Fórum - Téma


RX-8 I -Problémy se startováním


Fórum RX-8 I SE3P RX-8 I -Problémy se startováním

Informace o modelu: Mazda RX-8 I SE3P


1  2  3

2015-12-19 14:37:14

macyn: Ahoj, mluvíš vážně.... seš schopnej mi ten senzor půjčit? pokud je funkční :-D ( ze je slepenej by na zkoušku mít vliv nemělo ). To druhý čidlo zkusím objednat a uvidíme co se bude dít

2015-12-19 15:55:04

zjckrdm: jo kolega autoelektrikář to rozkuchal, podrátoval vevnitř a slepil chvilku sem na to i provizorně jezdil než sem sehnal "nový" od kamikazeho za cca 1500,- jinak pan beneš v benrotoru je má určitě taky. pokud to chceš půjčit pošli PM(s adresou) a nějak se domluvíme vidím že jsi z rychnova nad kněžnou, což je trochu z ruky takže asi pošta.

2016-02-09 03:53:08

Zdary, moje rx8 silnější verze má 80k najeto, je po vyměně cívek a svíček, ale blbě startuje jenom když je zahřatá. Před výměnou to dělalo taky, ale nebylo to tak hrozný. Studená chytá hned, ale teplá až tak na desátou otočku někdy vůbec., pak to vypnu a zkoušim točit znova. Startér točí dobře baterka je nová. Netušíte čim to může být, nebo kde změřit komprese v okolí Plzně? Do mazdy Aspekta už nevkročím.

2016-05-08 21:46:57

bokry: Mám rx8 slabší 141kW, tenhle problém jsem měl taky - teplá naskočila vyjímečně, zkus ji teplou roztlačit - mě na roztlačení chytla vždy a bez problémů - jen musela jet rychlejc než 8km/h. Byl jsem změřit tlaky u Jardy Peka http://www.rx8servis.cz/ a mám malý tlaky. Nicméně jsem z AMAZONU objednal starter 2kW, 13 zubů a teď chytá teplá i studená bez problémů a vždycky. Jakej máš rok výroby - jestli do 2008 tak koukni na starter - vyndání je na 10 minut na rampě, jestli máš ten slabší tak to může problém odstranit ale ne opravit - pokud jsou už špatný tlaky uvažuj o rebuildu - já se ne to psychicky i finančně připravuju - ale rozebrat si to chci sám jsem na to zvědavej. Zatím ale jezdím. Mimo město do 12L ve městě asi tak 20L ( asi to nebude úplně OK ) chyby ale žádný nehlásí. Čau.

2016-05-08 22:29:20

heba: LOL 20 litrů ve městě? To ještě za sebou táhneš vozík s dalším autem ne? Toto je fakt moc a asi bych to u takového auta řešil co nejdříve, dřív než způsobíš větší škody..

2016-05-08 22:43:38

magnetto: je to čistý město, mimo město je to ok, jo opice má ráda banány

2016-05-09 09:20:17

heba: 20 je fakt hodně Na slabší tutově. Dobře, že Ti ještě startér koupí nějaký čas ježdění... Město by mělo být cca 14,5-16 slabsi RX, pokud OK. Určitě zkontroluj cívky svícky kabely a predni lambda O2 sensor. Ten by to mohl dělat. Ale zase pokud horsi tlaky, tak samo muze byt i tim. Neba klidne i vahou vzduchu nebo tlakem v palivovem systemu. No, at to jede.

2016-05-09 10:09:19

machbuster: OK dík za taky se mi zdá, že to žere víc než by mělo, já ji koupil v březnu, zatím tak nějak zjišťuji co bude třeba, tlaky jsou pod limitem, cca na 1/2 ... 80PSI ( standard 120PSI , takže netěsní. Svíčky jsem vyměnil, ale vyzkoušel jsem od BRISKU DOR 10 IR a DOR 9 IR ( parametrama by měly odpovídat a provedení vypadá taky rozumně - pro ty co to chtěj zkusit taky je třeba tam dát 2X těsnění jsou asi o 1mm delší něž NGK a 1. svíčka se opře o dno komůrky, 2. by se mohla potkat s apexem. ) Na startech jsem nic nepoznal, celkem to i jede ( s ohledem na tlaky ). Cívky tam už byly daný jiný - asi z Corvetty.

