Fórum - Téma


Škubání


Fórum 6 GG / GY Škubání

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2011-08-20 11:21:47

Dobrý den, máme asi tři měsíce M6 (r.v. 2005) 2.0, 100 kW- diesel, zatím jsme najeli asi 8 tkm, celkově má najeto 250 tkm. Přibližně tři týdny nám poškubává. Zpočátku to bylo při řazení z jedničky na dvojku, z dvojky na trojku, po přeřazení nejela plynule, ale vždy zaškubala. Poslední týden začala poškubávat i při jízdě v obci nebo v koloně (na dvojku a trojku), při nižších otáčkách (na půl plynu), na vyšší rychlostní stupně jede zatím normálně. Nemáte někdo zkušenost a nevíte, čím by to mohlo být? V týdnu se chystáme do servisu, ale chtěla bych se alespoň trochu psychicky připravit, s čím na nás vyrukují...

Jinak tankujeme na OMW, když jsme natankovali jinde, přidávali jsme vždy aditivum.

Díky za odpovědi! Veronika

doris  
Doris
2011-08-20 20:57:23

Zkusila bych natankovat spíše 60 cetanovou Vervu od Benziny, OMW je nic moc, aspoň u nás. Kvalitní palivo udělá opravdu hodně. Jinak zkus přidat do paliva čistící přísadu pro diesel motory, můžeš mít zaneřáděný palivový systém.

Pokud nic nepomůže, tipovala bych opotřebené vstřiky a jestli máš facelift, tak možná je problém s DPF (filtr pevných částic).

2011-08-20 22:38:45

Díky za odpověď! Čistící přísada= aditivum? Omlouvám se za blbý dotaz, ale je to náš první diesel. Přidávali jsme VIF aditivum. Facelift nemáme. No jestli to budou vstřiky, tak se na ní nejspíš budem dívat z okna, protože ty sumy, které jsem se tu dočetla, jsou pro nás v tuhle chvíli dost neúnosné :(

Benzinu každopádně zkusíme, tak nějak jsme nemysleli, že zrovna OMW bude mít shitovou naftu :(

doris  
Doris
2011-08-21 08:47:50

V pohodě, od toho to tady je, abychom se snažili jeden druhému pomoct.

Ano, pokud používáte aditivum od VIFu, děláte dobře, je výborné. Obsahuje i čistící složku pro palivový systém, ale je třeba ho přidávat pravidelně. Ono se to vždy vrátí. Existují i speciální aditiva například od Liqui Moly, který mají pouze čistící vlastnosti a jsou dost účinná.

OMW jako značka nemusí být špatná, ale jsou lepší. V okolí máme jednu OMW, bohužel kvalita paliva nic moc. Mezi náma, i v rámci stejné značky jsou rozdíly v kvalitě, záleží na poctivosti personálu dané pumpy a také na množství odběrů paliva. My tankujeme tam, kde mají velké odběry a tím pádem stále čerstvé palivo i čisté nádrže. S Benzinou jsme dlouhodobě spokojeni, předtím jsme brali Shell, ale ti se výrazně zkazili a za vyšší cenu člověk získá jen průměrnou kvalitu paliva, kde sice nemusí být vyloženě nějaká neplecha, ale taky nic navíc než standart (jejich nafta někdy sotva přesáhne minimální cetanový index daný normou a to i u prémiového paliva).

Zkuste natankovat tu Vervu u Benziny, kde mají velký obrat, a přidat tam o trochu větší množství VIFu, než je doporučeno, mírné předávkování není na závadu a naopak se zlepší jeho účinnost.

Největší zlo v naftě je biosložka, která škodí všem motorům. Verva ji obsahuje méně, než obyč nafta.

2011-08-21 10:49:12

A co jste čekali ,že bude majda šlapat bez poruch? Když na to nemám tak to nekupuju! v servisu na Vás vypálí s dvouhmoťákem a co potom? když nemáte ani na vstřiky? Aditiva? ty Vás nezachrání ani omylem! Fakt mě fascinujou lidi co si koupí auto na které si nemůžou dovolit ani údržbu kupte si felicii a můžete ji obden generálkovat

2011-08-21 12:29:25

Díky za radu, hned jí jdu prodat a koupit si škodovku.. Jedinci, kteří nemůžou z fleku vypláznout padesát tisíc za servis, mají totiž chodit pěšky nebo jezdit starou pikslou Pokud nemáte nic k dotazu, který jsem zde položila, nechte si prosím své rozumy. Nevíte nic o mé finanční situaci. Očividně nejsem jediná, kdo se tady zhrozil nad cenou nových vstřiků, jenže Ti ostatní byli chlapi a rýpnout si do "naivní" ženské, jste si očividně nemohl odpustit...

