Fórum - Téma


schéma žhavení comprexu


Fórum Technický koutek schéma žhavení comprexu




2009-01-07 23:35:43

nazdar šoumeni,už se ptam po nekolikate a doufam ze se nyní uz nekdo chytne a poradí,nejde me žhavení na comprexu,nejde proud silovy ani do rele žhavení takže to bude dle meho nejaka banalita ,nema nekdo schema zhaveni jak jde proud od baterky do žhaviček?dík pevne verim ze se najde dobra duše a neco me poradí,dratem v techto mrazech uz me to žhavit nebaví ,navíc nez dobehnu ke starteru tak uz to zase vychladne a nedožhavuje

2009-01-08 00:56:44

Ahoj deda to doma mel, tak se podivam jestli uz to nekam nezasantrocil a kdyztak ti to naskenuji a poslu

2009-01-08 01:08:06

Ahoj draku , taky se po něčem podívám a když tak pošlo nějaké schéma . Jinak zkus zavolat na tohle číslo, třeba poradí ,...dělá 626-ky i comprexe . Celkem se vyzná a dělá i repase samotných comprexů ( kompresorů )

Jmenuje se Michal Sokol 731712465

Dej vědět, jak si dopad . Zatím čau

2009-01-08 11:34:00

kluci to ste me potesili na to cislo urcite zavolam,protoze jsem uz opravdu v koncich,takova malichernost dle meho a ja na ni nemuzu prijit,jde o to že comprexi to maji trivialne reseny,neni tam ani zadny cidlo teploty nic takze to zhavy jak ve vedrech tak v mrazu stejne,z toho usuzuju že je to natvrdo natazene az k rele žhavení přes nejakou pojistku...no nevim chteo by to to schema zapojení abych byl chytrejsi...zatím dík

2009-01-09 18:28:26

nazdarek,tak jak to vypada?nejaka další rada?alespon neco me napiste at vidím že muj problém někoho zajíma

2009-01-09 20:35:36

....čus, hledal jsem schéma na elektroinstalaci, ale zatím nic.

A tomu klukovi jsi ještě nevolal ?

2009-01-09 20:47:01

Tě zdravím.

Já jsem taky nežhavil a vyřešil jsem to sice humpolácky zato účelně.Dal jsem si do auta tlačítko,tím spínám výkonové relé a tím pouštím proud do lišty žhaviček.Zmáčknu na pár vteřin,zastartuju a jedu.Ono je to na comprexu zbytečně složitý.Určitě mi tady spousta lidí vynadá ale mně to vyhovuje.

2009-01-09 20:50:06

no u me je problem trochu jiny,me to rele sepína,ale nejde me do rele ten silovy proud 12V.Jinak to tlacitko take jsem udelal ale dal sem moc slaby kabel a za jizdy to schořelo potřebuju silny drat na to ale v OBI atd maji jen 2.5 a to je slaby.a jeste potřebuju nejaky dobry tlačítko...Jinak zavolam mu asi v pondeli....

2009-01-09 21:14:10

To já měl stejný.Kontrolka ukázala,že žhaví ale do lišty našlo nic.Někde jsem o tom četl,že jsou v cestě dva spoje na drátech.Tedy konektory a že to bává v nich.Je to jedna z možností ale sám jsem to nezkoumal.Ten časák co ukazuje,že žhaví je vzadu nad převodovkou jsou to dvě relátka v takový gumový kapuci.Hlavní relé je nedle chladiče vpravo když stojíš před autemTedy mezi světlem a chladičen na tý horní příčce.Hledalm bych to tam.

2009-01-09 22:16:59

Nechápem, keď tvrdíš, že do relá ti nejde šťava, tak idem ďalej k poistkám. A 2,5 drôt to je prierez 2,5mm štvorcových? 2,5mm to musí stačiť. Nemám páru kolko ide do žhavičiek, ale ak ti zhorel 2,5mm kábel tak máš nejaký skrat pri žhavičkách. A potom ti mohol zhoreť aj origoš kábel od poistiek a možno je ten niekde na kostre. Tak odpoj ten origoš kábel a naň priveď cez poistku z baterky kábel a preistotu zmeraj prúd. Ja som dával vyhrievanú Lambdu a tiež som priviedol mínus rovno z baterky. Chlape, čo sa toho bojíš? Sám tvrdíš, že je to banalita. Tak ber merák a idem, HOP HOP HOP HOP makaj makaj. Kde je vôla tam je cesta.

Neviem o žhavičkách nič, ale predstavujem si ich tak, že nachvílu nažhavia a odpoja sa?

A nezakladaj stále nové témy, napíš do starej dačo rozumné :).

2009-01-09 22:29:11

jj to ja vim kde jsou ty rele,ty jsou vedle chladice ,do kazdeho rele jdou 4 draty 2 spínají relé jeden drat privadí ted silný proud od baterie(to je prave to co nejde) a druhy kabel prave míří ke žhavící liště.Je zajimave že na podzim to žhavilo,pak zase asi 2 tydny ne a pak zase jp...proste jak se tomu chtelo,takže tez predpokladam ze to musi byt nejaky spatny kontakt,asi budu muset koupit bzucat a prozvucet to kam to jde tento kabel ,ale hodilo by se me kdyby me prav e nekdo napsal kde jsou ty spoje tim to bude na 90% myslim.

2009-01-09 22:54:52

Spoje sú v zvezkoch takže vyber poistku a meraj ohmetrom. Zvezok sa to neoplatí rozmotať, treba natiahnuť kábel okolo neho. Valmi dlhý nebude keď je všetko pri motore. Ak si si istý, že neni plus tak prinajhoršom poistku rovno z baterky, aj tak to ide cez relé takže sa nemôže nič stať.

2009-01-09 23:08:06

no od baterie bych to mohl natahnout primo do relé,ale zase musi tam byt asi nejake jistení aby me to neschořelo,a nevite kde to má pojistku tento proud?je to pod kapotou ?

2009-01-09 23:13:57

Poslal som ti obrázky, aj poistiek. Mal by si ich mať, nemáš ich? Ak nie, tak hladaj mám ich odtialto. Od baterky cez poistku samozrejme, tak som písal.

2009-01-09 23:42:08

Posledný obrázok, dve poistky. Podla popisu z knihy dve relé. Vyber relé a príslušnú poistku a zmeraj ohmetrom poistku a zmeraj hlavne prepoj od poistky k relé. Z druhým relé to isté. Ak sú relé rovnaké tak vymeň na skúšku.

2009-01-11 02:22:29

Já měl stejný problém, nakonec to bylo pojistka. ale měl jsem to spojený s pojistkou na ventilátor topení, tak nevím. jak jsem to vyměnil tak všechno chodilo.je to někde v pojistkách co jsou pod kapotou.

2009-01-11 23:49:17

máš recht ja si to take myslim dneska jsem privedl k relé kabel primo od baterie tak to žhaví ale asi jen 4 sekunky potom se má dožhavovat na to je ale zase to druhe rele a to nefunguje tak sem zvedav jestli zitra nastartuju


Odpovědět