Fórum - Téma


Rozvody nastaveni 626 2.0 DiTD prosim o


Fórum Technický koutek Rozvody nastaveni 626 2.0 DiTD prosim o



1  2

2012-03-06 18:25:05

Zdravim všechny sehnal sem nastaveni rozvodu na 626 2.0 Ditd r.v. 2000 , vacku a cerpadlo sem zaaretoval sroubama na znackach podle obrazku ,ale na klice neni nikde zadna znacka na bloku ani na ozubenem kole jedine co jsem nasel je drazka na kole remenice ,ale zase nic proti tak nevim prosim o radu jestli nekdo mate zkusenosti prikladam fotku diky .....

2012-03-06 19:57:54

ja nevim ale melo by to byt presne jak to mas na tom vykresu klika je natom ozubenem kole vykus a nahore ryska je to divny uz sem delal na ditd rozvody X krat a vzdy to tak bylo.

2012-03-06 20:03:00

Ja sem vlastne povolil tech 6 imbusu a sundal kola na remenici,ale prave nevidim na ozubene kolo na klice pac tam mam jeste nejake to kolecko s dirama na ktere se sroubuje remenice tak mam nejak povolit stredovej sroub a vyndal i toto ? Diky za info uz si nvm rady

2012-03-06 20:09:33

ne to nedelej je tam jen nasazena podlozka mela by jit volne dolu pokud se nemilim a spodni kryt uz mas dole??

2012-03-06 20:17:02

Jj ten spodni kryt plastovej rozvodu uz mam dole akorat je nejaka ryska na ty remenici ,ale ta nvm k cemu je je oprostred tech dvou remenu .......

2012-03-06 20:29:00

ta je kuli nastaveni snad predstriku tu neres jeji protikus ryska je na tom krycim plastu ta stupnice urcite sundej tu kryci podlouzku co je mezi remenici a ozubenym kolem mam zato ze je tam volne nemela by byt chycena za stredovy sroub abys videl na primo na ozubene kolo primo nadnim bude riska

2012-03-06 20:30:39

Ok zitra na to mrknu a dam vedit .....

2012-03-06 20:33:33

jasna at se dilo vydari

2012-04-03 21:01:48

Ahoj. Jak zaaretovat kolo na vačce? Jen zatočením šroubů do děr v ozubeným kole a jejich zapřením o blok(hlavu), nebo jak na to? Musel jsem vyhodit čerpadlo na opravu.....

A ještě jeden dotaz. Na plastovým deklu na motoru je zmínka 16 ventilech, ale na hlavě je vidět jen pohon jedný vačka. jak to je? Někdo mě napálil a je to nějakej jinej motor, nebo to maj Japonci zmáklý jinak??

Všude na motoru i na čerpadle je typ RF 2A

2012-04-04 20:40:55

Ahoj tak za prve - dej vacku na znacku je vzadu na plechovim krytu rozvodu takovy vystupek jako sipka a zaaretuj to 8-ckou sroubem taky vzadu strc ho do ozubenyho kolo vevntr tam pasuje , 2 dotaz- je to 16ventyl 1 vacka na kazdem pistu 1*vahadlo a 2 koniky kazdy konik macka 2 ventyli trochu na palici a bacha ventily se ladej jak u skodovky nemaj hydrostely kdybys tu znacku nenasel pissni a najdu obrazek snad

2012-04-04 20:58:55

Tady jsou obrazky pokud potrebujes na jine auto napis mam vsechny ......

2012-04-04 21:19:55

Super, díky moc. Ale ten systém 16 ventilu je docela mazec Měl jsem za to, že tam jsou hydroštely, tak to abych udělal i vůle na ventilech... Horší místo na ty značky Japonci fakt vybrat nemohli. na klice jsem je hledal pomocí zrcátka Dělaj všechno, aby člověk msel jít do servisu, nebo co

Možná ještě budu potřebovat radu ohledně montáže čerpadla, pokud jde o nastavení předvstřiku. Švagr si Passata napíchne na diagnostiku a ta mu přímo ukáže ideální nastavení, ale jak tady? Podle ucha, nebo značkovej servis? Nebo bude stačit nastavit podle značek na čerpadle a na bliku??? Dík za radu...

