.

2009-03-05 14:07:56

tiez mam 6ku z IT, zatial v pohode mam ju cca 1,5roka, nebehane 160k. rocnik2003, 100kW diesel, menil som xenon a 1lozisko

tot vsjo......(neratam olej,filtre..)

2009-03-06 06:49:41

žárovky nepraskají často.To takový fábka tý to praská každej měsíc.Podívej se jestli tam máš víčka,jestli ti tam neleze voda do kontaktů.

2009-09-16 18:13:40

Mám taky Mazdu z Itálie dovezenou přez známího, 2.0 100 kw rok 2003. Byla po prvním mejiteloj se serviskou. Mám jí už asi rok a půl a zatim žádný problém. Při koupi jsem s tim byl u kamaráda v servise, auto jsme celej den prohlíželi a zdálo se že bez problémů. Teď má najeto 145 000 km a já s nim ujel 20 000 km. Ale jak bylo řečeno do motoru nevidíš, ale to ani do koupenýho v ČR, Německu, Belgii, nebo kdekoliv. Olej ale radši měnim po 10 000 protože jsem tak naučenej ze staré Mazdy, jelikož ty maj olej docela rády. Měněn pouze SCV ventil, ale s tím jsem tak trochu počítal, protože když jsem se před koupí zajímal co by mě mohlo potkat a projížděl jsem internet tak jsem několikrát narazil na to že upozorňovali na tuhle závadu. Neměl jsem hold štěstí a neodešel předchozímu majiteloj.

2009-09-16 18:46:47

Nazdarek,

tiez mam mazdu z Talianska, no a doteraz v poho az posledny mesiac to akosi zacalo, niektore su to blbosti ako rozbita roletka kufru, poslabsi vyhrev sedacky, ci sem tam vypadavanie CD, ale to sa da, no teraz sa mi objavila netesnost u intercoolera(prasklina) a to uz je trocha horsie, oprava (1500 eur asi). Ale je to o tom predchadzajucom majiteli, ako sa o to staral

2009-09-16 19:18:56

M6 2.0 MZR-CD 2004 no problemo "tuk, tuk, tuk"

mal som iba vydratu spojku vakum pumpy... klepanie motora... niekde je to na fore.

majitel asi nedolieval olej...

v poslednom case som postrehol hrkani e v palubnej doske... asi sa uvolnili kable... to bude asi nasimi SUPER kvalitnymi cestami :)


Odpovědět

1  2