Jinak jsem je zkusil objednat z číny ale zatím jsem nezkoušel měnit. myslím, že ty Corveťácký jsou lepší.

Jinak to město jsem jezdil s lehkou nohou a na relativně malý otáčky do většinou do 3 tis. tak nevím .

Mimo město jsem toho zatím moc nenajel - Tábor a zpět tj. 120km po dálnici trvale cca 150 a tam to vyšlo na cca 11 L.

Ten senzor by se měl projevit na diagnoze nebo ne ? ( Diagnostika byla čistá ) Jinak z katalyzátoru je tam už jen obal. Ten už dorazil z USA od Magnaflow ( měl by být kompatibilní dle výrobce, jsou v něm dvě keramiky, i díra na 2. lambdu, ale má menší průměr - tak uvidíme ). Dám ho tam až po rebuildu aby neshořel. No na ostatní ještě kouknu - napadly mě ještě vstřiky ( že by netěsnily ? ).

Nu jinak jízda je opravdu zážitek - v zatáčkách to sedí .... vlastně co je to zatáčka ???

2016-05-09 10:26:14

heba: Rozhodně nechci machrovat a auto typu RX-8 teprve studuji co se týče dílů které nejsou nijak stejné s klasickými automobilovými motory. RX-8 jsem vyzkoušel 1x a určitě bych ji bral ale zase na druhou stranu je to spíš jako starání se o crossovou motorku kde musíš po 20-ti motohodinách rozkopnout celý motor. Ono tyto auta mají dva druhy lidé. Jedni z nich jsou podle mě ti, co se o auto starají a mají ho na parádu. Druzí zase na machrování dokud to jede a neví o tom nic.

Toto auto se mi strašně moc líbí od dob NFS U2 ale jelikož nejsem milionář, nemohu si jej dovolit (spotřeba, díly)...

To že jezdíš u 3000 RPM je nejspíš hodně špatné - nemusím ani toto auto znát aby mi to bylo jasné. Ani u svého 15 let starého motoru nejezdím po městě pod 3500 RPM.

Nevím, nevím. Je tu dost odborníků na RX a já jen přihlížím a učím se

2016-05-09 11:03:24

magnetto: Auto mám protože mně zajímalo a líbilo se mi, mám ho ve firmě jako služební , takže to tak nebolí. Zatím se s ním učím jezdit, a chci si to rozebrat - ale až bude trochu víc času - myslím že letos se to povede, ( udělat apexy, ložiska v rotorech ) největší obavu mám jak budou vypadat housingy ty pak musí být asi nový, irony prý jdou přebrousit.

Jinak na frajeření to rozhodně nemám a ani už věk - je mi 50. Ale je paráda když na kruháku ve druhým pruhu míjíte vytuněnou Schade s namyšleným mladíkem za volantem jak kouká jak se tam ta RX udrží a to tam většinou je ještě dost velká rezerva rychlosti než aby to ustřelilo. Na rovinkách to zase takovej odpich nemá, za křižovatkou je to většinou, když se ostatní začínaj rozjíždět ... Nejsem závodník, nechávám si vždycky dost rezervu - asi se bojím a to je dobře. Nu 32 let mám za sebou havárky a nějakej ten kilometr taky se vším možným co jezdí .

2016-05-09 11:07:59

heba: škodovkáři

2016-05-09 14:03:32

Svicky NAPROSTO KLICOVE jen originaly a jen NGK. RE-07CL a RE-09BT - ani ty Denso radeji nebrat. Jenom iridium NGK...

Doporucoval bych dekarbonizaci od BG provest komplet. Neni to invazivni a dobre vysledky.

Jinak Magnetto ma pravdu, ze by se to melo prohnat obcas a nebat se tocit. Samo kdyz to jde okolim. Ta komprese je sice jiz pod toleranci ale sada civek co tedy asi mas, nejake LS2 nebo tak a k tomu dobre svicky a celkove by to melo jezdit jeste urcite. Jen prosim dej tam ty NGK jinak to proste nejede spravne. Ja mam 2 RXka a mel jsem jich za zivot par dalsich. Opravdu NGK Iridium nutnost.

