Fórum - Téma


servis Mazda Auto Palace Spořilov


Fórum 6 (obecně) servis Mazda Auto Palace Spořilov

Informace o modelu: Mazda 6


1  2  3  4

2010-05-16 22:21:33

Ahoj všem!

Jsem pěkně vytočenej a záhy vysvětlím proč. Už jsem to tady řešil v tématu o akci "oprava koroze do konce března zdarma", ale po zkušenostech s autorizovaným servisem na Spořilově zakládám toto samostatné téma, neboť chci dát radu všem ostatním, kteří zmíněnému servisu auto svěří v dobré víře, že za své peníze dostanou poctivě odvedenou práci.

19/4, tedy ani ne před měsícem, jsem v rámci výše uvedené akce předal umytý a doslova naleštěný vůz servisu s tím, že zdarma ošetří korozi lemů + vymění zrezlé příčky bočních oken a také v rámci roční záruky na ojetý vůz opraví tzv. "leveling" - nastavení sklonu levého předního světlometu + vymění omezovač zadních dveří, které nedrží polohu a samy se zavírají.

22/4 jsem vůz vyzvedl, zběžně prohlédl a spokojen odjel na myčku, neboť čelní sklo bylo nějaké mastné a celé auto zaprášené. V levém př. světlometu už nechrčelo, takže motorek asi opravili, příčky oken super (nový kus je nový kus), ošetření lemů na pohled kvalitněji provedené než to předchozí, omezovač dveří objednán a k tomu slib, že mě budou kontaktovat, až jim dorazí.

Téhož dne na myčce zděšení hraničící s nepříčetností - čelní sklo nejde umýt, celé je pokryté nějakým filmem, naprosto netuším od čeho. Zadní sklo a vlastně celý zadek (víko kufru, lampy i všechno ostatní) má na sobě krupičky stříbrné barvy, které nejdou dolů. Jen ze skla to jde při troše snahy dolů nehtem, ale z ostatních částí ne. Prostě některé části auta nezakryli a jak dělali ty lemy, rozprašovaná barva se usadila na těchto částech

Nejdřív jsem byl vytočenej a potom mi to až přišlo líto, že se o tohle auto skoro rok starám jak nejlíp to jde, myju 2x týdně, pastuju Korrkem, znám doslova každý milimetr jeho povrchu a pak auto dostanu ze značkového servisu v tomto stavu. Kromě toho v tom předním světle opět začalo chrčet, takže vlastně kromě těch příček zadních oken, které jsem si zaplatil, neudělali nic, navíc zničili třetinu auta tou pitomou barvou

Hned druhý den jsme tam vyrazili, nechal jsem si zavolat servismana a ukázal mu to. Nejdřív zkoušel věci jako že čelní sklo je takhle zničené od stěračů a o barvě na zadku se snažil pochybovat, což mě pořádně nastartovalo a ujistil jsem ho, že svoje auto znám do posledního detailu a předával jsem jim ho bez zmíněných poškození. Pán ustoupil, začal koktat, přiznal že je to "voňavka" a na vlastní náklady s tím zadkem něco udělají, s čelním sklem navrhl výměnu celého skla. Dohodli jsme se tak, že až přijde součástka k zadním dveřím, udělají všechno najednou.

Doteď se mi nikdo neozval (zítra tam zavolám), ale aby toho nebylo málo, předevčírem jsem při mytí objevil, že ty lemy opět začínají REZNOUT Po necelém měsíci během počasí, které není pro vůz nijak drastické, prostě nemrzne, jen prší. Hustý! Jsem moc zvědav, co mi řeknou.

Na fotkách je vidět, jak lemy vypadaly původně, potom po ošetření a poslední fotka je půl hodiny stará.

Nevím, kdo z vás má nějaké zkušenosti se Spořilovem, ale já už tam auto v životě nedám, ani kdyby to byla akce zdarma. Výše popsané zážitky s tímto servisem mě dostatečně odrazují od podobného nápadu a doufám, že tento příspěvek pomůže i ostatním, kdo mají svoje auto rádi.