2011-08-21 12:46:39

spravne, nedej se.

Holt lide jsou zde ruzni.. neres to.

A doris radi dobre

doris  
Doris
2011-08-21 13:18:14

Nemusí to být zaručeně vada vstřiků, nějaké kilometry už to za sebou pochopitelně má, ale problém bych řešila cestou "nejmenšího odporu", to jest zkusila bych lepší naftu a systém bych účinněji pročtistila aditivy. S nafťákem je ideální jezdit dlouho trasy, krátké popojížení mu nedělá dobře, takže auto protáhněte třeba po dálnici nebo na delší výlet. Pokud se situace nezlepší po pár tisících km, až pak bych to řešila dál.

2011-08-21 13:19:17

svestka, ty labile....od toho tu tohle forum neni abys mel priblby komentare a delal z lidi blbce...taky bych nemel na novy vstriky, nebo dvouhmotak, jsem dalsi blbec?.......jinal k tomu dotazu....ja tankuju jenom vervu a zda se mi ze mi to asi dela to same, je to ale jen obcas a je to opravdu jenom takovy jemny skubnuti, zatim to neresim, cekam jestli se to bude zhorsovat....ale treba sem napise nekdo normalni, kdo bude vedet cim by to mohlo jeste byt...

2011-08-21 13:56:21

moze to byt aj scv ventil, alebo egr ventil a vela dalsieho. k tomu co ti tu napisali este skontroluj olej, skontroluj filtre pripadne ich vymen ak treba a hlavne to treba napichnut na diagnostiku, najlepsie mazdacku

2011-08-21 18:14:01

zkus pripravek TEC-2000 nejednomu pomohl ...

2011-08-21 21:46:35

Všem Vám děkuji za rady! Zkusím tankovat vervu, lít pravidelně aditivum, chvíli počkáme a uvidíme. Jinak pošupačí do servisu a vyslechnem si verdikt :)

To doris: Z 90% jezdíme dálky, v našem případě od 100 do 500 km. Právě proto jsme se rozhodli pro nafťáka. Abych si zajela pro nákup, to už mi musí chybět opravdu hodně těžkých věcí, se kterými se mi nechce tahat :)

O rizicích týkajících se čerpadel a vstřiků jsme toho přečetli a vyslechli mraky, ale s naším nájezdem se nám prostě asi ten diesel pořád vyplatí víc (snad). No a popravdě jsme nečekali, že by se vysypala takhle rychle, vybírali jsme skoro třičtvrtě roku a dali jsme si sakra záležet. No ale někdy to asi nepomůže...

Tak uvidíme, třeba to nebude ten nejhorší scénář...

2011-08-21 21:56:12

otava5: myslíte tento přípravek?: http://www.tec2000.eu/Sho...ve_palivove_soustavy.aspx

Díky.

2011-08-22 18:17:59

ano

2011-08-23 07:52:04

I ja pridam svoji zkusenost .. mam podobny najezd, okolo 250 tkm .. stejne skubani v nizsich otackach a stacila malickost .. KLIBRACE VSTRIKU .. od te doby mam klid .. a jestli se nepletu, v servisnim manualu je psano, ze kalibrace se ma delat kazdych 40 tkm

2011-08-23 10:53:51

Kalibrace opravdu může pomoct od nepravidelného chodu v nižších otáčkách. Je to záležitost pár stovek. Jinak pan švestka6 první příspěvek a hned taková perla. Souhlasím s tím, že při koupi ojetého auta by měl mít člověk rezervu na případný servis, ale psát to takto, to mi hlava nebere.

2011-08-23 20:34:55

nedělá si 2,0 diesel kalibraci sám v určitým intervalu?

2011-08-23 20:41:01

Pan švestka se zaregistroval a hned napsal takto tupý příspěvek

2011-08-23 20:49:52

Ako Svestka...

prblem nie je v aute... ze je ojazdene

ale v hlupom pristupe ludi... v servisoch.

vstreky su OK... par som ich uz repasol/upgradol a stalo to par korun :)

a k tvojmu prispevku... tam nie je co dodat

2011-08-24 08:59:09

Kalibraci vstriku si dela auto samo .. nicmene to neni plnohodnotna kalibrace a v manualech je psano doporuceni kalibrovat po prvnich 80tkm a kazdych nasledujicich 40tkm ..

Ja sam jsem po koupi auta byl nervozni ze skubani v nizkych otackach, projevovalo se to jak kdyby tam neslo palivo, proste nepravidelny beh .. po kalibraci je vse tak jak ma byt, takze spokojenost


Odpovědět

1  2