2012-04-04 21:25:22

Jj system nastaveni ventilu sem do dnes nepochopil dal sem zlaty stred ..... jj naklice musis krom odsroubovani remenice vyndat tu velkou mezi podlozku mezi trmenem a ozubenym kolem kliky pak to jde pekne kdybys neco potreboval pisni delal sem cely motor ,pokud jde o predstrik mam diagnostiku na veskere VW a tam to nastavuju podle grafu ale diagnostiku na mazdu nemam ale asi bych to udelal nasledovne nechal bych si povolene souby na cerpadle zaaretoval kolo cerpadla 2 srouby na znacce a pak dotahl jinak na dolazeni do servisu .... nebo jak rikas podle ucha ale nic moc

2012-04-05 15:02:43

Oprava na každém pistu 2*vahadla tedy 4*dlouhe a 4* kratke ted nvm ktere jsou saci a ktere vyfukove ale tady mas foto 2 vahadla chybej mel sem to potkany

2012-04-05 19:18:26

Opravdu jak u starý škodárny, šroubek a kontramatka na nastavení vůle, to je pohádka Ale seřízení je v podstatě bez nutnosti podložek, nebo tak něčeho

2012-04-18 19:38:43

Konečně mám opravený čerpadlo a dávám to dohromady. potřebuji poradit, jak stlačit a zajistit napínák rozvoďáku? Origo kolík nemám a taky se mě to vůbec nedaří zmáčknout. Nový bylo dávaný asi před 20 tis. Zatím jsem to stlačování zkoušel jen v ruce proti tvrdý podložce, ale ani tuk... Je možný, že by se jen zaseklo v tý vysunutý poloze???

2012-04-18 19:56:18

Takže rukou nedáš ani o kousek , já to delal takto vem si malej hrebik kterej ti projde tou dirou dej do velkeho sveraku (v malem to jde tezko) a stlacuj ve sveraku fakt to ma silu neboj se a poradne zaber az ho zatlacis dej tam hrebik smerem aby jsi ho mohl pak vytahnout az nandas rozvody pak tam nasroubuj do motoru zaaretovanej napinak dej vsechno na znacky a zaaretuj, a zacni nandavat rozvodak od kliky proti smeru hodinovych rucicek , tedy prvni klika pak cerpadlo,vacka,napinak zkontroluj a odjisti klestema napinak, parkrat otoc racnou na klice a znovu skontroluj znacky pokud nekde skocilo o zub zopakuj postup , kdybys neco potreboval pisni rad poradim tak at se dari

2012-04-18 21:12:24

dík za rychlou radu, zítra mě drž palce

2012-04-19 19:34:45

čerpadlo jsem namontoval, nasadil rozvody a vše okolo a nastartoval. Párkrát jsem ho musel nechat točit než to chytlo,ale pak klapal jak víno. Dřív poklesly otáčky i při zapnutí světel a teď v poho. Ale pak jsem zkusil nastartovat znova a chvíli opět točil.Myslel jsem, že třea padla nafta, nebo že tam byl ještě vzduch, ale zkoušel jsem to i po chvíli i okamžitě po chcípnutí a pořád prostě 2 vteřiny točí a pak najednou chytne. dřív se po chvíli pozvolna rozbíhal, ale tohle točí a pak najednou chytne, jakoby počítač chvíli přemejšlel co po něm vlastně chci....

Ještě zkusím odpojit baterku na chvíli, třeba se to restartuje,nebo tak něco. Jinak se zdá, že oprava čerpadla pomohla...

2012-11-17 18:46:12

Zdravím,

potřeboval bych nastavení rozvodů a aretaci při výměně pro Mazda MPV r.v.2005 2.0DI 100kW.

Je stejný jako Mazda 6.

Díky za odpověď


Odpovědět

1  2