Ještě podotýkám, že jezdím výhradně po asfaltových silnicích, žádné polní cesty, takže lemy během posledního měsíce nijak netrpěly nějakými kamínky apod., naopak jsme byli o víkendu v Holandsku, kde si Mazda užívala kvalitní silnice.

aktualizováno: poslední dvě fotky jsou ze dneška, tj. 19/3/2011, ani ne rok po ošetření v Mazdě Spořilov...

doris  
Doris
2010-05-16 22:44:28

Ahoj!

Tak to je síla, k tomu nemám slov, hnus! Aby po měsíci začaly lemy zase reznout, chápu jako naprosto fušerskou práci, kdy servis zřejmě ani neodstranil povrchovou rez, jinak si to nedokážu vysvětlit. Nebo to napatlali těmi ekologickými vodovkami, které jsou k ničemu..... I to je jeden z důvodů, proč takové opravy chci mít vždy pod kontrolou a nebo si je raději provádím sama. V servisech se často vůbec neobtěžují s adekvátní přípravou podkladu a co zákazník nevidí, to klidně ošidí..... No udělali si hodně špatnou reklamu, obrátila bych se na oficiální zastoupení Mazdy, aby si s tímto autorizákem udělali pořádek. Je to ostuda pro Mazdu, vždyť z velké části se na spokojenosti s autem podílí i kvalita servisu.

2010-05-16 22:55:10

pěkný no, "velkej" servis, tak jebou s lidma. To aby jim byl člověk vděčný, že si knim může dát auto, že? Stejně si myslim, že co člověk může, tak ať si udělá sám... přeci jen ta práce bude vypadat jinak.

jinak Ti mohu doporučit Bošina servis - snad nejlepší autorizovaný servis se skvělým přístupem k zákazníkům, mam jen samé dobré zkušenosti :) http://www.bosina.cz/ dokonce byli vyhlášeni jako nejlepší prodejce vozů Mazda v Evropě

2010-05-16 23:37:13

Máte pravdu, nejlepší je, když si to člověk udělá sám, navíc mám pár km za Prahou šikovnýho mechanika, co vždycky všechno udělal na autě poctivě, ale koho by napadlo, že když to dám přímo do Mazdy, odfláknou to a kromě toho, že zničí auto díky svojí lemplovatosti, neopraví pořádně ani to, kvůli čemu tam auto člověk dával. Holt jsem naletěl, budu trvat na uvedení věcí do pořádku a potom už se tam dobrovolně nikdy neukážu.

Přesně jak píše Doris, určitě neošetřili ten zrezivělý podklad a možná ke všemu použili ty super vodovky.. Když to takhle vypadá po měsíci, tak si neumím představit, jak by to vypadalo příští rok na jaře

2010-05-17 07:45:28

Určitě napiš na zastoupení stížnost, přeci jen oni povolovali tyto opravy a kdo ví co jim spořilov naúčtoval... Toto je už vrchol co si servisy dovolí

2010-05-17 10:00:43

Nevím, o jaký model se jedná a ze kterého roku, ale jedno je jisté: koroze se zastavit nedá žádným způsobem. Dá se jen zpomalit. I pozinkování z výroby je vlastně jen snaha o zpomalení koroze. Příčina je v tom, že k železu (prvku, zn. Fe), pronikne kyslík ve formě buď volného plynu (O2) ebo - což je daleko razantnější-SO2 vázaný ve vzduchu (tedy jako roztok kyseliny sírové, poté co SO2 zreagoval na SO3 a pak s vodou vytvořil H2SO4). Paj jde o reakci železa s kys. sírovou ( a dalšími, ale v menší míře) a vznikne rez - Fe2O3: Je to reakce nevratná a s fatálními důsledky. (zjednodušený mechanizmus)

Takže, pokdu místo nebylo ošetřeno až na čistý zdravý kov, poté chemicky pasivováno, připraveno pod nátěr speiální m technologickým postupem, jde jen o kosmetickou opravu s nulovým efektem.

Jak to 100% vyřešit, nevím, ale postup by měl být - očistit až na zdravý kov a to kus od místa poškození. Zinkový sprej. Poté speciální základovka. Pak nástřik lakem. Více se dá vyhledat na webu.