2016-05-09 14:05:46

machbuster: Dík za radu - tohle sice jezdí ale do novýho motoru půjdou originály - a tvůj názor na cívky ?

2016-05-09 14:09:43

heba: Musel bych vedet jaky presne tam mas sadu - Jestli kamikaze kit nebo treba Bennettbuilt a nebo presne co. Asi tam bude neco na zpusob te LS2 sady a to je v pohode. Jen samo ty svicky bych menil IHNED.

2016-05-09 14:27:52

machbuster: No co to je za cívky nevím, už to tam bylo, ale RX8 mazdí to nejsou. Ty Brisky jsem tam natočil jen jako pokus jestli to nepomůže pro starty. Je fakt, že maj trochu jinou konstrukci než NGK - ty maj 2. svíci se 4 mi drážkami, Brisci maj zase větší prostor kolem izolátoru. Myslíš, že to kvůli tomu tak žere ?

Nu ještě jsem měnil olej, vím že se doporučuje jen ten originál, ale v minulosti tam lili v Mazda servisu podle servisní knížky nějakej Castrol. Pro úsměv bych ti ukázal fakturu z mazda servisu ( např. kontrola a čištění svíček.. 2360,- Kč ).

Hledal jsem nějaký vhodný olej na premix a našel SUNOCO SCOOT - plní normu, která by měla zaručovat nepoškozování katalyzátoru ( sice už tam není ale ... ) nu a tak jsem dal do motoru taky SUNOCO 10W40 FUTURA.

Chci se zeptat - máš zkušenosti s rebuildem - chci se do toho pustit sám.

2016-05-09 15:09:03

heba: Ten Castrol 5W30 neni zase tragedie nejaka. Ono hlavne zalezi na frekvenci vymen. Klidne co 5-7 tisic menit a je to OK.

Opravdu iniciace u 13B Renesis motoru je strasne zavisla na konstrukci svicky tj. ty NGK fakt jsme nikdy ani neuvazovali o nejake zmene a jednou jsme testovali Iridiove od Densa, ale nebylo to ono.

Ceny normal, proste origo servis no, kde stoji jen to, ze se podivaji i 2x ta faktura Je to teror tohle. Kdyby odpovidala kvalita tem penzum, tak OK - vycisteni vozu, dekarbonizace a celkove v cene detaily pro zakaznika, tak bych to bral. Ale kašlou na to. Osobně mam pocit ze jen LEXUS servis opravdu se snazi a maji kvalitni pristup, ale tam je cena jeste 2x palka tolik.

Oleje premix je otazka - spise davat, ale 2T Motul my jedeme, kdo tedy dava. Na serii I urcite ano, na II jiz nedavam - tam je vice mazacich trysek a tlak oleje OK. Nebo na okruh treba pridam obcas. 5W30 0W30 nebo 10W30 nebo 5W40 na RX, nic jineho jsem nezkousel. 5W30 a 10W30 nejcasteji. TOTAL QUARTZ 9000 je Mazda Ultra ekvivalent - ten je budget varianta a OK.

Osobne davame vetsinou Mazda ULTRA proste i pres jeho nektere nedostatky. Potom jsou drahe alternativy - IDEMITSU nebo SyntheRenesis ale to se strasne blbe shani a stoji to 500-700 za litr ten olej. Nekdo dava Motul 300V 5W30, to je parada take, kdyz treba nekdo jezdi na okruhy a tak.

Osobne ale rikam, klicove je dolevat a menit olej klidne i co par mesicu, podle stylu jizdy (my jedeme okruhy i a tak). Normalne co pulrok fakt se vyplati. Stoji to par penez a dulezite to je az klicove. Dulezite je take mit origo olej no. Jakoby nepadelany myslim. je toho ted hodne tech smejdskych baleni opravdu. Zatim cau

2016-05-09 15:09:05

heba: Ten Castrol 5W30 neni zase tragedie nejaka. Ono hlavne zalezi na frekvenci vymen. Klidne co 5-7 tisic menit a je to OK.

Opravdu iniciace u 13B Renesis motoru je strasne zavisla na konstrukci svicky tj. ty NGK fakt jsme nikdy ani neuvazovali o nejake zmene a jednou jsme testovali Iridiove od Densa, ale nebylo to ono.

