Fórum - Téma


Rozdíl mezi tlumiči Kayaba plyn/olej?


Fórum Technický koutek Rozdíl mezi tlumiči Kayaba plyn/olej?



1  2  3  4

2009-12-12 20:48:59

kdyby dárky nadbývaly,nebydlíme daleko

2009-12-12 22:40:23

Nebojte, vím kde.

2009-12-13 05:40:02

Kayaba má na tvojí mazdu i plynový proč by neměla ,když mě pošleš VIN zjistím jaký přesně by to měli být

2009-12-13 10:10:00

tak ta cena bude asi vražedná

2009-12-13 10:51:00

No to bude teda. ten Excel G na všechny 4 kola v olej/plyn výjde na 8000 bez DPH což není tak hrozné.

2009-12-13 10:59:42

jj, to je ještě únosné, my jsme je na efko měli do 10.000 i s daní, pokud se nepletu. Bylo to maximum, co jsme byli ochotni dát

2009-12-13 11:24:06

Cokoli do toho auta vrazím tak zvedne jeho hodnotu 2x, až na to že to má hodnotu jen pro mne a to jen užitečnou, finanční se rovná nule . Takže 2x 0 = 0

2009-12-13 12:16:23

přesně tak, jak jsme prodávali Efí, tak nikoho nezajímalo, že půlka auta je nová

2009-12-13 18:48:34

Něco málo o těch tlumičích ale pořád stejně nevím které jsou vhodnější... http://www.auto-fren.cz/a...task=view&id=44&Itemid=52

2009-12-13 19:01:20

co přesně ti není jasné??

2009-12-14 14:22:34

Toš, sklidni trošku toho smajlíka. Po tom co jsem našel ten odkaz se trošku vyjasnilo ale i tak není nikde řečeno proč zrovna ten typ a né onen typ? Navíc v tom odkaze jsme se dozvěděli že existuje 2 plášťové provedení ( nejspíš to bude to samé jako dvoutrubkové u kayaby ) ale plyno/olejové může být i jednopášťové provedení. Jdu kouknout na to jak vypadá uložení a jak to vůbec všechno vypadá...

2009-12-14 14:43:27

troška osobní zkušenosti s KYB tlumičema.

Nefungujou dobře s jinejma pružinama než orig. (mám tvrdší a o 30mm nižší Eibachy), pružiny s původníma tlumičema Sachs teda fungovaly o dost líp. (podotýkám, že uchycením to neni, pružiny a tlumiče jsou uloženy zvlášť)

Po asi 5000km ostré jízdy jsou tlumiče na vyhození, kromě toho podložka pod horní uložení dodávaná k tlumičům byla z hodně měkkého kovu a na obou stranách se po jedné projeté díře prolisovala na pístnici a horní uložení vyzkočilo z pouzdra.

Za mě už jedině Sachs nebo Bilstein.

2009-12-14 14:53:21

Vojta: ty se zklidni!! za dobrotu na žebrotu, že?? člověk ti co chvíli radí, v diskusích a interkama a to je tvůj vděk???

Hele zjišťuj si to sám. zakládáš spousty diskusí, poraďte s tím a pak zase s tímdle a nakonec polovinu nekoupíš, tak proč se lidi namáhají a snaží se ti radit??? a pak ještě jseš drzý!

Kyž nepochopíš smajlíka, který tam je ze srandy, tak raději nikde nepiš

2009-12-14 15:27:48

Však já toho smajlíka napsal taky v humorném tonu... ale tady to bohužel není poznat. Neurážej se hned. Byl jsem okouknout ty tlumiče a jejich uložení a teda nic jsem neviděl. Dospěl jsem k závěru že takto to posuzovat nejde, musí se v tom fakt někdo, nejlíp nějaký mechanik svést a kouknout na stav. Kupovat nové tlumiče je zbytečné když to možná bude chtít váměnu i všech 4 uložení a dalších věcí. Nebo je to auto v dobrém stavu a doopravdy jen vymýšlím blbosti.

2009-12-14 16:01:49

Slity: Díky za poznatky v garáži mám LESJOFORSE pružiny a zadní myslím dokonce zesílené, když tak budu dávat bacha na kombinování výrobců...

2009-12-14 18:57:12

TO slity: Pokud zkombinuješ orig. tlumiče s jinými pružinami /třeba těmi eibachy, které jsou tvrdší a mají při pružení meší zdvih/, tak rozhodně orig. tlumiči neuškodíš, naopak, protože větší množství rázů odchytá právě ta pružina, potažmo uložení pružiny, resp. karoserie. Nevhodné to může být ve smyslu špatné kombinace - že auto moc odskakuje na hrbech, nebo že už je moc tvrdé a podobně. To že ti odešly zrovna tlumiče bude spíš shoda náhod, protože nepředpokládám, že jsi tu výměnu prováděl na autě tak. do tří let starém.

2009-12-14 22:09:13

John.Watson: nepovidej. na to bych sam neprisel. tohle auto odskakuje jak kamzik i v serii.

s tlumicema Sachs i Bilstein nebyl problem, ty KYB se jeden lehce ohnul bez toho abych vzal nejakou extremni diru nebo to poslal nekam na obrubnik a druhej je za tech par kilometru ochozenej jak kdyby tam byl 20 let. Proste jsem mu tou nizsi a tuzsi pruzinou trosku posunul tu oblast pistnice ve ktere pri bezne jizde pracuje a ten tlumic byl za chvilku na vyhozeni. Neni to poprvy co s nima mam spatnou zkusenost a nejsem jedinej.(zkusenosti z nekolika ruznych znacek aut) Proste na seriovym podvozku KYB funguje (i kdyz ta kvalita provedeni a mekkost materialu treba tech podlozek je fakt vtip), ale jakmile je tam trosku neco jinak (pruziny, sbihavost, odklony) a clovek chce po tlumici aby pracoval pri plne zatezi, tak moc dlouho nevydrzi.

A ke stari auta se vyjadrovat nebudu, protoze i pres svuj pokrocily vek je vzhledem k puvodu, predchozimu a soucasnemu majitelovi v mnohem lepsim stavu nez vetsina 3 roky starejch aut.

2009-12-14 22:47:08

my jsme měli efko snížené, sice od novoty, ale nevíme, jestli to byl nějaký příplatkový podvozek Mazdy, nebo něco dokopané v autosalonu před prodejem, jen z papírů jsme vyčetli, že to snížení tehdy stálo 198,-DEM, než jsme auto prodali, tak jsme na těch tlumičích najeli něco přes 30.000km a zcela bez problému

2009-12-15 00:32:25

jde taky o to jakym zpusobem auto pouzivas. Vy s s efkem urcite nejezdite 90 procent casu na silnici sportovnim stylem.

2009-12-16 07:39:28

Rozumím, šeš pravověrný sportovec , snížené auto má jinou sbíhavost kol než standard a deset let starej tlumič je lepší než tři roky starej, nebo dokonce novej.


Odpovědět

1  2  3  4