2010-05-17 11:12:52

Zdravím, tak to jsou na Spořilově větší fušeři, než jsem myslel Nejen, že ti zprasí auto zástřikama, ale ani nejsou schopni chybu adekvátně napravit. K tomu odflkánou opravu lemů jako takovou. Jak někdo psal výše, napiš na zastoupení Mazdy v ČR a oni podniknou další kroky (snad, pokud tam nebudou stejní týpci). Na spokojenost zákazníků se značkou jako takovou má pořádný vliv také servis a zkušenosti s ním. Nedávno jsem si četl prodeje vozů střední třídy za první čtvrtletí tohoto roku a pokud mě zrak nešálil, nová Mazda 6 nebyla mezi první osmičkou. Takže pochroumanou pověst reznoucích Mazdiček se jim zřejmě nedaří napravit a pokud budou k tomuto přistupovat i po servisní stránce jako doposud, nepodaří se jim to zlomit

Osobně jsem vypozoroval zástřiky po opravě i na svém autě, ale prakticky až po necelém půl roce od opravy, protože jsem vůz voskoval až na jaře a během celé zimy jsem si toho při pouhém mytí nevšiml. Také mě to naštvalo, ale mám to jen na spodní části dveří pod lištou na pravém boku, který tehdy stříkali a není to naštěstí vidět. Zbytek auta byl ok. Když jsem kdysi 14 dní pomáhal v lakovně, prováděli jsme zakrývání aut velmi důkladně, nesměla být nikde dirka, všechno precizně zakryté do posledního kousku a když už se povedl zástřik, byl tak malý, že se lehce odstranil. Proto by mě ani nenapadlo, že by takovým způsobem dovedli zmrvit auto ve značkovém servisu. Je to hnus. O provedení samotné opravy lemů ani nemluvě, to už je naprostá neprofesionalita...

2010-05-17 15:43:34

Uz je dokazano, ze ani na Mazda CR s nicim nepomuzou. Bohuzel, jednani autorizovanych servisu a prodejcu vozu Mazda je ve vsech koutech CR stejna. Svetla vyjimka se bude hledat tezko.

2010-07-24 23:32:50

zdravim vsetkych.

o autopalace sporilov som sa tu uz par krat v inych diskusiach vyjadroval a rozhodne tam nikdy viac s mojim autom dobrovolne nepojdem. Vzdy tam nieco poseru a potom sa vyhovaraju, ze to oni pokazit nemohli, lebo s touto castou nic nerobili. no nakoniec sa predsa len ukazalo, ze aha, servisak tam predsa len nieco robil a spravil to zle. najskor som sa tam s nimi musel pohadat, pretoze mi to nechceli uznat ako reklamaciu. vraj sa to muselo akurat teraz pokazit vekom :) Jednoducho zhrnute: otrasny pristup a este horsia kvalita prace. o cenach sa myslim nema ani cenu bavit.

2010-07-26 15:31:06

Aspekta Plzeň, Bošina Kolín -servisy bez problémů. Nelze paušalizovat. Vyplatí se dojet si někam kde to dělají z radosti z práce a mají k autům vztah.

doris  
Doris
2010-07-26 17:24:16

Přesně tak, je to individuální a záleží především na lidech.

2010-08-27 12:18:28

S Auto Palace Brno mam tiez neprijemne skusenosti. Celkom pekne odflaknu pracu. Pri vymene rozvodov nevymenia kladky, spolu z troch remenov vymenili oba 2 a podobne. Urcite nikdy viac.

Najhorsie na servise je ale to, ze v pripade necakanej veci chcete vediet, co s autom je, tak vam nic nepovedia alebo povedia, ze s tym nic nie je. Pritom je vadna vodna pumpa a dve kladky. Nie je tam asi ziadny poriadny odbornik. Za poriadne velke peniaze vas vedia poriadne nastvat :-/

doris  
Doris
2010-08-27 12:34:27

Jj, s těmi nevyměněnými kladkami to není jen u Mazdy, taky jsme se s tím už setkali ale u Nissanu. Co mne třeba dost mrzí na některých servisech, že své chyby přenášejí na zákazníky a ti na to doplácejí. Špatně opraví/zrepasují nějaký díl, ten za dva týdny vypoví službu a i když to reklamujete, opět platíte za práci apod. Navíc si velice neradí přiznají chybu, kór, když je na možný problém, který se nakonec skutečně prokázal a byl fatální, upozornila žena. Bohužel vše na autě si nedokážu sama opravit, takže vždy trnu, co mi s ním provedou v servise. Chybovat je lidské, ale ona ta důvěra v daný servis tím dost ztrácí......