Ceny normal, proste origo servis no, kde stoji jen to, ze se podivaji i 2x ta faktura Je to teror tohle. Kdyby odpovidala kvalita tem penzum, tak OK - vycisteni vozu, dekarbonizace a celkove v cene detaily pro zakaznika, tak bych to bral. Ale kašlou na to. Osobně mam pocit ze jen LEXUS servis opravdu se snazi a maji kvalitni pristup, ale tam je cena jeste 2x palka tolik.

Oleje premix je otazka - spise davat, ale 2T Motul my jedeme, kdo tedy dava. Na serii I urcite ano, na II jiz nedavam - tam je vice mazacich trysek a tlak oleje OK. Nebo na okruh treba pridam obcas. 5W30 0W30 nebo 10W30 nebo 5W40 na RX, nic jineho jsem nezkousel. 5W30 a 10W30 nejcasteji. TOTAL QUARTZ 9000 je Mazda Ultra ekvivalent - ten je budget varianta a OK.

Osobne davame vetsinou Mazda ULTRA proste i pres jeho nektere nedostatky. Potom jsou drahe alternativy - IDEMITSU nebo SyntheRenesis ale to se strasne blbe shani a stoji to 500-700 za litr ten olej. Nekdo dava Motul 300V 5W30, to je parada take, kdyz treba nekdo jezdi na okruhy a tak.

Osobne ale rikam, klicove je dolevat a menit olej klidne i co par mesicu, podle stylu jizdy (my jedeme okruhy i a tak). Normalne co pulrok fakt se vyplati. Stoji to par penez a dulezite to je az klicove. Dulezite je take mit origo olej no. Jakoby nepadelany myslim. je toho ted hodne tech smejdskych baleni opravdu. Zatim cau

2016-05-09 15:31:55

machbuster: Dík za zprávičky, musím jít něco taky něco dělat , pokud by ti to nevadilo, zavolám ti na telefon a pokecáme, když budeš chtít, to spisování je docela nuda a s rozumnejma lidma je rozhovor příjemnější.

Co se těch olejů týká něco jsem o tom četl - pokud tam nemáš kat tak je ten 2T olej asi jedno, pokud jo syntetika prý hůř hoří a ničí kat - proto jsem něco hledal a našel to Sunoco. Jinak zajímavý info o flachnutí na verzi 2007, musím zjistit co tam vlastně mám - moje TX pochází tady z CR, z Autopalastu. Kdo tam co opravil, upravil atd zatím nevím. Zkusím tam vráti ty původní NGK uvidíme co to provede. Já jsem to konzultoval tady v Táboře v Brisku s RX zkušenosti nemaj, ale svíce vozí do USA pro Racing upravovatele - ta konstrukce svíček je fakt docela pěkná ( umí ) ale chtělo by to nějak porovnat s NGK jen nevím jak. Čusík.

2016-05-12 21:17:36

heba Klidne tu piste dal , je nas viac ktory si tu chodime RX8 studovat s kamosom do nasich RX8ciek lejeme Millers Oil 5W-40 Nanodrive ,snad je to dobra volba , mala by to byt kvalitna syntetika ,ziadne padelky,nekde na UK foru to nejeky uzivatel chvalil,ze hori celkom ciste,olej menim zatial max do 3000km,olejove filtre este castejs, v Mazde su za "bagatel" . Svicky jedine NGK , ak mas slabsi starty prej su lepsie v teplejsim pocasi tie RE-07CL/RE9BT ja pouzivam RE-08CL prej su stabilnejsi , a kdyz na to slapes . Bacha na padelky NGK sviecok ,kamos kupil na bazosi.cz bohuzial padelky ,niekedy tu hodim fotky ma ich stale doma.Inak pouzivam Kamikaze Ignition set snimi tie 08CL

machbuster by mohol trosku rozobrat vic jeho nazor/postrehy na cievkove sety ,origo,kamikaze ci spominany benetbuilt ,poyitiva negativa odlisnosti atd

nech vam dobre sluzia tieto pojazdne technicke skvosty cafte

2016-05-12 23:14:06

haztrman: Tak jo až něco vyzkoumám takm dám vědět. Na podzim asi budu rebuildit tak uvidíme.


Odpovědět

1  2  3