2010-08-27 17:53:06

Pakliže mi něco špatně opraví, platí zde záruka na práci. Jestliže opraví/vymění nějaký díl a on se po chvíli zmrví, či snad vymění chybný díl, respektive jen zkouší vyměňovat, co se dá (a prostě neví nic na jistotu - takových alchymistů je dnes plno), je to chyba servisu, ne zákazníka a mohu požadovat navrácení do původního stavu (např. původních zdravých dílů, které bych beztak měl dostat po opravě do ruky, ne že si je servis ponechá - pokud to neodsouhlasím), tudíž neplatit zbytečně vyměněné díly... Není vyjímkou, kdy servis prostě neví, co způsobuje poruchu a tak jen zkouší a hádají a to leze zákazníkovi do peněz, avšak úplně zbytečně... Se zbytečnou opravou, kdy servis chybně vyhodnotil příčinu závady/situaci, nemusím souhlasit a platit tak peníze za něco, co mému vozu nepomohlo. Zrovna tak, pokud servis situaci a stav mého vozu ještě zhorší. Když tohle všechno nehodlá servis pochopit, zkončí to hádkou se zaměstnanci servisu a když mají tuplem tvrdé hlavy, je nutné po vesnicku všechny seřvat a vyhrožovat jim právníkem a obrácením na jejich nadřízené zastoupení No a po těch nervech se člověk svého výsledku nakonec ani nedočná a servis si vede pořád tu svou, že dělají všechno dobře...

Takový je dnešní obraz servisních prací

2011-03-19 17:44:56

Zdravím a přidávám aktuální fotky zkorodovaného lemu, který loni na Spořilově v rámci akce "oprava koroze zdarma" ošetřili.

Až se vyřeší palivové čerpadlo a trochu se obrním nervama, vyrazíme tam..

doris  
Doris
2011-03-19 17:49:55

Hmm, to je teda kvalitní práce...... Zapatlat korozi druhořadou barvou, tomu teda říkám profesionální přístup autorizovaného servisu..... Otřískala bych ji to o hlavu, zmetkům. Divím se, že při tomhle přístupu a kvalitě práce, už nezkrachovali....Osobně bych toto uveřejnila v médiích, ať mají antireklamu.

2011-03-19 21:30:20

Zdar

Tak ja mam na servis auto palace spořilov tiež pekne zážitky.Po kúpe auta sa mi asi po roku začalo ozívať niečo z prednej nápravy,takže servis a došlo na výmenu tyčiek stabilizátorov,no klepalo to stále.Takže obiednanie gumového uloženia stabilizačnej tyče a znova servis.Chvíľku to bolo dobré a potom znova klepanie.Nakoniec som sa rozhodol zájst do servisu mazda v Poprade a našli tam povolenú tyčku stabilizátora ktorú mi samozrejme menili na spořilove.Radšej ten servis odložim než si to tam mam zájsť skurviť...

2011-03-19 22:55:07

tyjo slusny.. :(

me teda po tyhle zime taky takhle prokouk jeden blatnik... takze to taky budu muset resit...

2011-03-19 23:02:36

co tak ...

keby kazdy nespokojny zakaznik vzal kamen a rozbil im jedno okno?

potom by sa mozno zobudili

doris  
Doris
2011-03-19 23:15:10

Stačilo by to rozmáznout v médiích a zveřejnit, jak fušerskou práci tam odvádějí. Tady na clubu jsem na Spořilov četla jen negativní reference, avšak těch nespokojených lidí bude určitě mnohem víc. Je to hnus.

Ještě že my máme poblíž solidní autorizák i když nejraději auto svěřuji svému "dvornímu" mechošovi.


Odpovědět

1  2  3  4